2109
لیست قیمت به روز تورهای خارجی

لیست قیمت به روز تورهای خارجی

1401/06/19 بازدید341

اگر قصد سفر کردن دارید بی شک این سوال در ذهن شما بوجود آمده است که خوب کدام تور خارجی رو انتخاب کنم؟ این سوالی است که معمولا بیشتر افراد بعد از تصمیم به سفر رفتن درگیر آن خواهند شد! خوشبختانه باید این مژده را به شما بدهیم که ما همیشه برای شما چندین پیشنهاد هیجان انگیز داریم و البته همیشه از لحاظ قیمت به روز تورهای خارجی لحظه آخری، بهترین و ارزانترین تخفیف ها را در نظر گرفته ایم تا بتوانید سفری لذت بخش را تجربه کنید. برای اطلاع داشتن از اطلاعات تورها و مهمتر لیست قیمت به روز تورهای خارجی آژانس مسافرتی نامی گشت، فقط کافیست عضو کانال تلگرام و یا اینستاگرام این مجموعه شوید و یا این که با کارشناسان با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

خوب سفرهای خارج از کشور تنوع بسیاری دارند و بسته به نوع سلیقه شما همیشه چندین مقصد متفاوت و جذاب برای شما وجود دارد. بنابراین اولین کاری که باید شما انجام دهید این است که اول تصمیم بگیرید به کجا می خواهید سفر کنید و سپس با ما تماس بگیرید و مدارک را ارسال نمایید و تمام. حالا شما مسافر مقصدی هیجان انگیزی شدید که همیشه دوست داشتید به آن جا بروید و وظیفه آژانس مسافرتی نامی گشت اجرای کامل، بدون نقص و فوق العاده جذاب تورهای خارجی همچون تور استانبول، تور دبی و... برای شما باشد.

 

تور استانبول، مقصد محبوب ایرانیان!

گزینه اول پیشنهادی ما تور استانبول است! چرا که این شهر تاریخی و مدرن جذاب از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه بشمار می رود که مراکز خرید متنوع و جشنواره های شگفت انگیزی که در این شهر برگزار می شود همگی باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا راهی تور استانبول شوند. اگر به دنبال تور ارزان استانبول می گردید در ابتدا باید این موضوع را بدانید که برای خرید تور استانبول باید اول نوع سفر یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید که در اصل اصلی ترین و مهمترین فاکتور تاثیر گذار روی قیمت تور استانبول شما تاریخ سفر شماست. در ایام لوسیزن و کم گردشگر استانبول شما می توانید تورهای ارزان قیمت استانبول را براحتی خریداری کنید.

در خصوص لیست قیمت تورهای استانبول هم باید بگوییم که اختلاف قیمت این تورها دقیقا به زمان سفر شما بستگی دارد. اگر در این بازه زمانی در استانبول مراسم یا نمایشگاهی برگزار شده باشد، هزینه تور استانبول شما بالاتر میرود. اما اگر در زمان سفر رویداد خاصی در استانبول اتفاق نیفتد، هزینه تور استانبول شما نسبت به دیگر زمان های سال کاهش می یابد، بنابراین نرخ تورهای استانبول در اصل به شرایط هتل‌ ها و ایرلاین ها‌ در این مقصد بستگی دارد و اما بهترین زمان خرید تورهای استانبول چه زمانی است؟ خوب شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر این امکان را دارید که تور استانبول خود را خریداری کنید. اما نکته‌ ای که شاید کسی به شما نگفته باشد این است که در "های سیزن" ترجیحا بلیط ‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید تا مبلغ کمتری را پرداخت کنید. در ادامه پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لیست قیمت تورهای استانبول به سایت نامی گشت مراجعه کنید.

 

تور دبی، مقصدی لوکس و متفاوت

خوب حالا می توانید تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت خودت را از مسیرهای جهان گردی که در بالا هم اشاره کردیم انتخاب کنید و یه سفر فوق العاده هیجان انگیز را تجربه کنید. برای مثال اگر ترجیح می دهید کمی آفتاب بگیرید و زیر گرمای مطبوع و معتدل جنوب خلیج فارس قدم بزنید و خیابان هایی که پر از آسمان خراش های لوکس و حیرت انگیز را ببینید و یا کلی خرید های برند و نامبر وان را داشته باشید که همش اصل و درجه یک هستند یا طعم خوراکی های خوشمزه مک دونالد رو بچشید و کیف کنید پیشنهاد نامی گشت به شما سفر با تورهای دبی است که در سایت این مجموعه می توانید متنوع ترین و بهترین پکیج های تور دبی را مشاهده کنید و بنا به بودجه و سلیقه خود انتخاب های هیجان انگیزی را داشته باشید.

توجه داشته باشید قیمت تور دبی به چند پارامترمهم اعم از ویزای توریستی دبی، قیمت پروازهای دبی، قیمت هتل ‌های دبی و نرخ درهم بستگی دارد. همچنین تاریخ سفر شما و مدت زمان اقامت هم تاثیر بسزایی در نرخ تورهای این مقصد دارد و مهم است بدانید که مدت زمان اقامت در تور دبی نامی گشت محدود نیست و به بودجه و هدف شما از سفر به مقصد جذاب بستگی دارد. برای لذت بردن از سفر و بازدید از تمام جاذبه‌ های توریستی دبی، تور دبی 3 شب یا تور دبی 4 شب ، گزینه ‌های اقتصادی خوبی خواهند بود. ما تلاش کرده ایم تا با توجه به درخواست شما، تور دبی 7 شب را نیز برگزار ‌کنیم. البته امکان تغییر مدت زمان اقامت در دبی نیز وجود دارد که در این صورت شما باید تور دبی انفرادی را رزرو کنید.

 

می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس https://www.namigasht.com مراجعه کنند و لیست قیمت به روز تورهای خارجی ما را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. در آخر مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8700 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6282 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15101 بازدید