2109
این هفته رامسر، بجنورد و شهرهای دیگر

این هفته رامسر، بجنورد و شهرهای دیگر

1396/10/20 بازدید1277
حال خوش روزهای برفی و بارانی زمستان را فقط با بودن در کنار خانواده و دوستان می‌توان تکمیل کرد. پس روزمرگی را رها کنید و آخر همین هفته تا می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید چون پیشنهادهای ویژه‌ای برایتان داریم؛ از گشت‌وگذار در طبیعت تا تجربه پرواز و سرعت در مجموعه‌های تفریحی مختلفی که برای بالا بردن آدرنالین خون شما طراحی‌شده‌اند.

پرواز بر فراز دره‌های عمیق و سرسبز/ زیپ لاین رامسر

یک فرصت استثنایی همراه تجربه‌ای کم‌نظیر و هیجان‌انگیز برای تفریح در جنگل برایتان فراهم است. از طرفی رویایتان به واقعیت تبدیل‌شده چون جایی درست وسط جنگل میان تیغه کوه مرتفع ایل میلی در پارک جنگلی هزار پله رامسر زیپ لاین سافاری آماده‌ ساختن مهیج‌ترین لحظات زندگی شماست؛ شبیه صحنه‌هایی که از تلویزیون تماشا می­کنید. با این تجربه هم از اعماق جنگل عبور می‌کنید و هم فارغ از زندگی مدرن شهری لذت پرواز در دل طبیعت را لمس خواهید کرد. البته نگران نباشید چون تمامی تجهیزات ایمن هستند و با امکانات مجموعه تله‌کابین رامسر باید تنها به تفریح و لذت بردن بپردازید.

صفا کنید/ پارک و چشمه بش قارداش بجنورد

پارکی بکر و زیبا در بجنورد که جاذبه‌های تفریحی و تاریخی دارد. آب چشمه بش قارداش یا پنج برادر از کوهی سنگی و از پنج شکاف بزرگ و کوچک در پایین کوه بیرون می‌ریزد. پس اگر در نزدیکی این مکان تفریحی هستید لذت چند ساعت فراغت در این تفرجگاه دوست‌داشتنی را از دست ندهید. در اینجا یعنی چشمه بش قارداش که به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده، فضای دل‌نشینی همراه با امکانات کامل رفاهی فراهم است که هرسال میزبان هزاران نفر در فصول مختلف سال است که برای تفریح و تازه کردن روح به این مکان می‌آیند. از طرفی بش‌قارداش محلی برای برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف و مهم هم هست که هم فال است و هم تماشا. مهم‌تر اینکه آب این چشمه از جهت درمانی برای رفع بیماری‌های تغذیه‌ای، کبدی، صفراوی و ناراحتی‌های دستگاه ادراری اهمیت ویژه‌ای دارد.
 

تماشای یک روایت واقعی/فیلم سینمایی سد معبر

اگر دنبال یک فیلم خوب برای تماشا کردن می‌گردید آخر همین هفته به سینما بروید چون تازه‌ترین نوشته سعید روستایی بعد از ابد و یک روز پس از مدت‌ها انتظار در حال اکران است. این فیلم که داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند با بازی حامد بهداد و باران کوثری یکی از شلوغ‌ترین سانس‌های سینماها را به خود اختصاص داده است. پس برای دیدن این فیلم می‌توانید در تهران به پردیس‌های سینمایی کورش، آزادی، ملت، زندگی، مگامال و چارسو بروید. سد معبر در اصفهان، اراک، کاشان، قزوین، کرمان، آبادان، مشهد و دیگر شهرهای بزرگ و کوچک کشور هم در حال اکران سرتاسری است.
 

از هیجان واقعی لذت ببرید/ کارتینگ آزادی تهران

یکی از حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین پیست‌های خاورمیانه میزبان شماست تا با ماشین‌های باکیفیت و قابلیت هدایت بالا، رقابتی پرهیجان را با دوستان و آشنایان خود داشته باشید. اینجا مکانی ایمن برای تجربه سرعت است؛ حتی برای شما که هنوز گواهینامه رانندگی ندارید چون مربیان حرفه‌ای آماده آموزش استفاده از پیست و ماشین‌ها به‌صورت رایگان هستند. اگر فرصت کردید و به رانندگی و سرعت علاقه دارید این تجربه تکرار نشدنی را از دست ندهید. این پیست همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب در ضلع شرقی استادیوم آزادی آماده پذیرایی از شماست. پس آخر هفته‌تان را با تزریق سرعت و هیجان، این بار جور دیگری رقم بزنید. به علاوه می‌توانید سایر پیشنهادات آخر هفته را در این‌جا ببینید.

بزنید به جاده/ چالوس گردی

زیبایی‌های چالوس تمامی ندارد آن‌قدر که برای هر بار رفتن و برگشتن انگیزه دارید. همان جاده بکری که کرج را به چالوس در مازندران متصل می‌کند و چهارمین جاده زیبای دنیاست. پیشنهاد می‌کنیم اگر از شهرهای اطراف این جاده دل‌انگیز هستید حتماً هرازگاهی روزهای آخر هفته برای تازه کردن روح و جسم این جاده را بالا و پایین بروید. آش ‌و غذاهای محلی خوشمزه نوش جان‌کنید و تا می‌توانید زیبایی ببینید. مسیر جاده چالوس 160 کیلومتر است اما سیاحت آن می‌تواند روزها طول بکشد چون هر نقطه‌ای از این مسیر زیبایی‌ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد که تجربه‌ی یک سفر کوتاه اما شیرین و رؤیایی برای شما خواهد بود.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16201 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11495 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2544 بازدید