2109
قیمت و خرید ماشین لباسشویی ال جی v5 | تخفیف ویژه خرید از بانه و گناوه

قیمت و خرید ماشین لباسشویی ال جی v5 | تخفیف ویژه خرید از بانه و گناوه

1399/10/06 بازدید856

مشخصات ماشین لباسشویی LG V5

رنگ: سفید و نقره ای

ظرفیت دیگ: 10.5 کیلو

مصرف انرژی: ++A

تعداد برنامه شستشو: 14 عدد

نوع موتور: گیربکسی

تولید سال :2020

قابلیت اتصال به اینترنت به صورت بی سیم

ماشین لباسشویی LG مدل 5V یکی از بهترین و مدرنترین محصولات کمپانی بزرگ و قدرتمند کره‌ای LG است که با قابلیت‌های گسترده و مدرن خود طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است.

ماشین لباسشویی V5 با ظاهری بسیار شیک و مدرن و برنامه‌های شستشوی متفاوت، زیاد و کاربردی به راحتی از هر نظر تمام خواسته‌های شما را از یک ماشین لباسشویی عالی برطرف می‌سازد و با قابلیت‌هایی که دارد از هر نظر از ماشین‌های لباسشویی با برندهای دیگر در رده خود رقابت می‌کند.

برنامه‌های شستشو طراحی شده در مدل ماشین لباسشویی V5 به بالاترین سطح در نوع خود رسیده و بی رقیب است که مهمترین عامل انتخاب کردن این مدل ماشین لباسشویی شرکت  LG است.

برنامه‌های شستشو

14 برنامه مختلف شستشو و 6 برنامه حرکت برای تنظیم حالت شستشو و همچنین دارا بودن 7 کیلو خشک کن 100% این مدل ماشین لباسشویی را از دیگر مدل‌ها متمایز ساخته است. همچنین از مهمترین و به خصوص ترین برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی V5  ال جی می‌توان به شستشوی سریع لباس، شستشوی لباس‌های سفید، شستشوی لباس‌های تیره و شستشوی آنتی باکتریال اشاره نمود.

خشک کن این ماشین بسیار قوی است به طوری که پس از شستشوی لباس‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید از لباس‌های شسته شده خود استفاده کنید. این محصول دارای سیستم عیب‌یابی هوشمند نیز است که با داشتن این سیستم به راحتی متوجه ایراد ماشین لباسشویی خود می‌شوید. این محصول دارای موتوری بسیار قوی و بی‌صدا است که بسیار قدرتمند،کم صدا، و مصرف پایین برق و بالانس خودکار است که با قاطعیت می‌توان گفت بالای 30 سال بدون کوچکترین عیبی کار می‌کند.

قبل از این مدل، مدل محبوب J6 بسیار پر طرفدار بود. اما با آمدن مدل ماشین لباسشویی V5  و بهینه‌سازی مصرف انرژی و هوشمند و فیکس کردن یک سری از نقص‌ها دیگر هیچ جای شکی برای انتخاب این محصول نمی‌ماند. طراحی زیبا و بسیار با کیفیت محصولات LG در واقع رکن اصلی محصولات این شرکت است که با خلاقیت در طراحی محصولات در کمال سادگی زیبا و مدرن هستند.

خلاقیت در نوع ساخت، استفاده از مواد مرغوب و عالی، هوشمند بودن کامل سیستم های شستشو، شکل و ظاهری بی‌نظیر باعث محبوبیت و تضمینی برای استفاده از این محصول در چندین سال متوالی شده است.

طراحی و ظاهر  ماشین لباسشویی V5

ظاهر این محصول عالی و بدون نقص است. طراحی ساده و شیک این محصول در دو رنگ سفید و سیلور به همراه درب بزرگ که دارای روکشی از جنس شیشه است و همچنین صفحه نمایش بزرگ LED با حروف و ارقام خوانا و کلیدهای لمسی ظاهری خاص و مدرن به این محصول بخشیده است. همچنین طراحی و نحوه ساخت سوراخ های مخصوص محل در مواد شوینده انتقال مواد شوینده به تمامی لباس‌ها را به طور کامل تضمین می‌کند.

دهانه بزرگ ورودی تخلیه و بارگیری‌کردن لباس‌ها را بسیار ساده کرده است و موتور پر قدرت و قوی دایرکت درایو ماشین لباسشویی مدل V5 باعث شسته شدن بسیار عالی لباس‌ها با هر نوع جنس و رنگ و بافت پارچه‌ای بدون کوچکترین آسیب به بافت پارچه و از بین رفتن تمامی لکه‌های روی آن می‌شود.

این نکته شایان ذکر است که شرکت LG با اضافه کردن الگوریتم‌های هوشمند شستشو به این محصول باعث متمایز شدن این محصول شده است. قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل شدن آن به وسیله تلفن همراه هوشمند از دیگر مزیت‌های این محصول است.

فروشگاه ممتاز کالا بهترین بستر برای خریدهای شما با بهترین قیمت آماده خدمات رسانی به شما در بانه و گناوه است. قیمت این ماشین لباسشویی در بانه و بندر گناوه حدود 22000000 تومان است. اطمینان کامل از اصل بودن کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع کالا و مشاوره تخصصی توسط متخصصان فروشگاه ممتاز کالا ویژگی های مهم و اساسی خرید از فروشگاه ممتاز کالا است که باعث خرید ماشین لباسشویی از بانه در کمال اطمینان خاطر را موجب شده است. فروشگاه ممتاز کالا از اولین روز تاسیس خود تمامی سعی خود را برای برطرف کردن کلیه نیازهای مشتریان خود در سراسر ایران کرده است و به واسطه این تلاش و داشتن سابقه‌ای درخشان در جلب اطمینان مشتریان خود سابقه‌ای درخشان در عرصه تحویل و توزیع اجناس اصل برای خود به دست آورده است.

خرید ماشین لباسشویی v5

با توجه به کارایی هایی متعدد این دستگاه شما می توانید آن را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود دریافت کنید، مجموعه ممتاز کالا می تواند ضمانت کند کالای شما را صحیح و سالم در سریع ترین زمان ممکن، همراه با کارشناسان نصب برای راه اندازی دستگاه خدمت شما بفرستد.

لازم به ذکر است که قیمت لباسشویی در بانه و سایر مناطق مرزی قیمت های بسیار پایین تر از قیمت فروشگاه های داخل شهر دارند، ما در مجموعه خود برای رفاه حال مشتریان سعی کردیم کانال ارتباطی برای خرید انبوه از این مناطق را پیدا کنید تا یک کالای با کیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه کنیم.

برای استعلام قیمت و مشاهد سایر مدل های ماشین ظرفشویی ال جی می توانید با شماره 09186663746 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام momtazkala با ما در ارتباط باشید. لذت یک خرید آنلاین سریع و به صرفه را با ما تجربه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید