2109
وجود شیرخشکی در بازار که کودکان را عقیم می کند!

وجود شیرخشکی در بازار که کودکان را عقیم می کند!

1394/04/08 بازدید1068

 این خبر عجیب اما توضیح بیشتری ندارد و معلوم نیست با تولیدکنندگان یا واردکنندگان این محصول چه برخوردی شده است . عجیب اینکه هیچ اطلاع رسانی عمومی برای استفاده نکردن از این برند نیز به صورت ملی نشده و مشخصات دقیق تری از این محصول ارایه نشده است.

مدیر بازرسی اصناف اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر عرضه کالای قاچاق در سطح بازار بسیار زیاد است،‌ گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته شیر خشک «سرلاک» که بسیار مورد توجه جامعه بوده است مضر است و کودکان را عقیم می‌کند و از این رو این مارک شیر خشک از سطح بازار جمع آوری شده است.

جواد محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر فعالیت اصناف و بازاریان در کشور از سال ۸۷ اجرایی شده است،‌ اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشت که اصناف و بازاریان افراد متدینی هستند ولی در هر شغلی امکان لغزش وجود دارد و به منظور پیشگیری از تخلفات در اصناف و بازار بر بازرسی و نظارت اتاق اصناف فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عرضه کالای قاچاق در سطح بازار بسیار زیاد است،‌افزود: این کالاها بدون کیفیت و برای سلامت جامعه بسیار مضر است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه طی بازرسی‌های صورت گرفته شیر خشک «سرلاک» که بسیار مورد توجه جامعه بوده است مضر شناخته شد،‌ افزود: پس از آزمایشات شیر خشک مشخص شد که این نوع شیرخشک کودکان را عقیم می‌کند و از این رو این مارک شیر خشک از سطح بازار جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها در اصناف و بازاریان استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این اقدام با حضور ۲۰۰ بازرس آشکار و ۶۰ بازرس غیر محسوس در اصفهان اجرا می‌شود.

محمدی فشارکی با اشاره به وجود ۲۴۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان ابراز داشت: از این تعداد واحد صنفی ۱۲۰ هزار واحد در شهر اصفهان فعالیت دارد.

وی با اشاره به ناهمخوانی تعداد بازرسان با تعداد واحدهای صنفی اصفهان ابراز داشت: کمبود اعتبار و نبود نیروی متخصص دلیل کمبود نیرو در بازرسی از اصناف است و این امر باعث شده است در ماه مبارک رمضان این نیروها در سه شیفت کاری فعالیت کنند.

 

 

 

 

 

منبع: مهر نیوز

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها