2109
برگزاری جشن نامزدی در رستوران

برگزاری جشن نامزدی در رستوران

1402/05/22 بازدید675

جشن نامزدی، طلیعه زندگی نویی است که عروس و داماد را وارد زندگی مشترک می‌کند. برگزاری باشکوه جشن نامزدی در رستوران بهانه‌ایست تا این روز مبارک را به‌بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید.

چگونه با برپایی جشن نامزدی در رستوران ارکیده شبی خاطره‌انگیز بسازیم؟

 

جشن نامزدی یکی از اولین رویدادهای رسمی است که بعد از توافقات اولیه بین عروس و داماد و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود. این جشن بهانه‌ای است تا بستگان درجه یک دو طرف با هم آشنا شوند. به‌همین دلیل مراسم نامزدی را می‌توان جشن اولین‌ها دانست. این موضوعی است که باعث می‌شود برگزاری باشکوه جشن نامزدی اهمیت زیادی پیدا کند.

فرقی نمی‌کند که این مراسم توسط خانواده عروس، داماد یا به‌صورت مشترک برگزار شود. حتی اگر گنجایش لازم برای پذیرایی از مهمانان در خانه وجود داشته باشد، آماده‌سازی مقدمات این جشن فشار و استرس زیادی را به خانواده‌ها وارد می‌کند. نهایتا هم معمولا روال مراسم آن‌طور که باب میل خانواده‌ها باشد، از آب در نمی‌آید. اگر به‌دنبال یک راه جایگزین ایده‌آل هستید، برگزاری جشن نامزدی در رستوران انتخاب هوشمندانه‌ای است. البته باید در انتخاب رستوران نهایت حساسیت را به‌خرج دهید تا شبی رویایی را برای خود و عزیزان‌تان رقم بزنید.

تشریفات جشن نامزدی به‌سبک ارکیده

یکی از جاذبه‌های فرهنگی این مرز و بوم، تکثر آداب و رسوم اقوام ایرانی است. یکی از جاهایی که سنت‌های مردم ایران ظهور و بروز پیدا می‌کند، جشن‌های مربوط به ازدواج مانند مراسم نامزدی است. نکته‌ مهمی که نباید از یاد برد این است که پایبندی به‌سنت‌ها فقط بهانه‌ای برای بیشتر شاد بودن در کنار یکدیگر است. مجموعه رستوران‌های ارکیده، جایی برای همه سلیقه‌هاست. میزبانی که تلاش می‌کند شایستگی پذیرایی از مهمانان با هر ذائقه‌ای را داشته باشد.

این کمترین حق شماست که در جشن‌هایی مانند مراسم نامزدی نهایت لذت را تجربه کنید. تنها با فراغت از تدارک دیدن مقدمات این جشن است که می‌توانید بدون استرس از یک شب فراموش‌نشدنی بهره‌مند شوید. ارکیده جایی است که این بار بزرگ را به بهترین شکل ممکن از روی دوش خانواده‌ها بر می‌دارد. صفر تا صد تشریفات نامزدی در رستوران ارکیده به‌دلخواه عروس و داماد اجرا می‌شود. سال‌هاست که ارکیده میزبان جشن‌های مختلف خانواده‌های ایرانی است. رستوران کافه ارکیده با بیش از 66 سال سابقه، امروز در 11 شعبه از 5 استان تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان پذیرای مهمانان است.

نگاهی به‌مهم‌ترین خدمات جشن نامزدی در رستوران ارکیده

مراسم نامزدی مانند تولد نیست که اگر یک سال را از دست دادید، فرصت جبران در سال آینده را داشته باشید. برای هر فردی این جشن باشکوه تنها یکبار رخ می‌دهد. بنابراین باید از این فرصت به‌بهترین شکل ممکن بهره ببرید. حتما این سوال را مطرح می‌کنید که چرا باید برای برگزاری جشن نامزدی در رستوران به مجموعه ارکیده اعتماد کرد؟ تنها با نگاهی به‌خدمات ویژه مراسم نامزدی در رستوران ارکیده می‌توان به‌این پرسش مهم پاسخ داد.

 

پذیرایی از مهمانان در فضایی خاص و باشکوه

در عالم سینما دعوای بین فرم و محتوا همواره بین منتقدین داغ است. واقعیت این است که حتی اگر بهترین محتوا را نیز تدارک ببینید، تا وقتی فرم مناسبی را برای عرضه آن انتخاب نکنید نتیجه آن طور که مطلوب شماست، نخواهد بود. حالا جای محتوا و فرم به‌ترتیب غذا و محیط رستوران را بگذارید. حتی اگر با کیفیت‌ترین غذا نیز آماده شود، تا زمانی که محیط مناسبی در رستوران برای پذیرایی وجود نداشته باشد، تجربه لذت‌بخشی برای شما رقم نخواهد خورد.

