2109
معرفی گران‌ترین هتل‌های تهران

معرفی گران‌ترین هتل‌های تهران

1402/08/29 بازدید186

تهران به عنوان پایتخت ایران میزبان گردشگران زیادی در هر چهارفصل سال است. بعضی از افراد با هدف گشت زنی در این شهر و تماشای موزه‌ها و دیدنی‌های تهران عازم آن می‌شوند. عده دیگری هدفشان از سفر به تهران چیز دیگری است. این گروه می‌خواهند که در تهران کار یا تحصیل کنند، یا با هدف دیدار دوستان یا اعضای خانواده خودشان به تهران می‌روند.

اگر هدف مسافران از سفر به تهران توریستی- تفریحی باشد، یا اینکه فردی مانند فوتبالیست‌های شناخته شده یا افراد عالی‌رتبه دولتی وارد تهران شود، این هتل‌های گران و لوکس تهران هستند که از این افراد میزبانی می‌کنند. در این مطلب، برخی از گران‌ترین هتل های تهران را برای شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم.

اسپیناس پالاس؛ یک هتل لوکس در سعادت آباد

زندگی در یک هتل آرمانی چگونه است؟ هتلی که یک طرفش مشرف به کوه باشد و طرف دیگرش شهر را احاطه کرده باشد. این مشخصات هتل اسپیناس پالاس یا یکی از هتل‌های لوکس و درجه یک این شهر است. هتلی که فول امکانات در نظر گرفته شده، تا تمام افرادی که در این هتل ساکن هستند بتوانند از تک‌تک دقایق و لحظات خودشان موقع حضور در تهران لذت ببرند.

این هتل تهران را می‌توانید در چهارفصل سال رزرو کنید. اگر سفرتان تفریحی است می‌توانید از امکاناتی مانند سونا، استخر و باشگاه بدن‌سازی هتل استفاده کنید. برای سفرهای کاری نیز هتل اسپیناس پالاس، سالن همایش و را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در تمام ساعت‌های شبانه‌روز نیز رستوران و کافی‌شاپ هتل آماده پذیرایی از مهمانان حاضر در این محل هستند. ارائه تمام این امکانات موجب شده که اسپیناس پالاس به عنوان یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران تبدیل شود.

 

هتل ویستریا تهران؛ نگینی در قلب تجریش

در کوچه و خیابان‌های تجریش که قدم بزنید، شاهد یک ساختمان بلند و لوکس خواهید بود. این بنای 21 طبقه و متفاوت، همان هتل ویستریا تهران است. این هتل 5 ستاره لوکس در نزدیکی میدان تجریش و رو به کوه‌های البرز واقع شده.

هتل ویستریا تهران طراحی خاص و متفاوتی دارد و از همان لحظه ورود به هتل می‌توانید شاهد چیدمان خاص و جذاب این امکان باشید. موقع اقامت در این هتل لوکس می‌توانید از سونا، استخر، سالن بدن‌سازی، روف گاردن، رستوران‌های مجلل و حتی خدمات ماساژ استفاده کنید.

با توجه به موقعیت خاص هتل و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده، انتخاب و رزرو هتل در تهران و اقامت در هتل ویستریا تهران نیاز به هزینه نسبتاً زیادی برایتان خواهد داشت.

هتل پارسیان استقلال تهران یا هتل رویال هیلتون

برای رزرو هتل تهران می‌توانید به سراغ بناهای نسبتاً قدیمی و متفاوت این شهر نیز بروید. هتل پارسیان استقلال تهران در سال 1341 ساخته شده. البته این هتل لوکس و درجه یک بارها مورد بازسازی قرار گرفته و قسمت‌های شرقی آن حدود 10 سال بعد از ساخت هتل توسعه داده شده‌اند.

دو ساختمان 15 طبقه که در کنار هم قرار گرفته‌اند، بنای این هتل تهران را تشکیل می‌دهند. اقامت در اتاق‌های این هتل احساس آرامش خاصی دارند. آرامشی که در کمتر هتل لوکسی می‌توانید شاهد آن باشید.

استخر، سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، سالن‌های کنفرانس و تشریفات، محوطه بزرگ، و فضای سبز این هتل میزبان ساعت‌های خوش مسافران است. در ساعت‌های مختلف روز نیز می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های هتل استفاده کرده و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را برای خودتان سفارش دهید.

هزینه اقامت در هتل پارسیان استقلال تهران با توجه به بازه‌های زمانی مختلف سال متغیر است. اگر روزهای شلوغ سال برای رزرو هتل تهران این گزینه را مد نظر داشته باشید، باید مبلغ نسبتاً بالایی را بپردازید.

هتل آپارتمان تاج محل تهران؛ تجربه زندگی در هند

سفر به تهران برای عده‌ای می‌تواند خاطره‌های بی‌شماری را به همراه داشته باشد. خاطراتی که مسافران هر بار با مرور آن‌ها لبخند روی لب‌هایشان نقش ببندد. برای یک سفر متفاوت به تهران آماده هستید؟ اقامت در هتل آپارتمان تاج محل که به سبک معماری هند ساخته شده، یک سفر جذاب و خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

 

تمام طراحی‌های این هتل نمایشگر بخشی از فرهنگ هند و آداب و رسوم مردم این کشور هستند و از لحظه ورود به هتل تاج محل، شاهد نقش و نگارهای خاصی که روی چوب‌ها خودشان را نمایش می‌دهند خواهید بود.

برای صرف غذاهای هندی می‌توانید وارد رستوران هندی این هتل شوید؛ اما در صورتی که به غذاهای ایرانی علاقه دارید نیز رستوران ایرانی هتل میزبانتان خواهد بود. برای رزرو هتل در تهران و تجربه زندگی در هند باید مبلغ قابل توجهی را برای رزرو هتل تاج محل در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

هتل‌های تهران در چند گروه لوکس، متوسط و معمولی دسته‌بندی می‌شوند. با توجه به اینکه قیمت هتل در تهران برای افراد زیادی مهم است، لازم است که ابتدا برای رزرو هتل در تهران اسنپ هتل را بررسی کنید. سپس می‌توانید گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های تهران را شناسایی کرده و بهترین گزینه را از بین آن‌ها برای اقامت در نظر داشته باشید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها