2109
چرا جوراب سمبل روز پدر شد؟

چرا جوراب سمبل روز پدر شد؟

1396/01/21 بازدید6851

نی‌نی سایت: روز پدر که نزدیک می‌شود همه ما ناخودآگاه به یاد جوراب می‌افتیم! رابطه این روز با جوراب آنقدر تنگاتنگ است که بعضی به شوخی عنوان می کنند که نام دیگر روز پدر روز جوراب است. حقیقت این است که ما نمی‌دانیم چه شد که جوراب به سمبل هدیه دادن در روز پدر تبدیل شد اما چند نکته به ذهن مان می رسد که دوست داریم با شما هم در میان بگذاریم؛

- جوراب همان قدر که عزیز است دشمنان سرسختی هم دارد که بیشتر از جرگه پدران هستند. بیشتر آنها به گرفتن کادوهایی در اندازه یک جوراب حساسیت دارند و وقتی به روز پدر نزدیک می شویم برای خودشان یک جین جوراب نو می خرند و جلوی همه اعضای خانواده آنها را می پوشند و در می آورند و اصرارمی کنند همه متوجه این موضوع باشند که از این یک قلم کالا به تعداد کافی موجود است!

- اغلب ما اعتقاد داریم که کادو خریدن برای پدرها خیلی سخت است. برای روز مادر گزینه های زیادی وجود دارد؛ از طلا و زیورآلات گرفته تا انواع لباس و عطر و وسایل دکوری و منزل و حتی عروسک و هزار و یک مورد دیگر که خانم ها از دیدنشان به وجد بیایند. اما در مقابل سلیقه آقایان بدقلق و انتخاب برایشان سخت است. تازه انتخابی که بین چند مورد محدود مدام دور می زند. به همین خاطر است که اغلب کادوهای روز پدر تکراری هستند و احتمالا شما هر سال یک رنگ پیراهن مردانه می خرید یا در نهایت خلاقیت عطر، کیف پول و کراوات با تفاوت‌های خیلی جزئی!

- بعضی از بچه ها و مادران خانه دار هم از آنجایی که شاغل نیستند و درآمدی از خودشان ندارند فکر می کنند هر کادویی بگیرند هدیه واقعی نیست و چون هزینه آن از چند روز قبل با لطایف الحیل از جیب آقای خانه درآمده و حالا صرف خودش می شود نمی تواند رنگ و بوی کادوی روز پدر را داشته باشد به همین خاطر ترجیح می دهند با پس انداز خودشان یک جوراب ناقابل بخرند اما پول کادو را از همسرشان نگیرند!

- عکسی این روزها بین کابران شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد که تصویر گران قیمت ترین جوراب دنیا را نشان می دهد! این جوراب که در یک پکیج نفیس قرار دارد و به نظر هم بسیار نرم و راحت و با کیفیت می رسد گویا 3500 دلار قیمت دارد و از نادرترین وگرانترین پشم دنیا یعنی پشم آهوی آفریقایی ساخته شده است! حالا این موضوع حقیقت داشته باشد یا نه مهم نیست؛ مهم این است که با چنین محصولی نقش یک کادوی کاربردی و مهم حسابی به چالش کشیده شده!

درست است که جوراب یک گزینه در دسترس و همیشگی برای کادو دادن است اما گاهی خلاقیت به خرج دهید و برای پدر یا همسرتان کادوهایی تهیه کنید که فکر شده‌تر هستند. درست است که پدران انسان‌هایی از خود گذشته هستند که وجودشان را وقف خانواده می کنند و چیزی را برای خودشان نمی خواهند؛ اما اگر کمی دقت کنید می توانید با خرید لوازمی که مورد علاقه و توجه شان است به آنها یادآوری کنید بیشتر به فکر خودشان باشند. حتی اگر پولی هم بابت کادویی خرج نشود باز هم می توان با کمی ذوق و ابتکار برنامه‌هایی را برای جشن گرفتن روز پدر در جمع خانواده ترتیب داد که به همه اعضای خانواده خوش بگذرد و برای پدران هم یک روز خاص رقم بخورد.

روز پدر مبارک!

ارسال نظر شما

login captcha

چقدر جالب بود با اجازتون تو یکی از  مقاله هام ازش استفاده می کنم


پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید