2109
چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

1402/08/13 بازدید1087

بینگ ایکس (BingX) یک صرافی ارز دیجیتال خارجی است که از بالای 600 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر شما با ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌توانید با انجام یک سری تسک‌های ساده، تا 5000 دلار جایزه دریافت کنید. در این مطلب، اینکه چگونه از صرافی بینگ ایکس جایزه بگیریم را آموزش می‌دهیم.

انواع جایزه‌های صرافی BingX برای کاربران جدید

پیش از آغاز به‌کار اجازه دهید ابتدا انواع جایزه‌های فعلی صرافی بینگ ایکس را بررسی کنیم. این جایزه‌ها بسیار متنوع هستند و تقریبا با هر کاری که در این صرافی انجام دهید، یک فرصت کسب پاداش برایتان مهیا می‌شود. البته دقت داشته باشید که این کمپین برای حال حاضر و مدت کوتاهی فعال خواهد بود و مشخص نیست که آیا پس از پایان زمان آن دوباره تمدید خواهد شد یا خیر.

کاربران جدید در صرافی بینگ ایکس می‌توانند تا 5,000 دلار جایزه برنده شوند که شامل سه دسته میستری باکس، ایونت‌ها و تسک‌ها هستند.

جایزه‌های میستری باکس کاربران جدید (New User Mystery Box)

در این قست 3 میستری باکس (جعبه اسرار) وجود دارد شامل:

  • ثبت نام در صرافی - تا 30 تتر جایزه در میستری باکس
  • اولین واریز - تا 500 تتر جایزه در میستری باکس: واریز هر مقداری از طریق واریز ارز دیجیتال، معامله P2P، گزینه Quick Buy یا واریز بانکی
  • اولین معامله - تا 500 تتر جایزه در میستری باکس: انجام یک معامله اسپات یا فیوچرز به هر ارزشی از جمله معاملات انجام‌شده توسط کپی تریدینگ یا گرید تریدینگ (به‌غیر از معاملات انجام‌شده توسط بونس‌ها یا Trial Fund)

البته دقت داشته باشید که این مقادیر، حداکثر جایزه‌های قابل پرداخت هستند و همیشه شانس برنده شدن کل آن‌ها وجود ندارد. مثلا ممکن است شما با ثبت نام در این صرافی، میستری باکسی را برنده شوید که 1 دلار داخل آن موجود باشد.

 

جایزه‌های ایونت‌های کاربران جدید (New User Events)

در این قسمت 2 رویداد وجود دارد شامل:

  • تکمیل اولین سفارش - تا 100 تتر جایزه به‌صورت توکن‌های داغ و جدید: با انجام اولین ترید (اسپات/فیوچرز) در صرافی بینگ ایکس تا حداکثر 72 ساعت بعد از ثبت نام، به ارزش 100 تتر از توکن‌های داغ و جدیدی که محبوب تریدرها هستند را جایزه می‌گیرید. کاربرانی که در فیوچرز این صرافی ترید کنند، پاداش مضاعفی گرفته و تا 100 تتر نیز از میزان ضرر معاملاتشان جبران و به آن‌ها پرداخت خواهد شد. (این جایزه در هر روز تنها به 300 کاربر اولی که معامله انجام دهند تعلق خواهد گرفت).
  • کپی تریدینگ - تا 100 تتر جایزه: در صورتی که تا 7 روز پس از ساخت حساب در این صرافی به کپی تریدینگ (با لوریج 2X) بپردازید، تا 100 تتر از ضررهایتان جبران خواهد شد. برای ضررهای زیر 2 دلار، باز هم 2 دلار به شما پرداخت خواهد شد. برای ضررهای بالای 10 دلار، نزدیک‌ترین مضرب به 10 پرداخت می‌شود. این پرداخت‌ها در روز هفتم پس از ساخت اکانت به شما تعلق گرفته و در قسمت My Vouchers می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 

جایزه‌های تسک‌های کاربران جدید (New Users Tasks)

در این قسمت 6 تسک وجود دارد شامل:

  • واریز رمز ارز Blitz - با واریز هر مقداری از رمز ارز بلیتز و انجام هفت مرحله تسک‌های آن، می‌توانید تا حداکثر 5,000 تتر جایزه بگیرید. در حال حاضر تا پایان این رویداد 6 روز بیشتر باقی نمانده است.
  • واریز بالای 200 دلار - 2 تتر بونس
  • انجام معاملات در بازار اسپات به ارزش بیش از 300 دلار - 3 تتر بونس
  • انجام معاملات در بازار اسپات به ارزش بیش از 2,000 دلار - 10 تتر بونس
  • انجام معاملات در بازار فیوچرز به ارزش بیش از 10,000 دلار - 10 تتر بونس
  • انجام معاملات در بازار فیوچرز به ارزش بیش از 20,000 دلار - 100 تتر بونس

برای مشاهده تمام این جوایز، وارد قسمت "Mission" وبسایت صرافی بینگ ایکس به آدرس /bingx.com/en-us/mission شوید.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

برای اینکه بتوانید این جایزه‌ها را دریافت کنید، باید ابتدا در این صرافی ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در این صرافی کافی است وارد وبسایت آن به آدرس bingx.com شده و با ایمیل و رمز عبور در آن ثبت نام کنید.

با وجودی که ایران در لیست کشورهای تحت تحریم و ممنوعه این صرافی انلاین قرار دارد، اما الزامی به تکمیل احراز هویت ندارد و برای واریز و برداشت نیز می‌توان این کار را بدون طی کردن مراحل KYC انجام داد. البته دقت داشته باشید که در صورت عدم احراز هویت، محدودیت برداشت روزانه 50,000 دلاری و محدودیت برداشت تجمعی 100,000 دلاری برای حساب‌ها وجود دارد.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها