2109
سوراخ ‌کردن گوش و پروتز لب در مترو!

سوراخ ‌کردن گوش و پروتز لب در مترو!

1397/07/04 بازدید608

نی نی سایت: در مترو تهران از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می شود.از لباس مجلسی گرفته تا کفش و مانتو عطر و کیف مدرسه. فقط کافی است به صداهای اطرافتان توجه کنید. این روزها در مترو تهران همه چیز می توانید پیدا کنید حتی کسی که گوش را سوراخ می کند و لب را پروتز.

سوراخ کردن گوش در مترو

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در داخل واگن ویژه بانوان یکی از شایع ترین خدمات بهداشتی مخصوص بانوان عرضه می شود و بدتر اینکه عده ایی بی خبر از همه جا از این خدمات استفاده می کنند. خانم میانسالی با در دست داشتن یک دستگاه کوچک و یک شیشه الکل گوش دختر بچه ها و دختران جوان را در ازای مبلغ ناچیزی سوراخ می کند. در نگاه نخست شاید موضوع مهمی نباشد و اگر به درستی انجام شود با توجه به قیمت ناچیزی که دریافت می کند، اتفاقا خیلی هم به نفع مردم است که به جای پرداخت هزینه ویزیت مطب در اسرع وقت و به راحتی گوش خود و دخترانشان را سوراخ کنند، اما این موضوع فراتر از یک سوراخ ریز در لاله گوش است. در خوشبینانه ترین حالت اگر دستگاه و دستان عامل فعل مذکور عاری از هر گونه آلودگی باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که همه افراد جامعه و مشتریان این خدمات سلامت کامل داشته باشند و بیماری های خطرناک و مسری از فردی به فرد دیگر منتقل نشود.

پروتز لب در مترو

شاید باورش سخت باشد که عمل پروتز که روزی فقط توسط پزشکان متخصص انجام می شد، حال به دست فروشندگان مترو انجام شود. فروشنده ای که ادعا می کند 10 سال است در مترو لوازم آرایشی و بهداشتی می فروشد از فروش پروتز لب صحبت می کند. با گسترش عمل های زیبایی پروتز شاید همه ما یک بار هم که شده عکس هایی از قربانیان تزریق ژل های تاریخ مصرف گذشته را دیده ایم. قربانیانی که با وجود مراجعه به مطب های پزشکی یک بار برای همیشه زیبایی خود را از دست داده اند و پس از آن هزاران بار زیر تیغ جراحی رفته اند تا صورت گذشته خود را بازگردانند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها