2109
قرعه کشی در اینستاگرام فقط با یک کلیک!

قرعه کشی در اینستاگرام فقط با یک کلیک!

1402/12/09 بازدید3176

قرعه کشی در اینستاگرام یکی از راه‌های موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و جذب فالوورهای بیشتر و همچنین ایجاد وفاداری فالورهای فعلی پیج اینستاگرام شما است. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد انگیزه و ارائه جوایز، مخاطبان جدید را به پیج خود جذب کنید و یا باعث یادآوری حضور شما برای فالورهای فعلی باشد.

اگر قصد دارید مسابقه‌ اینستاگرامی برگزار کنید و برندگان آن را از طریق برنامه قرعه کشی اینستاگرام انتخاب کنید، این مقاله برای شما است.

روش های قرعه کشی در اینستاگرام چگونه است؟

برای قرعه کشی در اینستاگرام، می‌توانید از سه روش زیر استفاده کنید:

قرعه کشی در اینستاگرام از بین کامنت‌ها: در این نوع قرعه‌کشی، تمرکز بر روی کامنت‌هایی است که کاربران زیر محتواها گذاشته‌اند. با انتخاب برندگان به صورت تصادفی از بین اکانت‌هایی که کامنت‌ها را گذاشته‌اند، می‌توانید جوایز را اهدا کنید.
قرعه کشی در اینستاگرام از بین لایک‌ها: در این روش، برندگان از بین اکانت‌هایی که پست مورد نظر را لایک کرده‌اند، انتخاب می‌شوند.
قرعه کشی در اینستاگرام از بین فالوور ها و استوری: در این نوع قرعه‌کشی، برندگان از مخاطبانی انتخاب می‌شوند که پست شما را در استوری خود تگ کرده اند یا به استوری شما واکنش نشان داده‌اند.

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

ما در اینجا یک برنامه قرعه کشی اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم که اکثر بانک ها و برند های بزرگ مثل اسنپ و شرکت میهن هم قرعه کشی اینستاگرام خود را با این سایت انجام می دهند.

با سایت قرعه کشی آنلاین مارکتینگ 98 ، انتخاب برنده ها فقط با یک کلیک انجام میشه! این ابزار آنلاین به شما امکان می‌دهد به سادگی و بدون نیاز به دانش فنی، قرعه‌کشی‌های جذاب و عادلانه‌ای برگزار کنید و از مزایای آن برای افزایش فالوور و تعامل با مخاطبان خود بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98

رایگان: استفاده از این برنامه برای همیشه رایگان است و هیچ محدودیتی در تعداد قرعه‌ کشی‌ها و شرکت‌ کنندگان وجود ندارد.

ساده و سریع: فقط کافی است نام یا اطلاعات شرکت‌کنندگان را در سایت وارد کنید و بر روی دکمه “قرعه‌کشی” کلیک کنید. برنده در کسری از ثانیه انتخاب می‌شود!

عادلانه و شفاف: برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 از الگوریتم‌های تصادفی و امن برای انتخاب برنده استفاده می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که قرعه‌کشی به صورت عادلانه انجام خواهد شد

قابل استفاده برای همه: استفاده از سایت قرعه کشی آنلاین فقط برای اینستاگرام نیست! شما می‌توانید از این ابزار برای قرعه‌کشی در هر پلتفرمی، از جمله وب‌سایت، کانال تلگرام، گروه‌های واتس‌اپ و غیره استفاده کنید.

گزارش‌های دقیق: پس از اتمام قرعه‌کشی، این سایت گزارشی دقیق از روند قرعه‌کشی به شما ارائه می‌دهد که شامل لیست شرکت‌کنندگان، برنده‌ها و سایر اطلاعات مرتبط است.

نحوه استفاده از برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98

  1. وارد برنامه قرعه کش مارکتینگ 98 شوید.
  2. لینک پست اینستاگرام را کپی کرده و در برنامه قرار دهید.
  3. فرم را تکمیل کنید و صبر کنید خروجی کامنت ها انجام شود.
  4. تنظیمات قرعه کشی اینستاگرام، مانند تعداد برندگان و نحوه انتخاب آنها که تصادفی باشد یا بیشترین کامنت و تگ را خود را مشخص کنید.
  5. بر روی دکمه “قرعه‌کشی” کلیک کنید.

همین الان به سایت marketing98.com سر بزنید و قرعه‌کشی اینستاگرام خود را برگزار کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها