2109
خداحافظی با زحمات اسباب‌کشی با اتوبار و باربری با پلاک

خداحافظی با زحمات اسباب‌کشی با اتوبار و باربری با پلاک

1399/06/12 بازدید712

در این مقاله به شما می گوییم که چطور با خدمات باربری آنلاین پلاک، با دردسرهای اسباب کشی خداحافظی کنید! اگر در یک شهر بزرگ زندگی میکنید، بعید میدانیم با دردسری به اسم اسبابکشی آشنا نباشید. از طرفی، ممکن است به تازگی ازدواج کرده باشید و جزو آن دسته از افراد خیلی خوشبخت نباشید که در ابتدای زندگی خود خانهدار میشوند!

حتی اگر از پدران و مادربزرگان خود بپرسید، با آن که آنها مدت زیادی به همراه سایر اقوام در یک منزل زندگی کردند، ولی تا اسم اسبابکشی را میشنوند اخم میکنند.

گاهی نیز ممکن است به دلیل شغل همسر خود یا تحصیل در یک شهر دیگر به مکان دیگری کوچ کنید. تمام این مثالها برای این است تا نشان دهیم اسبابکشی مانند عنصری به خون ما اضافه شده است و کم یا بیش همه درگیرش هستیم و در هوای آن نفس میکشیم!

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که در دوران زندگی خود چنین تجربهای را نداشته باشد. چه بخواهید به خانه جدید خود بروید که امیدواریم آن را خریده باشید یا مکان کار خود را تغییر دهید، باید بگوییم برای یک مرتبه میتوانید با خدمات در پلاک شما با زحمات اسبابکشی خداحافظی کنید!

اگر در ادامه مطلب ما را همراهی کنید به شما نشان خواهیم دادید چنین اتفاقی خواهد افتاد! پس چند دقیقه از وقت خود را با نوشیدن چای به خواندن صحبتهای ما اختصاص دهید.

خدمات در پلاک شما برای درمان سردردهای اسبابکشی

اسبابکشی تا رخ ندهد شنیدن دردسرها یا بهتر بگوییم سردردهای آن از زبان دیگران فایده ندارد. ناگهان میبینیم اطراف ما را حجم زیادی از وسایل کوچک و بزرگ گرفته است. شاید ابتدا روحیه بالای خود را حفظ کنید و بگویید نقل مکان کاری ندارد و نهایت یکی دو روز اسیر آن میشوید.

اما کافی است نگاهی به اطراف بیاندازید و چشمتان به وسایل بزرگ، سنگین و بدتر از هر چیزی شکستنی بیافتد که گاهی یادگارهای به جا مانده از نسلهای قبلی هستند!

تصور این که تلویزیون، یخچال، فریز یا سایر لوازم الکترونیکی گرانقیمتتان آسیب ببینند، روح و روانتان را به هم میریزد.

خدا نکند مانند اکثریت افراد زن و شوهرها هر دو شاغل باشید و بخواهید برای اسبابکشی چند روز مرخصی درخواست کنید.

خدمات در پلاک شما مانند نوشدارویی است که تمام این مشکلات را حل میکند. ولی اگر هنوز قانع نشدید که اسبابکشی را باید به اهل فن سپرد، بهتر است با دردسرها، ببخشید سردردهای آن آشنا شوید.

آماده نبودن مکان جدید

در روزگاری که وقت سریع تمام میشود و پیدا کردن مقدار کافی از آن مانند یک عنصر نایاب است، آماده کردن مکان جدید برای اسبابکشی را ممکن است پشت گوش بیاندازید. تصورتان این است که ابتدا باید وسایل را انتقال دهید و حالا بعدا یک فکری به حال مشکلات احتمالی مکان جدید میکنید.

ولی، نظافت و انجام کارهایی مانند سمپاشی و ضدعفونی در وقت شما خیلی صرفهجویی میکنند و مطمئن باشید خودتان نیز لذت میبرید.

اتوبار و باربری پلاک یکی از خدماتی که ارائه میدهد نظافت خانه شما است. کارکنان این شرکت با دقت تمام نقاط خانه را از آلودگیها پاک میکنند و فکر میکنید خانه را تازه و برای اولین مرتبه از صاحبخانه آن تحویل گرفتید!

آگاهی نداشتن از بودجه کافی برای جابهجایی وسایل

حتی اگر خودتان بخواهید تمام کارهای اسبابکشی را انجام دهید، این احتمال که ماشین مناسب این کار (وانت یا کامیون) را داشته باشید خیلی بعید است.

گاهی به دلیل اختلاف مسافت مکان جدید و قبلی امکان جابهجایی حتی وسایل کوچک با ماشین شخصی امکانپذیر نیست. یقینا کسی دوست ندارد با یک ماشین پر از وسیله در ترافیک گیر کند و دائما ترمز بزند و دنده را خلاص کند! و سپس به همسر خود ماجرای شکستن آینه به جا مانده از 50 سال قبل را بگوید!

