2109
بارداری ماه پنجم برای پدران

بارداری ماه پنجم برای پدران

1393/11/01 بازدید2028

  دستان جادویی

برنامه‌ریزی داشته باشید.در هفته‌های آینده همان‌طور که درد حمل کردن یک فرد کوچک در شکم همسرتان شروع شده است، قسمت‌های مختلف بدن او شروع به درد گرفتن، غژغژ کردن، سنگین شدن  و تپیدن خواهد کرد.آگاه باشید که بدن او به‌طور منظم به شما پیغام ماساژ را می‌دهد.

اگر ایده شما از ماساژ هم مثل اکثر افراد انجام چند حرکت کاراته چینی در 15 ثانیه است، برای شما خوب است که چند جست‌وجوی اینترنتی درباره چند تکنیک آرام و موثر برای ماساژ دادن  انجام دهید و یا برای یادگرفتن مفاهیم پایه‌ای در دوره‌ای کوتاه‌مدت ثبت‌نام کنید.

هنگامی که نیمی از زمان بارداری گذشته است، خیلی در بین مردها عجیب نیست که ین سوال را بپرند که "چگونه می‌خواهیم هزینه‌های این را بپردازیم؟"

آنفولانزا یک درد و پیشانی نامطبوع است  که معمولاً در شب حمله می‌کند و باعث بیرون روی میشود.اگر این قضیه باعث ناراحتی شما شده‌است، نترسید.

در این مرحله بسیاری از افرادبرای کسب درآمد بیشتر،  سعی می‌کنند ترفیع بگیرند یا مسئولیت‌های بیشتری را در شغل خود بر عهده بگیرند.

بر اساس تحقیقات اکثریت قریب به اتفاق ما آب بدن خود را از دست می‌دهیم.نوشیدن آب کافی کاری است که در کشورهای توسعه یافته صورت نمی‌گیرد.نوشیدن آب توسط خانم باردار باعث رسیدن مواد مغذی به جنین می‌شود و از عفونت، یبوست و توده‌های خطرناک جلوگیری می‌کند.

برای اینکه به همسر خود در نوشیدن 3 پیمانه نیم‌ لیتری از مایعات کمک کنید (قهوه، چای یا آب گازدار)، چند پارچ آّب به همراه تکه هایی از لیمو یا لیمو ترش را برای کمک کردن به رفع تشنگی و کمبود آب بدن او آماده کنید.

 

 

  منبع: Pregnancy For Men/Mark Woods 

ارسال نظر شما

login captcha
آنفولانزا یک درد و پیشانی نامطبوع است که معمولاً در شب حمله می‌کند و باعث بیرون روی میشود.اگر این قضیه باعث ناراحتی شما شده‌است، نترسید. در این مرحله بسیاری از افرادبرای کسب درآمد بیشتر، سعی می‌کنند ترفیع بگیرند یا مسئولیت‌های بیشتری را در شغل خود بر عهده بگیرند. اینا چیه این وسط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتون خوندین اصلا؟؟؟

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16518 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4975 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11669 بازدید