2109
بررسی عملکرد جاروبرقی سطلی جنرال فیت از لحاظ مکش و موتور

بررسی عملکرد جاروبرقی سطلی جنرال فیت از لحاظ مکش و موتور

1402/05/21 بازدید658

برای خرید یک جاروبرقی پرقدرت با مکش بسیار بالا نیازی نیست که پولهای گزاف بپردازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب هوشمندانهای داشته باشید و به ظواهر و نظرات افراد غیرمتخصص گوش ندهید. جاروبرقی سطلی برند جنرال فیت یکی از همین محصولات است که شاید شکل و شمایلش با دیگر جاروبرقیها کمی متفاوت باشد اما قطعا تجربه تمیز کردن خانه با آن نیز تا حد زیادی متفاوت و دلنشین خواهد بود. چه چیزی بیشتر از مکش بی‌حدوحصر میتواند فرایند تمیزکاری خانه را رضایت‌بخش کند؟

جاروبرقی سطلی جنرال فیت چیست؟

اگر قصد خرید جاروبرقی سطلی یا معمولی را داشته باشید، احتمالا بعد از کمی جستوجو متوجه شدهاید که چندان خبری از برندهای مطرح جهانی مانند سامسونگ و الجی نیست. غیبت این برندهای مطرح جهانی این فرصت را برای تولیدکنندههای داخلی کشور به وجود آورده تا محصولات خود را بیشتر و بهتر در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند. جاروبرقی سطلی جنرال فیت هم یکی از همین محصولات است که به رغم قیمت مناسبی که دارد، کیفیت فوقالعادهای را هم عرضه میکند. در ادامه این نوشته قصد داریم تا شما را با ویژگیهای این محصول آشنا کرده و جنبههای مختلف کیفی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

جاروبرقی مدل اسکای جنرال فیت

قدرت مکش

قدرت مکش و توانایی تمیزکنندگی یکی از مسائلی است که در خرید جاروبرقی سطلی و سایر محصولات این حیطه به آن توجه زیادی می‏شود. به بیانی دیگر میتوان گفت که نخستین فاکتور برای خرید جاروبرقی قدرت موتور و مکش آن است. وقتی که مکش یک دستگاه بیشتر باشد بدون تردید برای جمعکردن زبالهها توانایی بیشتری خواهد داشت.  جاروبرقی جنرال فیت را میتوان از جمله قدرتمندترین جاروبرقیها در ایران دانست که از مکش بسیار بالایی برخوردار است.

نوع موتور

موتور یکی از بخشهای بسیار مهم در ساخت جاروبرقی است. به همین خاطر بسیار مهم است که بدانید این قطعه اصلی از جاروبرقی سطلی جنرال فیت ساخت کجاست. خوب است بدانید که کلیه قطعات موجود در این جاروبرقی ساخت ایران است و توسط مهندسان ایرانی طراحی شده. با این حال کیفیت موتور بر اساس فناوری آلمان بوده و البته سعی میشود تا کیفیت آن روز به روز افزایش یابد.

اندازه بدنه

یکی از نکاتی که بایستی در مورد جارو برقی جنرال فیت مدل سطلی در نظر داشت این است که این محصول با توجه به ماهیتی که دارد ابعاد بزرگی نیز خواهد داشت. تقریبا تمام این محصولات از جاروبرقیهای معمولی بزرگترند. البته اگر نگاهی به جاروبرقیهای سطلی برندهای مطرح دنیا نیز بیندازید متوجه این مسئله خواهید شد. با این حال فضایی که جاروبرقی سطحی جنرال فیت اشغال میکند آنقدر زیاد نیست که بخواهد شما را از خرید آن منصرف کند.

طول عمر

بدنهی این محصولات از پلاستیک باکیفیت و مقاوم نسبت به ضربه ساخته شده. این مقاومت به حدی است که نمیتوان به این سادگیها به آن صدمه رساند. با این حال اگر از این جاروبرقیها در محیط خارج از خانه و در جاهای خشن استفاده میکنید، احتمال این که خط و خش روی آن بیفتد وجود خواهد داشت و این موضوع نیز کاملا طبیعی است. همچنین موتور پرقدرت آن میتواند تا سالیان سال به راحتی برای شما کار کند. با این حال برای موتور ضمانت 4 ساله بی‌قید‌وشرط نیز در نظر گرفته شده.

