2109
بیمارستان هاجر شهرکرد به بخش مادران پرخطرمجهزشد

بیمارستان هاجر شهرکرد به بخش مادران پرخطرمجهزشد

1393/10/09 بازدید756

 به گزارش ایرنا، در این آیین که با بازدید خبرنگاران همراه بود بخش های بهسازی شده شامل جراحی زنان و نوزادان واطفال بهره برداری شد که به دلیل نبود بخش اختصاصی مادران پرخطر قسمتی ازبخش اطفال به این بخش اختصاص یافته است .


رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی چهارمحال و بختیاری میزان اعتبار هزینه شده برای نوسازی وبهسازی این بخش ها را پنج میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد .

وی اظهارداشت: مادران پرخطر پذیرش شده در بیمارستان هاجر به دلیل نبودبخش اختصاصی در دیگر بخش ها بستری می شدند که با بهسازی بخش اطفال واختصاص آن به بخش مادران پرخطررسیدگی به این بیماران با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

دکتر ˈمرتضی هاشم زادهˈ افزود: در بخش نوزادان فضای جدید بگونه ای طراحی شده که امکان همراهی محارم زنان باردار در اتاق زایمان فراهم شده است.

وی با بیان اختصاص حدود 160میلیارد ریال اعتبارازسوی استانداری برای حمایت ازبخش بهداشت و درمان درسال جاری افزود: امید می رود با تلاش های استانداری، حل مشکلات بخش بهداشت ودرمان استان به سرعت انجام شود.

بیمارستان هاجر با بخش های بستری، اورژانس، جراحی زنان و مردان، ارتوپدی زنان و مردان، ارولوژی زنان و مردان، چشم پزشکی،ENT (گوش و حلق و بینی)، جراحی مغزواعصاب، نورولوژی(داخلی اعصاب)، فوق تخصص داخلی، سوختگی، ای سی یو (مراقبتهای ویژه) و سی سی یو و اورژانس در حال ارائه خدمات به بیماران است .
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16433 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11610 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4016 بازدید