2109
از اَهلِش بپرس!

از اَهلِش بپرس!

1397/11/29 بازدید75


نیاز به پرسش برای همگان مشاهده می شود. حتما تا بحال برایتان پیش آمده که سوال مجهولی در ذهنتان به وجود آید و مرکزی معتبر جهت گرفتن پاسخ صحیح وجود نداشته باشد. بسیاری به فضای مجازی و وب سایت های اینترنتی متکی هستند و پاسخ سوالات خود را از این مراکز جستجو می نمایند اما فکر میکنید پاسخ چقدر ممکن است صحیح و درست بوده باشد؟ چقدر میتوانید به این پاسخ‌ها اطمینان داشته باشید. در موارد ضروری اشتباه بودن جواب خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت به همین جهت باید سوال خود را برای افراد متخصص مطرح نمایید تا بهترین پاسخ را دریافت کنید.

 

پلتفرم اشتراک گذاری دانش بپرس
 

بپرس یک پلتفرم پرسش و پاسخ آنلاین بدون واسطه می باشد که پرسش از افراد مشهور، متخصص و معتبر بوده و به طور مستقیم پاسخ سوال را دریافت خواهید کرد.

پلتفرم اشتراک گذاری دانش بپرس مورد تایید در نمایشگاه شهر هوشمند (ایرانکام) قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. چرا که این پلتفرم توانایی پاسخ دادن به تمامی سوالات شما را داشته و می تواند در هر موقعیت زمانی و مکانی به شما کمک نماید. این پلتفرم جهت رفع مجهولات ذهن مردم راه اندازی شده است که هدف آن برقراری ارتباط موثر بین مردم جامعه، مدیران کشور و متخصصان واقعی و با تجربه می باشد.

از مزایای پلتفرم بپرس می توان به امکان پرسش هرگونه سوال اشاره کرد که هیچ محدودیتی نداشته و می توانید هر تعداد سوال خود را از این پلتفرم جویا شوید. لازم به ذکر است که در این پلتفرم از متخصصین خبره و حرفه ای کمک گرفته شده است تا تمامی پاسخ ها قابل استناد باشد. همچنین این پلتفرم تمامی موضوعات را در حیطه خود داشته و امکان طرح کردن هرگونه سوال برایتان وجود خواهد داشت.

پلتفرم بپرس به شما کمک خواهد کرد که به پاسخ تمامی سوالات خود دستیابی داشته باشید. از موضوعات این پلتفرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازیگران سینما، پزشکی، وکلای دادگستری، استارتاپ، توسعه فردی، گردشگری، بیمه، ورزشی، ستارگان کنکور، کسب و کار، روانشناسی، بهداشت و...

با داشتن این پلتفرم هیچ پرسش بی پاسخ در ذهن خود نداشته و می‌توانید از راهکارها و نظرات کارشناسان خبره نیز بهره مند شوید.

 

از دیگر مزایای این پلتفرم می توان به امکان دیدن پرسش و پاسخ های دیگران اشاره کرد که می توانید با انتخاب موضوع تمامی پرسش و پاسخ ها را مشاهده نموده و به پاسخ برخی سوالات خود پی ببرید.

 

 

راه دستیابی به پاسخ پرسش های تخصصی
 

در ابتدا باید اپلیکیشن bepors را از وب سایت های معتبر (گوگل پلی، سیب اپ) دانلود نمایید که حجم اصلی این فایل 8 مگابایت می باشد. باید در نظر داشته باشید که از نسخه اصل استفاده نمایید تا بتوانید در آن کسب درآمد نمایید. این پلتفرم در حال حاضر قابلیت نصب بر روی گوشی های اندرویدی و آی‌اواس دارد.

پس از آن باید بگوییم که نحوه کار کردن با این پلتفرم چگونه است. کار کردن با پلتفرم به سادگی امکان پذیر می‌باشد و می توانید تنها با چند کلیک ساده متخصص مورد نظر خود را یافته و پاسخ سوال تخصصی خود را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که در این پلتفرم متخصصانی از تمامی موضوعات در نظر گرفته شده است که می توانند بهترین پاسخگو به سوالات شما بوده و قابل اعتماد باشند. پلتفرم بپرس در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد رتبه اول را کسب نموده و مورد بررسی و تایید داوران قرار گرفته است.

استفاده از این پلتفرم در تمامی نقاط ایران امکان پذیر بوده و می توانید در هر موقعیت مکانی با چند کلیک ساده پاسخ سوال خود را دریافت نمایید. همچنین این پلتفرم می تواند بهترین همراه برای شما در طول سفر و یا زندگی باشد چرا که می توانید تمامی اطلاعات لازم را جویا شده و دقیق تر عمل نمایید.