از طرفی اگر کمی از همسایگان و آشنایان بپرسید، حتما به شما میگویند گیر خدمات باربری افتادهاند که پس از فرستادن کارگر و جابهجایی وسایل درخواست هزینههای بیشتر کردند!

بنابراین جابهجایی اثاثیه منزل هزینه و زمانبر است، ولی در اتوبار آنلاین پلاک میتوانید با انتخاب ماشین براساس نوع وسایل خود و حجم آنها از مقدار هزینه باخبر شوید. به عبارت دیگر پول اضافه پرداخت نمیکنید.

همچنین با توجه به انتخاب نوع وسیله از سلامت وسایلتان خیالتان جمع خواهد بود.

 

زمان مناسب اسبابکشی

در بالا اشاره کردیم به دلیل مشکلات شغلی و فردی که اشخاص میتوانند داشته باشند، امکان انجام اسبابکشی در هر زمانی وجود ندارد. ولی آیا نظر صاحبخانه فعلیتان نیز همین است؟

بنابراین اگر شعار خدمات در پلاک شما را باور ندارید، کافی است یک مرتبه اسبابکشی خود را به ما بسپارید تا در هر زمانی که خود شما مشخص میکنید وسایلتان را جابهجا کنیم و نه تنها شما را از دست مشکلاتی مانند ترافیک نجات دهیم، بلکه فقط همان هزینهای را پرداخت کنید که در ابتدا مشخص شده است.

استفاده از خدمات شرکتهای باربری غیر حرفهای

اتوبار و باربری با پلاک خدماتی کاملا آنلاین است، ولی احتمالا پیشفرض بدی نسبت به استفاده از چنین خدماتی داشته باشید و در نتیجه به سمت یکی دیگر از دردسرهای اسبابکشی یعنی استفاده از خدمات شرکتهای باربری غیر حرفهای حرکت کنید!

پس روزنامه را بر میدارید و با شرکتی که ادعا میکند در این کار تخصص دارد تماس میگیرید. هیچ ذهنیتی در مورد این شرکت ندارید، فقط گول حرفهای قانعکننده فرد پشت خط را در مورد فرستادن بهترین کارگرها و کاربلد بودن آنها میخورید.

ولی، همه چیز با رسیدن کارگرها عوض میشود. با این حال، کار از کار گذشته است و نمیتوانید سوال کنید: واقعا شما توانایی بلند کردن این بوفه را دارید؟! و اگر سوال کنید، جواب خواهید شنید: بله! بسپاریدش به ما!

دیگر خودتان ادامه ماجرا را میدانید یعنی دست به دعا برداشتن که اتفاقی برای وسایلتان نیافتد، خط و خراش نیافتند یا برای خود کارگر هم اتفاقی رخ ندهد! همچنین هر چند دقیقه یک مرتبه باید جوش بزنید که دارند برای گرفتن پول بیشتر وقت تلف میکنند!

بنابراین حالا اگر میگوییم خدمات در پلاک شما کمی بیشتر فکر میکنید. خدمات باربری این سایت به دست متخصصان انجام میشود تا ارزش لوازم گرانبهای منزل شما به خطر نیافتد. نکته بعدی بیمه وسایل شما است تا خدای نکرده به دنبال بروز حادثه، خسارت را کاملا دریافت کنید.

کافی است به سایت پلاک سر بزنید، مانند هر فرد مدرن دیگر صفحات اجتماعی آن را بررسی کنید و با خواندن نظرات سایرین از خدمات شرکت مطلع شوید و تجربه دیگران را بدانید. امتحان آن ضرر ندارد.

همچنین سیاست قیمتگذاری شفاف باعث خواهد شد هزینهها را با سایرین بهتر مقایسه کنید. پس مرتبه بعدی که خواستید با دیدن اولین آگهی در روزنامه با یک شرکت غیر حرفهای تماس بگیرید، مجددا فکر کنید و اولین تجربه استفاده از خدمات آنلاین را به تکرار آن در سالیان بعد تبدیل کنید. البته اسبابکشی بعدی به خانه خودتان 

 

 

مزایای استفاده از اتوبار و باربری پلاک

حالا که با مشکلات اسبابکشی آشنا شدید و کمی ذهنیت استفاده از خدمات آنلاین در شما شکل گرفت. اجازه دهید کمی بیشتر در مورد سرویس اتوبار این شرکت برایتان صحبت کنیم.

مهمترین چیزی که اتوبار و باربری با پلاک به ارمغان میآورد آسایش خیال و راحتی انجام کار است. جابهجایی اثاثیه منزل از مکان قدیم به جدید یک کار انرژیبر و طاقتفرسا است و پلاک ذهن شما را از این مشکلات پاک میکند.

یکی از اهداف اصلی این شرکت ارائه خدمات توسط کارگرانی است که تخصص آنها بستهبندی وسایل منزل است و میدانند این کار را برای هر وسیله باید چطور انجام دهند.

به عبارت دیگر، نیازی نیست نگران شکستن، آسیب دیدن و خش افتادن وسایل خود باشید. چایی را دم کنید تا بعدا خستگی کارگران از تنشان در رود!