رستوران ارکیده به‌خوب اهمیت این موضوع را درک کرده است. محیط مجلل و باشکوهی در تمام شعبه‌های ارکیده تدارک دیده شده است تا بهترین پذیرایی از جشن نامزدی در رستوران را به‌ارمغان بیاورند. سالن‌های سرپوشیده ارکیده با معماری فوق‌العاده و سقف‌های بلند، فضایی حرفه‌ای برای پذیرایی از جشن‌ها به‌شمار می‌روند. در بسیاری از شعبه‌های ارکیده نیز فضای باز در محیطی سرسبز نیز وجود دارد تا شبی خاطره‌انگیز رقم بخورد.

بعضی از خانواده‌ها جشن مراسم نامزدی را با دعوت گسترده از اقوام برگزار می‌کنند. در مقابل برخی دیگر تنها با حضور بزرگان فامیل به استقبال این مراسم می‌روند. فضای عمومی سالن‌های رستوران ارکیده با ظرفیت بالا و سالن‌های VIP شعبه‌ها با گنجایش محدود و فضایی اختصاصی برای انتخاب پیش روی شما قرار دارند.

منوی غذای متنوع و درجه یک

پذیرایی از مهمانان با غذا در فرهنگ ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد. منوی رستوران ارکیده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده می‌کند. دستور پخت تمام غذاهای این رستوران نیز کاملا اختصاصی است. از طرفی دست شما برای انتخاب غذا در رستوران ارکیده نیز کاملا باز است. منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی مانند جوجه کباب، چلو کباب کوبیده، چلو مرغ و ... برای پذیرایی از مهمانان در مراسم جشن نامزدی در رستوران ارکیده قابل سفارش هستند.

منوی اختصاصی کافه ارکیده

پذیرایی در جشن نامزدی محدود به غذا نمی‌شود. معمولا با انواع نوشیدنی، شیرینی، میوه، دسر و ... نیز برای پذیرایی از مهمانان انتخاب می‌شوند. در هر شعبه رستوران ارکیده، یک کافه اختصاصی نیز وجود دارد. امکان سفارش تمام آیتم‌های کافه ارکیده برای پذیرایی از مهمانان در مراسم نامزدی نیز وجود دارد.

گل‌آرایی و اجرای تم اختصاصی مراسم نامزدی

فضاسازی در مراسم جشن نامزدی نیز در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. معمولا جایگاه ویژه‌ای با دکوراسیون زیبا برای نشستن عروس و داماد در جشن نامزدی تدارک دیده می‌شود. از آن گذشته گل آرایی، تزئین میزهای پذیرایی و محیط سالن نیز جزء خدماتی هستند که در رستوران ارکیده برای جشن نامزدی ارائه می‌شوند.

اجرای موسیقی زنده

نمی‌شود که جایی صحبت از جشن و شادی به میان بیاید و خبری از موسیقی نباشد. چه مناسبتی فرخنده‌تر از جشن نامزدی که در آن باید دنیا به‌ساز عروس و داماد برقصد. رستوران ارکیده خدمات موسیقی زنده را نیز به‌همراه مراسم نامزدی ارائه می‌کند. تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیت نیز در شعبه‌های مختلف ارکیده وجود دارند.

پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده رستوران ارکیده

برگزاری جشن نامزدی در رستوران تنها وقتی انتخاب درستی است که پذیرایی به شکلی شایسته از مهمانان صورت بگیرد. در رستوران ارکیده، دوره‌های آموزشی تخصصی برای کارکنان برگزار می‌شود تا آن‌ها برای پذیرایی حرفه‌ای از جشن‌ها آماده باشند. پذیرایی به‌سبک ارکیده متفاوت‌تر از هر جایی دیگر است.

ارکیده، بهترین انتخاب برای جشن نامزدی در رستوران

جشن نامزدی، طلیعه زندگی نویی است که عروس و داماد را وارد زندگی مشترک می‌کند. برگزاری باشکوه جشن نامزدی در رستوران بهانه‌ایست تا این روز مبارک را به‌بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره 09123141900 یا تماس با هر یک از شعبه‌های رستوران ارکیده، اطلاعات لازم را دریافت و برای برگزاری مراسم نامزدی رزرو کنید. 5 شعبه تهران در مناطق نیاوران، اقدسیه، آرژانتین، هروی، سعادت آباد و شهریار در کنار شعبه‌های چالوس، متل قو مازندران، بندر انزلی گیلان، مهستان البرز و کاروانسرای مادر شاه اصفهان در رستوران ارکیده آماده پذیرایی از مهمانان جشن نامزدی شما هستند. ارکیده، جایی برای ثبت ناب‌ترین خاطره‌هاست.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها