2109
 8 نکته در مورد رابطه جنسی

8 نکته در مورد رابطه جنسی

1395/04/13 بازدید22211

نی‌نی سایت: در مطالب قبلی در مورد چند مورد از اختلال‌های رابطه جنسی صحبت کردیم و بعضی از آنها را برشمردیم. در تکمیل بحث رابطه جنسی چند نکته مهم را به اختصار یادآور می‌شویم؛ لیلاسادات موسوی‌راد در پایان بحث اختلالات رابطه جنسی که شرح آن را در اینجا می‌توانید بخوانید این نکات را یادآوری می‌کند:
1. دو طرف راجع به خواسته‌ها و نیازهای‌شان با هم صحبت کنند و سلیقه هم را بدانند. تنها در این صورطوت است که مرد و زن می‌توانند رابطه جنسی رضایت‌بخشی داشته باشند و هر دو از آن لذت ببرند.

2. طول و اندازه آلت تناسلی مردان تاثیری در رابطه جنسی آنها ندارد و این تصور که هرچه اندازه و طول آلت جنسی بیشتر باشد، رضایت از رابطه جنسی و لذت آن بیشتر خواهد شد، اشتباه است. مگر اینکه بیش از اندازه یا غیرطبیعی کوچک باشد که در این صورت می‌تواند در میزان رضایت جنسی زوجین تاثیرگذار باشد.

3. اغلب مشکلات مربوط به عدم رضایت در رابطه جنسی به نبود آگاهی و اطلاعات برمی‌گردد. متاسفانه عدم آموزش زوجین پیش از ازدواج باعث می‌شود وقتی وارد رابطه جنسی می‌شوند مشکلاتی پیدا کنند. اغلب این مشکلات نیز هرگز بیان نمی‌شود و راه‌حلی برای آنها پیدا نمی‌شود.

4. باور غلطی در مورد رابطه مواد مخدر مانند ترامادول، کراک، حشیش وجود دارد. بعضی از افراد تصور می‌کنند که این مواد می‌توانند میل جنسی آنها را افزایش دهند و رابطه آنها را با کیفیت کنند. حقیقت این است که در ابتدای مصرف این مواد چنین نتیجه‌ای به دست می‌آید اما به تدریج و بعد از مصرف طولانی‌مدت مشکلات مختلفی اعم از عدم نعوذ و ارگاسم ایجاد می‌شود.

5. فانتزی‌های جنسی همسران باید در کنار یکدیگر و با یکدیگر اتفاق بیفتد. اگر شما در تصویرسازی‌های‌تان همسرتان را شریک کنید، مشکلی وجود ندارد.

6. فیلم‌های پورن آموزشی نیستند بلکه مبتذل و بازاری هستند. آنها الگوهای جنسی را تبلیغ و ترویج می‌کنند که حتی در جوامعی که تولیدکننده این دست از فیلم‌ها هستند پذیرفته شده نیست. فیلم‌های پورن باعث ایجاد تصورات و توقعات غلط از رابطه جنسی می‌شوند.

7. تنوع‌طلبی و جذابیت در رابطه جنسی حائز اهمیت است. برنامه‌ریزی برای اینکه شما در رابطه‌های جنسی خود با همسرتان تغییراتی ایجاد کنید مانند تغییر لوکیشن، استفاده از لباس‌های تحریک کننده و حتی پوشیدن کفش‌های سکسی باعث می‌شوند میزان رضایت خودتان و همسرتان از رابطه افزایش پیدا کند.

8. هر عملی هر چند جزئی یا کوچک شما را در رابطه جنسی آزار می‌دهد، باید روشن و شفاف با همسرتان مطرح کنید و از او بخواهید از تکرار آن جلوگیری کند. اگر او دست از تکرار آن برنداشت و باز هم در حین رابطه جنسی اتفاق افتاد پس حتما مشکل و اختلالی در کار است که باید آن را با یک مشاور یا کارشناس در میان بگذارید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16315 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11563 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2573 بازدید