ویژگیهای دستگاه

یکی از مهمترین نکاتی که جاروبرقی سطلی این برند را نسبت به سایر برندها متمایز کرده است، مخزن بزرگ آن است که باعث می‏شود بدون نیاز به تخلیه بتوانید برای مدت زمان زیاد از آن استفاده کنید. همچنین مقاومت بالای بدنهی دستگاه منجر می‏شود که به راحتی بتوان آن را در محیطهای نیمه‌صنعتی مانند رستورانها، تالارها و نیز استفاده کرد. از جمله ویژگیهای جاروبرقی مخزنی جنرال فیت:

  • صدای کم تا حدود 70 دسیبل
  • گنجایش 21 لیتری
  • موتور 1300 وات
  • شعاع کارکرد 7 متری
  • برخورداری از فیلتر بهداشتی
  • سیمجمعکن خودکار
  • قابلیت تنظیم دور موتور
  • قابلیت استفاده از کیسه دائمی و یکبار مصرف

 

طراحی و ساخت

شاید بتوان گفت که وزن این جاروبرقیها با توجه به کیفیت و مکش بالایی که ارائه میدهند کمی زیاد باشد. با این حال دستهای که در قسمت بالایی آن وجود دارد به همراه چرخهای زیر آن سبب شده تا جابجایی آن آسان باشد. چرخهایی که برای این محصولات در نظر گرفته شده فوقالعاده روان هستند و به راحتی حرکت میکنند. همچنین این چرخها میتوانند به طور 360 درجه بچرخند و حرکت را آسانتر خواهند کرد.

جاروبرقی جنرال فیت

جاروبرقی مدل نسیم جنرال فیت

ضمانت جاروبرقی سطلی

مدت زمان ضمانت محصولات جنرال فیت 2 سال است. اما خوب است این نکته را هم بدانید که برای موتور آن 4 سال ضمانت بیقیدوشرط در نظر گرفته شده که در نوع خود بی‌نظیر است. طی این ضمانتنامه هر مشکلی که برای موتور دستگاه رخ دهد، بدون معطلی تعمیر یا تعویض خواهد شد.

 

خدمات پس از فروش

یکی از مشکلات خرید محصولات برند روز دنیا این است که خدمات پس از فروش خاصی برای آنها در داخل کشور وجود ندارد و همین مسئله باعث ایجاد نگرانی در مشتریان می‏شود. اما خوشبختانه جنرال فیت توانسته در کل کشور نمایندگیهایی را داشته باشد که اقدام به پشتیبانی از مشتریان میکنند. همچنین 12 سال خدمات پس از فروش آن برای کلیه محصولات، خیال خریداران را بابت مشکلات احتمالی آینده راحت خواهد کرد.

 

جاروبرقی مدل پرستو جنرال فیت

جاروبرقی جنرال فیت برای چه کسانی مناسب است؟ + سخن پایانی

اگر به دنبال قدرتمندترین جاروبرقی موجود در بازار ایران هستید، قطعا موتور جاروبرقی جنرال فیت میتواند شما را شگفتزده کند. شاید استفاده از جاروبرقی سطلی در داخل منازل چندان رایج نباشد اما کیفیت ظاهری، زیبایی، بدنه شیک و رنگهای مختلفی که در آن به کار رفته است سبب می‏شود که این جاروها برای استفاده در داخل منزل نیز بسیار مناسب باشد. همچنین خدمات پس از فروش 12 ساله، ضمانت 2 ساله دستگاه و ضمانت بیقیدوشرط 4 ساله موتور میتواند از ایجاد هزینههای اضافی در آینده برای شما جلوگیری کند. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی جنرال فیت دارید، میتوانید از طریق همین لینک اقدام کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها