2109
آنفلوانزا در بارداری خطرناک است؟

آنفلوانزا در بارداری خطرناک است؟

1397/10/04 بازدید380

نی نی سایت: آنفلوانزا یکی از شایع ترین بیماری روزهای سرد سال است. بیماری با منشا ویروسی که می تواند همه را درگیر کند. خوشبختانه این بیماری درمان و دوره خاص خودش را دارد اما ممکن است برای بعضی از افراد با مشکلات بیشتری همراه باشد.
در جدیدترین پژوهشها محققان علوم پزشکی در انجمن بیماری های عفونی آمریکا اعلام کرده اند زنان باردار و زنان مبتلا به چاقی مفرط، در صورت ابتلا به آنفلوانزا بیشتر از دیگران در خطر مشکلات بعدی این بیماری و حتی مرگ ناشی از آن قرار دارند.
به گزارش یورک الرت دانشمندان می گویند این دسته از زنان باید به سرعت تحت درمان ضد ویروس قرار گیرند و در صورتی که بیماری آنفلوانزای آنها شدید است باید به سرعت در بیمارستان بستری شوند. بر اساس گزارش محققان که در شماره اخیر نشریه بیماری های عفونی بالینی Clinical Infectious Diseases منتشر شد به بیماران مشکوک به خصوص زنان باردار توصیه می شود از تست های مناسب تشخیص مولکولی استفاده کنند که در مدت 15 دقیقه تا یک ساعت پاسخ آنها آماده می شود و در صورت ابتلا به بیماری آنفلوانزا حتی تا بستری شدن در بیمارستان نیز جلو روند. در این بررسی همچنین آمده است باید این دسته از بیماران، بلافاصله تحت درمان با داروهای ضد ویروس قرار بگیرند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16415 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11603 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3817 بازدید