2109
بارجیل چیست و چه کار می‌کند؟

بارجیل چیست و چه کار می‌کند؟

1399/08/25 بازدید3396

بارجیل یک آجیل سرای آنلاین است که همه نوع آجیل و میوه خشک را عرضه می‌کند. شما برای تهیه آجیل دلخواهتان کافی است وارد این فروشگاه شوید؛ جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید. بارجیل محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال می‌کند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بارجیل چه ویژگی‌هایی دارد که نسبت به دیگر فروشگاه‌های آنلاین آجیل و خشکبار برتر شده است! در ادامه ویژگی‌های بارجیل را برایتان آورده‌ایم. با ما همراه باشید و این فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار را بیشتر بشناسید.

  1. تنوع و کیفیت بالای محصولات
  2. ارسال رایگان به سراسر ایران
  3. ارسال VIP به تهران کمتر از دو ساعت
  4. راحت بودن خرید اینترنتی آجیل و خشکبار
  5. کیفیت تضمین‌شده و امکان بازگشت محصول
  6. قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت بالای محصولات
  7. تخفیف های هیجان انگیز روزهای سه شنبه

 

خرید اینترنتی آجیل بارجیل با بهترین قیمت

معمولا قیمت آجیل با توجه به نوع، کیفیت مغز، شکل ظاهری، تازگی آن‌ها و هم‌چنین تورم و نرخ ارز محاسبه می‌گردد. با توجه به متغیر بودن تورم و قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا و حضور واسطه‌ها در کشور ما، هر سال شاهد نوسان قیمت آجیل و انواع محصولات آن هستیم. با تمام این اوصاف، این اطمینان را به شما می‌دهیم که قیمت‌های ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی بارجیل، در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های حضوری و غیرحضوری، مناسب‌ترین قیمت آجیل برای کمک به افزایش قدرت خرید مشتریان است.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی بارجیل، نوع بسته‌بندی طراحی‌شده برای محصولات است؛ که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت ظاهری، دوستدار طبیعت و قابل بازیافت هستند. شما می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، از شرایط ارسال رایگان این فروشگاه به کل کشور بهره‌مند شوید و حتی خرید خود را در قالب هدیه برای دوستان خود ارسال کنید.

در حال حاضر با وجود فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌کنندهی انواع آجیل، می‌توانید با مقایسه کیفیت و قیمت آن‌ها در فروشگاه‌های مختلف، بهترین و مناسب‌ترین خرید را به صورت غیرحضوری انجام دهید و محصول را درب منزل دریافت کنید.

خرید چیپس میوه تازه و خوشمزه مناسب فصل از بارجیل

 وقتی قصد خرید میوه خشک را دارید، باید اول درباره قیمت آن تحقیق کنید. چون میوه‌های خشک شده وزن کمتری دارند، قیمت آن‌ها معمولا بیشتر از میوه‌های تازه تمام می‌شود. البته به خاطر کالری بالای میوه خشک شده، بهتر است هر بار به‌اندازه میزان مورد نیازتان میوه خشک بخرید تا در مصرف این خوراکی‌های خوشمزه زیاده‌روی نکنید.

میوه‌های فصلی خشک شده معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر میوه خشک‌ها دارند. البته نوع میوه خشک شده هم در قیمت‌گذاری آن تاثیرگذار است. برای اینکه قیمت میوه خشک شده را بدانید و بهتر بتوانید درباره خرید انواع میوه خشک خوشمزه تصمیم بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم به بارجیل سر بزنید

قیمت بادام هندی؛ یکی از قیمت مناسب‌ترین آجیل‌ها

قیمت بادام هندی خام معمولا از بادام هندی‌های طعم دار شده کم‌تر است؛ بنابراین اگر می‌خواهید همیشه آجیل در خانه داشته باشید و این بار بادام هندی را برای مصرف انتخاب کرده‌اید، می‌توانید بادام هندی خام را تهیه کنید.

باوجوداینکه مصرف آجیل خام برای بدن بهتر است، اما بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که آجیل‌ها را در طعم‌ها و مزه­های مختلف امتحان کنند تا برایشان جذاب باشد. اگر شما هم جز این افراد هستید، می‌توانید یک یا چند نمونه از بادام هندی‌های طعم دار بارجیل را بخرید؛ و این بار این آجیل خوشمزه را با طعم و مزه‌ای متفاوت امتحان کنید.

شعار بارجیل اول ایمنی بعد کار!

جدای از این اصول همیشگی که ما بر آن پایبندیم، در شرایط خاص فعلی که کشور با بحران کرونا مواجه است، بارجیل با توسعه فعالیت خود سعی کرده تا دغدغه شما مشتریان عزیز را در مورد رفت‌وآمد در سطح شهر برای خرید حضوری کاهش دهد. میدانید که این روزها افزایش تردد  در سطح شهر باعث بالارفتن ریسک شیوع ویروس کرونا می‌شود. در همین راستا ضمن اینکه ما از سلامت محیط، آجیل و خشکبار خود اطمینان کامل داریم، طبق توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و همچنین وزارت بهداشت کشورمان، اقدام‌های پیش‌گیرانه‌ای را در ارتباط با بهداشت پرسنل خود برای ارتقا هرچه بیشتر سلامت محصول‌ها انجام داده‌ایم.

از جمله اقدام‌های پیشگیرانه بارجیل برای مقابله با هرگونه آلودگی محصول‌ها توسط کارکنان و محیط کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده پرسنل از مواد ضدعفونی دست در تمامی مراحل
  • کنترل مکرر دمای بدن کارمندان
  • ضدعفونی مکرر تمامی دستگاه‌ها و بسته‌بندی‌ها
  • استفاده پرسنل از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

 

خرید آنلاین آجیل با بارجیل با چند کلیک

برای خرید آجیل از بارجیل، فقط باید با گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوترتان به اینترنت وصل شوید و فروشگاه آنلاین بارجیل اینستاگرام بارجیل را ببینید. بعد از آن، یک دنیا آجیل و خشکبار برایتان نمایش داده می‌شود و می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید و بخرید.

 

ارسال نظر شما

login captcha

تجربه خرید خیلی خوبی داشتم سه بار خرید کردم که راضیم بودم امیداورم کیفیت رو همینجوری نگه دارن

پربازدیدترین ها