2109
4 گوشی با بهترین دوربین در رنج قیمت متوسط

4 گوشی با بهترین دوربین در رنج قیمت متوسط

1402/12/16 بازدید787

هنگام خرید گوشی چه فاکتوری برای شما مهم‌تر است؟ بعضی‌ها به نام برند اهمیت می‌دهند و بعضی دیگر می‌خواهند گوشی آن‌ها طرحی زیبا و نوآورانه داشته باشد.

برخی می‌خواهند گوشی آن‌ها باتری و سیستم پردازش قوی داشته باشد تا موقع بازی دچار مشکل نشوند و برخی دیگر به دوربین اهمیت می‌دهند و می‌خواهند با گوشی خود عکس‌های جذاب بگیرند و آن‌ها را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

شما عضو کدام گروه هستید؟

اگر شما هم به دوربین گوشی بیش از چیزهای دیگر اهمیت می‌دهید و دلتان می‌خواهد با یک هزینه معقول، یک گوشی با بهترین دوربین را بخرید، این مطلب را از دست ندهید.

در ادامه 5 گوشی، از پنج برند مختلف را معرفی می‌کنیم که علاوه‌بر داشتن دوربین‌های باکیفیت، قیمت مناسبی دارند.

گوشی اوپو رنو 10 5G (OPPO Reno 10 5G)

گوشی‌های اوپو با استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند و بر روی کیفیت دوربین آن‌ها تأکید خاصی می‌شود.

«در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی در کنار سنسور 32 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم 2 برابر اپتیکال و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض قرار گرفته است. مجموع این دوربین‌ها عکس‌های بسیار باکیفیتی در روز و شب می‌گیرند.»

دوربین سلفی اوپو رنو 10 5G هم 32 مگاپیکسل و مناسب عکاسی حرفه‌ای پرتره است.

عکاسی و فیلم‌برداری بسیار عالی این مدل گوشی پرچم‌دار اوپو در حد گوشی‌های قدرتمند رقیب است. این مزیت به خاطر فناوری مورداستفاده برای ساخت دوربین‌های آن است که از چندین لنز متعدد IMX709 سونی ساخته شده‌اند.

فناوری هوش مصنوعی AI Scene Enhancement و امکان اصلاح نور و رنگ عکس‌ها با استفاده از این قابلیت، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین گوشی رنو 10 اوپو محسوب می‌شود.

با این مشخصات دوربین، خرید گوشی اوپو رنو 10 5G برای کسانی که به عکاسی حرفه‌ای علاقه دارند و می‌خواهند یک ابزار حرفه‌ای و خوش‌قیمت همراهشان داشته باشند، یک انتخاب عالی به‌شمار می‌رود.

گوشی پوکو F5 شیائومی (Xiaomi Poco F5)

گوشی پوکو F5 شیائومی یکی از گوشی‌های میان‌رده است که کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری قابل‌قبولی دارد. ساختار سه دوربینی که در پشت این گوشی قرار دارند، همان ساختار واید، اولتراواید و ماکرو همیشگی است.

دوربین اصلی این گوشی یک لنز 64 مگاپیکسلی است، لنزهای دیگر هم 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستند. حداکثر کیفیت فیلم‌برداری این گوشی هم 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه محسوب می‌شود.

دوربین سلفی پوکو F5 یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که هنگام فیلم‌برداری نهایتاً کیفیت 1080 با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را ارائه می‌کند. سیستم عکاسی این گوشی دارای ویژگی‌های مثل فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است.

گوشی گلکسی A54 سامسونگ (Samsung Galaxy A54)

گوشی گلکسی A54 میان‌رده محبوب کمپانی سامسونگ است. این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی خود بیشتر از نظر ظاهری تغییر کرده و دوربین این گوشی نیز یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

گوشی گلکسی A54 سامسونگ 3 دوربین روی قاب پشتی خود دارد. دوربین اصلی واید 50 مگاپیکسلی این گوشی، ویژگی‌هایی مثل فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دارد. دوربین بعدی اولتراواید 12 مگاپیکسلی است. دوربین ماکرو هم عکس‌های رزولوشن 5 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

روی قاب جلویی گوشی A54 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. اگر بخواهیم یک نگاه کلی داشته باشیم، این گوشی در عکاسی و فیلم‌برداری کیفیت قابل‌قبولی دارد.

گوشی موتورولا اج 40 (Motorola Edge 40)

گوشی موتورولا اج 40 برای عکاسی از 2 دوربین روی بدنه پشتی خود استفاده می‌کند. یکی از این سنسورها اصلی – واید و دیگری اولتراواید است.

دوربین اصلی این گوشی تصاویر 50 مگاپیکسلی ثبت می‌کند. این دوربین دارای ویژگی‌هایی مثل فوکوس خودکار چندمحوره با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است. دوربین گوشی موتورولا اج 40 نیز عکس‌هایی با رزولوشن 13 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

دوربین سلفی این گوشی هم 32 مگاپیکسل است. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین پشت گوشی موتورولا اج 40 4K است.

جمع‌بندی؛ اوپو پیشتاز در زمینه ارائه دوربین حرفه‌ای در بازار جهانی گوشی هوشمند

با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم درباره دوربین گوشی و بررسی 4 گوشی شناخته‌شده در بازار موبایل ایران از نظر کیفیت دوربین، به این نتیجه می‌رسیم که گوشی اوپو 10 اوپو، یکی از بهترین‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شود.

استفاده از باکیفیت‌ترین سنسورهای دوربین شرکت سونی، قابلیت AI Scene Enhancement و بالاترین کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری در شب و روز، این گوشی را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها