2109
6 پیشنهاد عکس خانوادگی با نوزاد

6 پیشنهاد عکس خانوادگی با نوزاد

1397/06/31 بازدید3418
پیدا کردن ایده خوب برای عکس نوزاد و مادر و پدر کار سختی نیست؛ اگر بتوانید موقعیت‌های مناسب را بشناسید. در این مقاله با تعدادی از ترفندها و موقعیت‌هایی که می‌توانید لحظات زیبایتان را ثبت کنید، آشنا می‌شوید.

1. ایده عکس نوزاد و مادر و پدر در خواب

یکی از بهترین موقعیت‌هایی که می‌توانید از آن به عنوان یک ایده عکس نوزاد و پدر و مادر استفاده کنید، زمانی است که فرزندتان خوابیده است. در این شرایط شما می‌توانید انواع و اقسام وضعیت‌های مختلف را ایجاد کنید و عکس‌های زیبایی بگیرید؛ مثلاً می‌توانید دست‌هایتان را روی هم قرار دهید و روی سرش بگیرید تا حمایتتان را از او نشان دهید یا می‌توانید با همسرتان در جهت عکس او بخوابید و در حال بوسیدنش عکس بگیرید.
  
ایده عکس نوزاد

2. طبیعت را زمینه عکس نوزاد کنید

مهم نیست اگر فرصت نمی‌کنید به مسافرت بروید. اولین زمین چمن نزدیک منزلتان را پیدا کنید. لباس مناسب بپوشید و به همراه همسر و فرزندتان به فضای سبز بروید. بهتر است محور عکس‌های ایستاده را فرزندتان قرار دهید که از دو طرف دست‌هایش را گرفته‌اید. از همراه یا عکاستان بخواهید کادر دوربین را روی دست‌های شما و قد فرزندتان ببندد. اگر فضای سبزی که به آن رفته‌اید زمینه زیبایی دارد، به عنوان ایده عکس نوزاد و مادر و پدر از گرفتن عکس‌های تمام‌قد خانوادگی دریغ نکنید؛ در غیر این صورت دوربین را نزدیک تنظیم کنید و نشسته عکس بگیرید.

در طبیعت با نوزاد عکس بگیرید

3. در عکس کنارش دراز بکشید

یکی از کارهای خوبی که می‌توانید به عنوان ایده عکس نوزاد با مادر و پدر از آن استفاده کنید، این است که تمام اعضای خانواده در جهت‌های عکس یا هم‌جهت با هم دراز بکشید و عکس بگیرید. می‌توانید بچه‌ها را کنار هم و وسط خودتان و همسرتان بخوابانید یا به هر ترتیبی که دوست دارید کنار هم دراز بکشید.

ایده عکس خانوادگی با نوزاد

4. نوزادتان را در عکس ببوسید

بوسیدن لپ‌های نوزاد کاری است که در انواع ایده عکس نوزاد و مادر و پدر دیده می‌شود؛ اما بوسیدن کف دست‌های او یا پاهایش از دست بعضی از پدر و مادرها در می‌رود. برای اینکه عکس‌های متفاوتی داشته باشید بوسیدن دست‌ها و پاها را هم در فهرست ژست‌های عکاسی‌تان قرار دهید.

ایده عکس خانوادگی با نوزاد، بوسیدن

5. در اتاق نوزاد عکس بگیرید

حتماً بعضی عکس‌های نوزادی فرزندتان را در محیط اتاق او بگیرید تا بتوانید محیط اتاق را هم به یادگار بگذارید. می‌توانید کف زمین و کنار تختش بنشینید یا کنار پنجره‌اش بروید و درحالی‌که او را در آغوش گرفته‌اید، لحظه‌های خوبتان را ثبت کنید.

در اتاق نوزاد عکاسی کنید

6. پدر را مرکز عکس نوزاد قرار دهید

یکی از ایده‌های معمول عکس نوزاد و مادر و پدر این است که نوزاد در آغوش مادر قرار بگیرد و پدر هم مادر را بغل کند. برای اینکه کمی تنوع ایجاد کنید، پدر را به محور عکس‌ها تبدیل کنید. از پدر خانواده بخواهید این بار او فرزندتان را در آغوش بگیرد و سعی کند احساسش را نسبت به او نشان دهد. ژست شما می‌تواند واکنشی باشد که به احساس همسرتان نشان می‌دهید.

ایده عکس با نوزاد

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16121 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11458 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2434 بازدید