شاید فکر کنید بستهبندی لوازم کار خاصی ندارد. ولی واقعا اینطور نیست. اگر تجربه قبلی اسبابکشی داشته باشید به خوبی میدانید زمان زیادی صرف این کار خواهد شد، البته نیازی نیست به مشکلاتی مانند پیدا کردن جعبههای مناسب، روزانه برای پیچیدن وسایل و ... اشاره کنیم.

از طرفی، ممکن است جعبه لوازم مختلف را دور انداخته باشید یا به دلیل رطوبت پوسیده باشند و دوام آنها به دلیل گذشت زمان کم شده باشد.

کارکنان پلاک به اندازه کافی تجربه و مهارت دارند تا به بهترین شکل ممکن لوازم شما را بستهبندی کنند. ارائه لوازم بستهبندی یکی دیگر از امکانات استفاده از خدمات اتوبار و باربری با پلاک است تا یکی از نگرانیهای اصلیتان برطرف شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم نظافت و ضدعفونی کردن محل جدید بسیار مهم است و گفتیم پلاک میتوانید این کار را نیز انجام دهد. کافی است زمان انتخاب خدمات وارد قسمت «ضدعفونی منزل، محل کار و خودرو» شوید. سپس از بین خدمات «ضدعفونی با محلول آنولیت»، «ضدعفونی با محلول اتانول»، «ضدعفونی با محلول وین اکساید» و «ضدعفونی خودرو» برحسب نیاز خود گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس از آن فقط کافی است اطلاعات آدرس، زمان و تاریخ اسبابکشی را مشخص کنید و به مرحله تکمیل سفارش بروید.

نحوه استفاده از خدمات اتوبار و باربری با پلاک به کمک سایت

خوشحالیم تصمیم گرفتید به اتوبار و باربری با پلاک اعتماد کنید. اجازه دهید گام به گام با یکدیگر پیش برویم تا اولین تجربه اسبابکشی شما با استفاده از خدمات آنلاین به بهترین شکل ممکن پیش برود.

· ابتدا سایت پلاک به آدرس pelak.com را باز کنید.

· پیشنیاز استفاده از خدمات اتوبار ثبتنام در سایت است.

· پس از انجام این کار، از وسط صفحه به سمت چپ منو «همه خدمات» را انتخاب کنید و از بین گزینههای باز شده (البته جدا از اسبابکشی اگر نیاز به خدمات دیگری نیز دارید خوشحال خواهیم شد!) روی اتوبار کلیک کنید. یک راه دیگر انتخاب این گزینه از صفحه اصلی و بخش «سرویسهای محبوب» است.

· اولین مرحله پس از ورود به صفحه سفارش انتخاب سرویس مورد نظر است. براساس نوع وسایل، حجم و سنگینیآنها میتوانید از بین گزینههای کامیون، وانت و کارگر حمل بار یکی را انتخاب کنید. توجه کنید با انتخاب هر گزینه در سمت چپ میتوانید نکات مهم را ببینید از جمله هزینه استفاده از خدمات و امکان بیمه لوازم.

· مرحله بعد انتخاب آدرس است که به کمک گوگلمپ به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید.

· در گام بعدی باید تاریخ حضور پلاکفن و زمان این کار را انتخاب کنید تا همه چیز براساس زمانبندی شما به جلو پیش برود.

· در مرحله آخر اگر کد تخفیف پلاک دارید میتوانید قسمتی از هزینهها را با وارد کردن آن مهمان پلاک باشید. کادر بعدی شرح توضیحات اضافه مانند تعداد طبقات مبدا و مقصد، شرح کامل سرویس درخواستی از جمله بستهبندی، جابهجایی و چیدمان مجدد به همراه مشخص کردن لوازم خاص مانند یخچال، ساید بای ساید، گاوصندوق، پیانو و ... است تا قیمت نهایی بهتر محاسبه شود.

· اگر دوست داشته باشید حتی میتوانید صدا و عکس برای مدیران پلاک بفرستید و درخواست خود را بهتر شرح دهید.

· سپس سفارش خود را ثبت کرد و در تاریخ مورد نظر منتظر پلاکفن باشید.

اگر دوست داشته باشید، همچنین میتوانید ثبت سفارش خود را از طریق اپلیکیشن پلاک انجام دهید. پس از نصب این اپلیکیشن آن را روی صفحه خانه خود قرار دهید و در آن عضو شوید. لازم به ذکر است، مراحل ثبت سفارش با توضیحات بالا تفاوتی ندارد.

خدمات در پلاک شما تنها یک شعار نیست، یک تعهد، انجام صحیح کار، کیفیت بالا، مشتریمحوری و ارائه یک تجربه عالی است. اگر مطلب بالا را به دقت مطالعه کردید و امیدواریم چایتان را فراموش نکرده باشید به خوبی متوجه شدید استفاده از خدمات اتوبار و باربری با پلاک در دنیای شلوغ امروزی برای رهایی از سردردهای اسبابکشی یک نوشداروی الزامی است.

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها