2109
آدامس جدید بایودنت با ویژگی جذب باکتری های سطح زبان و گلو

آدامس جدید بایودنت با ویژگی جذب باکتری های سطح زبان و گلو

1399/10/02 بازدید1225

 

بایودنت طی هفته‌های گذشته از آدامس کربن گیاهی فعال رونمایی کرده است. در فرمولاسیون این محصول جدید از رنگ کربن فعال گیاهی استفاده شده است. این محصول حاوی زایلیتول و ترکیبات طبیعی ضدعفونی‌کننده دهان بوده و از این نظر یک محصول موثر در حذف باکتری های ایجادکننده بوی نامطبوع دهان شناخته شده است. این آدامس جدید با طعم نعنای ویژه با جذب باکتری های سطح زبان و گلو می‌تواند به کاهش روند پوسیدگی دندان‌ها کمک خارق‌العاده‌ای نماید. مصرف مستمر و بلندمدت آدامس جدید بایودنت به ویژه بعد از صرف غذا و یا قبل از خواب یک راهکار کلیدی در تقویت سلامت دهان و دندان‌ها خواهد بود.

کربن فعال گیاهی  در دوران مصر باستان به عنوان ترکیب موثر در حذف بو و طعم های نامطلوب کشف و برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار گرفت و در سال‌های اخیر در تصفیه آب به‌منظور حذف ترکیبات آلی طبیعی، ترکیبات بو و مواد شیمیایی استفاده  شده است.

 حالا با ابتکار بایودنت برای اولین بار از مشتقات این ترکیب در آدامس نیز استفاده شده است.این پودر کاملاً سیاه رنگ، بدون بو و بدون طعم است که از زغال یعنی مواد دارای کربن مانند چوب به‌دست می‌آید. زمانی که زغال یا همان charcoal در دمای بالا و در محیط خلأ و بدون اکسیژن حرارت داده می‌شود، توسط گرمادگی با گاز اکسیدکننده یا مواد شیمیایی دیگر فعال‌شده و به پودری سیاه رنگ تبدیل می‌شود که همان کربن خالص است. با فعال شدن این زغال، قابلیت‌های آن افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند مواد گوناگونی را جذب کند. با تبدیل‌شدن زغال به پودر، می‌توان آن را در سطح بیشتری پخش کرد تا به نقاط مختلف نفوذ کند، درون منافذ وارد شود و سموم و دیگر مواد مضر بدن و به‌ویژه از سطح دهان و دندان را جذب کند.

اگر باردار هستید، می‌توانید آدامس بجوید

اگر برای کنترل وزن خود در رژیم غذایی قرار دارید، جویدن آدامس راهی عالی برای کنترل این هوس‌ها‌ی غذایی است. عمل ساده جویدن می‌تواند بدن شما را به این حس برساند که مصرف مواد غذایی اتفاق می‌افتد و هرگونه هوس را برای مدتی کاهش می‌دهد. حالت تهوع در صبح یا عصر هنگام در مدت حاملگی تقریباً ثابت است.همچنین آدامس برای رفع تلخی دهان در دوران شیردهی و باردار می‌تواند در کاهش حالت تهوع صبحگاهی موثر باشد.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16420 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11606 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3912 بازدید