لازم به ذکر است که متخصصین پلتفرم بپرس همگی دارای مدرک بوده و از نخبگان و متخصصان کشور به حساب می آیند. چرا که پلتفرم بپرس سعی بر این دارد که به عنوان بانک اطلاعاتی قوی در این زمینه فعالیت نماید و به برطرف کردن نیازهای مردم کمک کند.

همچنین می توانید متخصص را خودتان انتخاب نمایید. از متخصصان به نام بسیاری در این پلتفرم استفاده شده است که هر یک به کار اختصاصی خود مشغول هستند و پس از انتخاب دسته بندی مورد نظر، امکان انتخاب متخصصین در آن حیطه وجود خواهد داشت.


 


راه های دستیابی به پرسش پاسخ های تخصصی در حیطه های مختلف
 

 همانطور که در بخش اول به آن اشاره شد در پلتفرم بپرس تمامی حیطه ها از یکدیگر تفکیک شده اند تا به اعمال سهولت بخشیده و سرعت بیشتری داشته باشد. در ادامه حیطه های مختلف را مورد بررسی قرار داده ایم:

حیطه روانشناسی: یکی از مهمترین حیطه های پلتفرم بپرس حیطه روانشناسی می باشد که شاهد فعالیت متخصصان روانشناس در این بخش هستیم که می توانید تمامی سوالات خود را از ایشان جویا شوید. جهت دسترسی به این بخش باید از بین دسته بندی موضوعات، روانشناسی را انتخاب نمایید.

حیطه کسب و کار: یکی از مهمترین موضوعات این پلتفرم حیطه کسب و کار می باشد چرا که می توانید تمامی اطلاعات کاری مورد نیاز خود را از این پلتفرم جویا شوید. همچنین بپرس به دلیل داشتن متخصصان فعال در این زمینه می تواند بهترین راهکار ها را پیشنهاد داده و شما را برای رسیدن به موفقیت همیاری کند.

حیطه گردشگری: یکی از پرکاربرد ترین بخش های پلتفرم بپرس موضوع گردشگری می باشد که از این بخش میتوانید تمامی سوالات مربوط به این حیطه را جویا شده و پاسخ دقیق دریافت نمایید. لازم به ذکر است که پاسخ های دریافتی بهترین اطلاعات را در اختیارتان خواهد گذاشت.

حیطه پزشکی: بسیاری از افراد در انتخاب پزشک خوب سر در گم هستند و برخی توانایی تشخیص ندارند و به دنبال پزشکی هستند که بتواند خواسته هایش را برآورده سازد اما نمی داند از کجا باید اقدام نماید. این افراد می توانند از بخش پزشکی اقدام نموده و پاسخ سوال خود را از متخصصینی که علم کافی در این زمینه را دارند بپرسند.

وکلای دادگستری: انتخاب یکی وکیل مناسب طبیعتا برای همگان حائز اهمیت می باشد و تصمیم اینکه کدام وکیل برای کدام کار مناسب است کمی دشوار خواهد بود و هر شخصی وکیل متفاوتی را معرفی خواهد نمود که در این صورت شخص به حالت سردرگمی فرو می رود. پلتفرم بپرس می تواند بهترین پاسخگو برایتان باشد چرا که کارشناسان بپرس تمامی وکلا را زیر ذره بین گرفته و از شیوه کار آنان اطلاع دارند به همین دلیل بهترین پیشنهاد را ارائه خواهند کرد.

بیمه: سازمان های بیمه از جمله مواردی هستند که بسیار مورد بحث قرار می گیرند به همین منظور باید اطلاع رسانی دقیق به مردم از این مراکز شود تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین اطلاع از مقدار حقوق بیمه و مبلغ واریز از دیگر اموری است که گاها ممکن است فکر شما را به خود مشغول نماید. متخصصین بپرس آماده پاسخ دادن به تمامی سوالات شما در زمینه بیمه هستند.

در حالت کلی می توان گفت پلتفرم اشتراک گذاری دانش بپرس در جهت رفاه حال مردم راه اندازی شده و راه دستیابی به پاسخ پرسش های آنها را راحت تر کرده است. همچنین مردم اعتماد خواهند داشت که از یک منبع قابل استناد پاسخ پرسش های خود را دریافت نموده اند.

 

آدرس وبسایت پلتفرم پرسش و پاسخ بپرس: http://bepors.me/

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16433 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11610 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4016 بازدید