2109
سال 1403 چه لباس‌هایی مده؟

سال 1403 چه لباس‌هایی مده؟

1402/12/15 بازدید75851

بهار امسال چی مده؟

چیزی تا سال جدید و رسیدن فصل بهار باقی نمونده. در این روزها بیشتر افراد به دنبال خرید لباس جدید هستن. اما در سال جدید چه چیزهایی مد شده؟ ترند سال جدید چیه؟

ترند بهار 1403

در سال جدید، روند مد در زمینه لباس‌ها تغییرات جذابی رو به همراه داشته. یکی از رنگ‌های برجسته و محبوب در این فصل، رنگ هلوییه که در انتخاب لباس‌ها به عنوان یک گزینه مدرن و جذاب، مورد استقبال قرار گرفته.
در طراحی لباس‌ها (ترند سال جدید)، دامن‌های پلیسه و شومیزهای ساده و ظریف به عنوان گزینه‌های محبوب به چشم می‌خورن.

برای خانم‌ها، کت و شلوار به همراه جلیقه‌ با طرح راه ‌راه یکی از انواع مد لباس در این فصله. این ترند سال جدید از لحاظ ظاهری خیلی مورد توجه قرار گرفته. این انتخاب‌ها باعث ایجاد یک استایل شیک و هوشمندانه می‌شه.

پیراهن‌های دانتل هم از دیگر گزینه‌های مد لباس 1403 محسوب شده. این لباس‌ها با جزئیات نرم و زیبا از جنس دانتل، ظاهری زنانه و انعطاف‌پذیر دارن. این پیراهن‌ها معمولاً با رنگ‌های هلویی و سایر رنگ‌های متنوع ترکیب می‌شه تا به تنوع و گسترده‌تر شدن انتخاب‌ها کمک کنن.

مد لباس در بهار 1402:

در سال جدید، روند مد لباس به سمت استایل زنانه و ظریف حرکت کرده و انتخاب‌های متنوعی در دنیای فشن به وجود اومده. یکی از جذابیت‌های این فصل، استفاده از پاپیون‌های ظریف به عنوان اکسسوری جدید و جذاب در لباس‌ها و حتی موهاست.

لباس‌های این فصل با جزئیات ظریف و طراحی‌های خاص، شکوه و زیبایی طبیعی زنانه رو به تصویر می‌کشن. استفاده از الگوها و طرح‌هایی که زنانگی رو به خوبی نمایان کنن در طراحی لباس‌ها به چشم می‌خوره. این سبک لباس‌ها با توجه به جزئیات و طراحی‌های ظریف، یک حس زنانگی و جذابیت رو به افراد نشان می‌ده.

پاپیون‌های ظریف، همچنین به عنوان یک اکسسوری در دنیای مد لباس دوباره به اجزای ترند سال جدید برگشتن. این لوازم، نه تنها به لباس‌ها بلکه به موها نیز افکتی خاص و زیبا اضافه می‌کنن. استفاده از پاپیون‌های مشکی با مدل‌های ساده و ظریف استایل شما رو با دنیای مد همسو می‌کنه.

از طرفی، استفاده از جزئیات ظریف در مد لباس اخیرا به یک انتخاب محبوب تبدیل شده. طراحی‌های با دقت بالا، ترکیب رنگ‌های ساده و جزئیاتی که زیبایی طبیعی رو افزایش می‌دَن از ویژگی‌های ترند سال جدید هستن.

بنابراین، سال جدید با ترند شدن استایل زنانه و لطیف، همراه با بازگشت پاپیون‌های ظریف به دنیای مد لباس به عنوان یک دوره جذاب و نوآورانه در دنیای فشن تلقی می‌شه. این ترندهای مد به زنان این امکان رو می‌دِه که با اطمینان، شیک‌ترین استایل خود رو در زندگی روزمره یا مواقع ویژه داشته باشن.

 سال 1403 چه کفشی مده؟

آیتم‌های جذاب مد لباس در ران‌وی 2024:

با نزدیک شدن به اواخر زمستان و نزدیکی بهار سال 2024، جهان مد در حال حاضر در حال استقبال از ترندها و سبک‌های جدیدیه که به سرعت در حال تغییر و آشکار شدن هستن. در مرحله‌ی عبور از فصل سرد به گرم، رانوی S/S 24 نشان دهنده‌ی ادامه‌‌دار بودن مد لباس مینیمالیستیه.

ترکیبات متنوعی از لباس‌ها و استفاده از جزئیات متفاوت، شامل کت‌های سنگی، دامن‌های مدادی، کت و شلوارهای راحت و لبه‌های کوچک از جمله ترندهایی هستن که در این فصل از اون‌ها بهره‌مند می‌شیم. از نظر طراحی، الهام از دهه 90 همراه با ادغام استایل‌های غیرمنتظره و کلاسیک‌ در بهار امسال، توجه ما رو به خودشون جلب می‌کنن.

اما جذابیت اصلی مد لباس در سبک‌های غیرمنتظره و تفرقه‌انگیزه که از رانوی S/S 24 بیرون اومدَن. این شامل قطعاتی نظیر شلوار کاپری دهه 50، تاپ چوگان کانتری و حاشیه‌های فانتزیه که در ابتدا ممکنه واکنش‌های عجیبی ایجاد کنن. با این حال، این ترندها بازار مد رو تحت تأثیر قرار دادن و احتمالاً به سرعت توجه علاقه‌مندان به دنیای مد رو جلب می‌کنن.

به همین دلیل، مهمه که در استایل شخصی خودتون دقت کنین. ترندهای سال جدید ممکنه استایل‌های مختلفی رو به وجود بیارن، اما تا حدی که با سلیقه و استایل شخصی شما سازگار باشن، استفاده از اون‌ها هیچ ضرری برای مد روز بودن نداره. پس اگر به دنبال یک تغییر جدید و پویا در کمد لباس و استایل خودتون هستین، حتماً به این ترندهای غیرمنتظره نگاهی بندازین و از اون‌ها استفاده کنین. چند مدل از ترندهایی که مدل لباس بهاره رو تشکیل می‌دَن، شامل موارد زیر هستن:

  1. تیشرت پولو.
  2. شلوارهای کاپری.
  3. دامن‌های شفاف.
  4. لباس‌های ریش ریش.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها