2794
سلامتعداد روزهای سیکل را حساب کنید میانه آن بیشترین احتمال برای روز تخمک گذاری میباشد یا از کیت استفاده کنید. سونو هم میتواند کمک کننده باشد. روز خوش
1397/03/11
سلام عدد مثبت است . میتوانید برای اطمینان آزمایش را تکرار کنید و برای تشکیل پرونده بارداری به پزشکتان مراجعه کنید.موفق باشید
1397/03/09
سلام اگر این تاخیر طولانی را دارید باید آزمایش خون بدهید و از نظر تغییرات هورمونی چک شوید و سونو انجام دهید تا با توجه به نتایج مراحل بعدی درمان را انجام دهید. شب خوش
1397/03/09
سلام استرس و وزن بالا میتواند تعادل هورمون ها را به شدت بهم میریزد. کاهش وزن داشته باشید. بهتر است یک سونو و آزمایش هورمونی هم انجام دهید تا با توجه به علت درمان بگیرید. شب بخیر
1397/03/08
سلام برای شروع سیکل دارویی و در پریودی سونوی واژینال انجام میشود و اگر موردی نبود دارو شروع میشود . که در مورد شما این مراحل رعایت نشده است، جهت بررسی بیشتر مراجعه کنید. روز خوش
1397/03/09
سلام و متاسفم خونریزی تا حدود ۴۰ روز و گاهی هم کمی بیشتر طبیعی است.تا حدود ۶ ماه باید صبر کنید و سپس برای بارداری اقدام کنید تا پیامد بارداری مطلوب باشد. بعد از زایمان کمی زمان میب...
1397/03/08
سلام اگر کیفیت پریودتان متفاوت بوده باید آزمایش خون دهید. اگر جواب منفی بود جای بحث در مورد حاملگی خارج از رحم نیست و همچنین در مورد پریود طول کشیده هم باید بررسی شوید. شب خوش
1397/03/08
سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما بله ممکن است از عوارض مصرف قرص دوفاستون دوستان باشد بهتر است برای دوره بعدی از این قرص استفاده نکنید اگر مشکل شما برطرف نشد باید به پزشک مراجع...
1397/03/08
سلام دوست عزیز باید استراحت بیشتری داشته باشید و تحت نظر پزشک مجدد ۳ روز دیگر آزمایش تیتر بتا انجام بدهید موفق باشید.
1397/03/07
سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری وجود ندارد بنابراین نگرانی و استرس نداشته باشید علت تاخیر در پریود شما از عوارض اشتباه مصرف کردن قرص ال دی است موفق باشید
1397/03/07