2109
بهترین انتخاب‌های حراجمعه 97

بهترین انتخاب‌های حراجمعه 97

1397/09/01 بازدید314

اگر تا به حال حراجمعه یا خرید اینترنتی را امتحان نکرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما روز 2 و 3 آذرماه آن را امتحان کنید چرا که در این حراجی بزرگ بیش از 3000 تامین کننده کالا حضور دارند و انتخاب های متنوعی را برای خانواده‌های ایرانی فراهم کرده‌اند.

اگر در ماه‌های اخیر به دلیل نوسانات قیمت عطر و لوازم بهداشتی قید خرید آنها را زده‌اید فرصت خرید عطر را در بامیلو از دست ندهید. بامیلو در حراج 2و3 آذر مجموعه‌ای از عطرهای اصل و پرطرفدار را با تخفیف‌های استثنایی ارائه کرده است.

محصولات مراقبت از پوست یکی از ملزومات زندگی همه‌ی خانم‌ها است که در هیچ شرایطی نباید آن را ترک کنند. البته به دلیل اینکه بسیاری از این محصولات خارجی هستند و قیمت آنها اخیراً افزایش یافته اما خانم‌ها می‌توانند علاوه بر عطر مجموعه‌ای از لوازم مراقبت از پوست را هم به سبد خرید خود از حراجمعه اضافه کنند، به یاد داشته باشید که در حراجمعه بامیلو هر فرد تنها می‌تواند یک عدد از هر کالا را سفارش دهد بنابراین سعی نکنید تعداد بیشتری سفارش دهید چون با این روش فرصت خرید را از دست می‌دهید.

پوشک یکی دیگر از اقلامی است که همیشه برای خانواده‌های جوان ضروری است. اگر کودک شما هنوز نیاز به پوشک دارد حتما خرید پوشک با یک قیمت استثنایی را در برنامه حراجمعه خود بگنجانید. تامین کنندگان بامیلو سعی کرده اند در مناسبت‌های مختلف این کالا را مورد توجه قرار دهند تا خانواده ها بدون نگرانی بتوانند این کالای ضروری را تهیه کنند.

لوازم منزل

در حراجمعه بامیلو می توانید انواع لوازم خانگی را با تخفیف بسیار عالی پیدا کنید. مثلا سرویس قابلمه، جاروبرقی و گوشتکوب برقی، کتابخانه و فرش هم جزو اقلامی هستند که امسال فروشندگان بامیلو برای این حراجی بزرگ تدارک دیده اند. شما در بامیلو می‌توانید لوازم منزل متنوعی را با قیمت های باورنکردنی پیدا کنید. کافیست فردا و پس فردا به بامیلو سربزنید.


 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16315 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11563 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2573 بازدید