2109
تورهای سفریار نوروز را از کی میتوانیم رزرو کنیم؟

تورهای سفریار نوروز را از کی میتوانیم رزرو کنیم؟

1401/11/05 بازدید279

تعطیلات عید نوروز از بهترین فرصت‌ ها برای ما ایرانی ‌هاست که یک سفر داخلی - خارجی مناسب را می توانیم تجربه کنیم، چرا که فقط نوروز است که بیشترین تعطیلی در سال را در اختیار ما می‌ گذارد و از آن طرف چون اول بهار است، بهترین فصل برای سفر به خیلی از کشوها محسوب می شود. بنابراین، از اواخر بهمن و اوایل اسفند افرادی که تصمیم دارند نوروزشان را در کشوری دیگر بگذرانند، مشغول جستجو تور نوروز در سایت های مختلف گردشگری می ‌شوند. تور نوروز 1402 شما می ‌تواند یک تور ویژه باشد که تجربیات متفاوتی برایتان ایجاد کند و شاید با خودتان فکر کنید که با بالا رفتن قیمت تورها، رزرو تورهای نوروز هم حتما توری دست نیافتنی خواهد بود و باید از آن منصرف شد!  

 

 

 

آژانس مسافرتی سفریار آریا در تلاش است تا با ارائه متنوع‌ ترین تور های نوروز 1402، خاطراتی لذت بخش و فراموش نشدنی را در سفرهای داخلی یا خارجی برای شما رقم بزند. از آنجاییکه سالانه میلیون‌ ها گردشگر از سراسر دنیا به خصوص ایرانیان عزیز برای گذراندن تعطیلات نوروزی به دیدن جاذبه‌ های گردشگری و جذاب به کشورهای مختلف سفر می ‌کنند، هدف آژانس‌ های مسافرتی هم در این بازه زمانی این است که در طیف متنوعی تورهای مسافرتی داخلی - خارجی ویژه نوروز 1402 را ارائه نماید تا شما علاقه مندان بتوانید این تعطیلات سال نو را در کنار خانوادتان به بهترین شکل سپری کنید.

باید بگوییم که درست است که تورهای مسافرتی چه به مقاصد داخلی و چه خارجی، گرانتر از قبل شده‌ اند و این تورها هم به دلیل ویژگی ‌هایی که دارند معمولا قیمت شان بیشتر از مواقع دیگر در سال است، اما این مژده را به شما می دهیم که می ‌توانید مقاصدی را انتخاب کنید که همچنان دست یافتنی هستند و قیمت های بسیار مناسبی دارند. در ادامه پیشنهاد می ‌کنیم اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارید، حتما به محض مشخص شدن برنامه‌ سفرتان تا اواسط اسفند تور نوروز 1402 را خریداری کنید که با کمبود جا یا پر شدن ظرفیت تور مواجه نشوید.

 

 

نحوه تعیین قیمت تورهای داخلی نوروزی سفریار به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما / قطار و هتل محل اقامت بستگی دارد. در تورهای نوروزی خارجی این مجموعه مسافرتی نیز تعیین قیمت به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و اخذ ویزای توریستی (در صورت لزوم) بستگی دارد. معمولا بسته به شهر مقصد هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما و یا قطار در یک بازه قیمتی مشخص قرار دارد. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما پایین تر خواهد آمد.

شما انواع تورهای نوروز 1402 را در می ‌توانید در وبسایت safaryaar.com مشاهده نمایید. در ضمن تورهای نوروز را می ‌توان از نظر حمل و نقل به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم بندی کرد و انتخاب زمینی یا هوایی بودن سفر در سایر بخش‌ های سفر از جمله قیمت و برنامه سفر شما بسیار تاثیرگذار است. بنابراین در مرحله اول باید تصمیم بگیرید که ترجیح می دهدی زمینی یا هوایی به مقصد مورد نظرتان سفر کنید! تور نوروز زمینی عمدتا منظور سفر با اتوبوس است، چرا که سفر ریلی به کشورهای همسایه فعلا برقرار نیست. بنابراین اگر به سفرهای جاده‌ ای علاقه دارید و تحمل زمان طولانی در مسیر بودن را دارید، تور زمینی نوروزی انتخاب مناسبی می ‌تواند باشد، ضمن اینکه قیمتش هم مناسب تر است.

تور نوروز هوایی هم انتخاب مسافرانی است که ترجیح می دهند در سریع ترین حالت ممکن به مقصد مورد نظرشان برسند و زمان و توان مسیرهای طولانی را ندارند. در ضمن تمامی مقاصد خارجی تور نوروز هوایی را دارند و مسیر هوایی ‌شان بسیار زودتر از زمینی به مقصد می رسند؛ برای مثال شما با تور هوایی استانبول در عرض دو ساعت به مقصد می‌ رسید.

 

 

بهترین زمان خرید تورهای نوروزی چه زمانی است؟

به صورت کلی شما مسافران هر چه زودتر تورهای نوروزی را بخرید، قیمت ‌های بهتر و انتخاب‌ های بیشتری را خواهید داشت. بنابراین به محض اینکه تصمیم به سفر در نوروز گرفتید، تور مورد نظرتان را خریداری کنید. اما اینکه چه زمانی مناسب شماست؟ باید بگوییم که همه ‌چیز به مقصد شما بستگی دارد. اگر متقاضی تورهای اروپایی نوروز 1402 مجموعه سفریار باشید، باید حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای خرید تور اقدام کنید که از این مدت زمان حدودا 1 ماه برای جوابدهی به درخواست ویزا و حدودا 20 روز برای تعیین وقت سفارت در نظر گرفته شده است.

اما اگر متقاضی تورهای داخلی نوروز 1402 سفریار هستید، بهتر است از اوایل بهمن ماه به فکر خرید تور خود باشید. البته که اگر برنامه سفری شما برای نیمه دوم تعطیلات است، شاید بتوانید در نیمه اول تعطیلات نیز تور خود را تهیه کنید و در صورتی که ترجیح می دهید در ایام نوروز به کشور ترکیه سفر کنید، بهتر است چند ماه قبل از سفر بلیط رفت و برگشت خود را تهیه کنید و برای رزرو هتل نیز 1 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید. برای سفر به کشورهای آسیایی که نیاز به اخذ ویزا دارند، مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزا را نیز باید در نظر داشته باشید.

 

نتیجه گیری نهایی

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ همکاران این مجموعه با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، متنوع ترین تورهای نوروز 1402 را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، وظیفه ما ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی نوروزی به شما عزیزان است. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای نوروز سفریار به سایت safaryaar.com و همچنین به کانال تلگرام ما مراجعه کند و یا با شماره تلفن سفریار با شماره تلفن 91006828-021 تماس بگیرید تا این آژانس بتواند طبق سلیقه و بودجه شما، رزرو سفر دلخواهت را انجام دهند.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15770 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11245 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2300 بازدید