2109
«نوزاد معجزه» بر اثر گرمازدگی جان خود را از دست داد

«نوزاد معجزه» بر اثر گرمازدگی جان خود را از دست داد

1397/05/28 بازدید543
نی نی سایت: یک نوزاد پسر روز جمعه، بعد از اینکه در ماشین داغ رها شده بود، جان خود را از دست داد. آتش‌نشانان و مسئولان اورژانش شهر هرناندو کانتی بعد از دریافت تماس 11 صبح روز جمعه، که در مورد نوزادی بود که از داخل یک خودروی داغ خارج شده، به محل مراجعه کردند.

پلیس محلی هرناندو می‌گوید که «کیتون اُکالاگن» با وضعیت بحرانی به بیمارستان اوک‌هیل منتقل شد اما ساعت 12:06 دقیقه مرگش اعلام شد.

ماموران پلیس می‌گویند این پسر 9 ماهه که تحت مراقبت مادرش، کامی لی مویر 38 ساله بوده، از پنجشنبه شب داخل خودرو رها شده بود.

وقتی اریک اکالاگن، پدر 32 ساله او روز جمعه به خانه می‌آید، متوجه می‌شود کیتون داخل خودروی پارک شده کنار خانه است. او نوزاد را به داخل خانه می‌برد و بعد از تماس با اورژانس، سعی می‌کند با راهنمایی آنها نوزاد را احیا کند تا اینکه تیم نجات از راه می‌رسد و نوزاد را به بیمارستان منتقل می‌کند.

تا آن زمان هنوز مسئولان اورژانس نمی‌دانستند که نوزاد چند ساعت در خودرو رها شده بود؛ دمای هوای روز جمعه 30 درجه سانتی‌گراد اما احساس گرما 36 درجه گزارش شده است.

این نوزاد که در روزهای اول عمرش به خاطر یک بیماری ویروسی در NICU بستری بود، توانست مبارزه کند و تنها با 20 درصد شانس، به زندگی برگشت؛ به همین خاطر مادرش او را در یک شبکه اجتماعی «نوزاد معجزه» خوانده بود.

اما حالا این نوزاد به خاطر جا ماندن در گرمای خودرو، جان خود را از دست داد. مادر این نوزاد تحت بازپرسی قرار گرفته و احتمالا به خاطر فراموش کردن نوزادش، جریمه خواهد شد.

منبع: AbcActionNews

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16472 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11632 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4448 بازدید