2109
اعلام اسامی برخی فرآورده‌های غیرمجاز آرایشی

اعلام اسامی برخی فرآورده‌های غیرمجاز آرایشی

1395/02/28 بازدید1483

نی نی سایت: به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان غذا و دارو، این فرآورده های آرایشی و بهداشتی به علت جعل یا نداشتن اسناد بهداشتی اداره کل فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شناخته می‌شوند.
پیرو این اطلاعیه، اسپری آنتی باکتریال و ضدبو، اسپری دافع حشرات، پکیج ویژه(اسپری آنتی باکتریال و ضد بو) غیر مجاز و تقلبی هستند.
همچنین ژل لکه بر نانو، اسپری واکس آنتی، اسپری ضد بخار و تمیز کننده نانو و باکتریال نانو محصولات تقلبی و غیرمجاز به شمار می روند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو با با بیان اینکه تولید کننده این محصولات دقیقا مشخص نیست، اعلام کرد: با توجه به تصاویر ارسالی احتمالا نام تجاری محصولات «پی/ان/سی» - P|N|C - است.
سازمان غذا و دارو از کسانی که این محصولات را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند، خواست تا روابط عمومی این سازمان، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام ات لازم صورت گیرد.
شماره تلفن 66405569 با کد 021 روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دریافت اطلاعات در خصوص مراکز عرضه فراورده‌های غیر‌مجاز نامبرده است.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر شما

login captcha
جولان مارک های تقلبی در بازار ایران 1-لوازم تقلبی که عمدتا محصول شرکت های چینی هستند و با شکل و شمایل برند های معروف دنیا تولید و بصورت قاچاق عمدتا از طریق کردستان یا جنوب وارد ایران می شوند ۲- شرکت های رسمی وارد کننده که نمایندگی برند های معروف اروپایی را گرفته اند و اوایل چند سالی هم جنس اصل وارد گرده و برند را جا انداخته اند ولی حالا بجای وارد کردن از کمپانی اصلی از چین یا جاهای دیگر سفارش می دهند ۳- شرکت های وارد کننده اصلی که نمایندگی رسمی از برند های معروف دنیا را دارند ولی الان بجای وارد کردن در جاهای مختلف ایران کارگاههای راه انداخته و جنس اصلی را با کرمهای بسیار ارزان قاطی کرده و پر می کنند تا کمی رنگ و بو اثرات کرم اصلی را هم داشته باشد و گاها از دم تقلبی می زنند البته همین کا را انواع دیگر لوازم بهداشتی از جمله شامپو و سرمها و ... هم انجام می شود ۴. مارکهایی که در ایران بعنوان آلمانی یا فرانسوی معرفی و فروخته می شود ولی تا حالا در هیچ فروشگاه آلمانی دیده نشده اند شرکتها یا فرادی با ثبت موقت یک شرکت در آلمان یا دیگر کشور های اروپایی برندی را با نام آلمان ولی فقط برای ایران تولید می کنند شرکتها و یا افرادی آنقدر قدرت دارند که بدون داشتن حتی شرکتی در آلمان محصولی را بنام آلمان تولید می کنند و در سطح ملی می فروشند و در چنین شرایطی خیلی از افراد و یا شرکت هایی که درست کار می کنند امکان رقابت و وارد شدن به بازار را ندارند و یا حذف می شوند! بعد بخش بزرگی از مردم ایران با انواع عجیب و غریب بیماری های پوست و مو مواجه می شوند جالب اینجاست بعضی از موارد تقلبی حتی خوش رنگ و لعاب تر از اصل جنس هستند و چون هیچ استاندارد و کنترلی را طی نمی کنند از هر ماده مجاز و غیر مجازی و حتی سمی استفاده می کنند تا محصولشان خوش رنگتر و جذاب تر باشد رابطه داروخانه ها و دکتر ها و فروشندهای این جنسها هم خود ماجراییی است که بعدا در موردش می نویسم

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16408 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11601 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3744 بازدید