2109
کسب و کار پردرآمد

کسب و کار پردرآمد

1401/10/28 بازدید1606

از آنجایی که امروزه همه چیز با گذشته متفاوت است ،پس کسب و کار پردرآمد از این قاعده مستثنا نیست .رفته رفته به تعداد این کسب و کارهای پردرآمد افزوده شده و دیگر از حالت مشاغل فیزیکی خارج شده اند . در حال حاضر کسب و کار پردرآمد آنلاین و دیجیتالی بیشتر خواهان دارد.

اما در کشور ما ایران ، که مردم تفریحات و سرگمی های کمی دارند . فعالیت در زمینه های برگزاری جشن و فروش وسایل تولد و تم تولد ، که ارتباط مستقیم با حال خوب مردم دارد ، میتواند یک شغل خوب از انواع کسب و کار پردرآمد باشد .

احتمالا به یکی از دلایل زیر شما این مقاله را میخوانید :

  • قصد دارید اولین شغل‌تان را انتخاب کنید و میزان درآمدتان مهمترین دلیلتان برای انتخاب آن شغل است.
  • میخواهید شغل جدیدی را شروع کنید و از مشاغل گذشته خود خسته شدید و یا درآمدتان از آن شغل برایتان قابل قبول نبوده .
  • از کارمندی خسته شده‌اید و به دنبال راه‌اندازی کسب و کار پردرآمد برای خودتان هستید.
  • میخواهید با داشتن شغل دوم ،درآمد خودتان را چند برابر کنید.

در کشورمان ایران انواع کسب و کار پردرآمد مانند پزشکی ( جراح مغز و اعصاب ، جراح قلب ، جراح زیبایی و … ، وکالت، صنعت گردشگری و… وجود دارد که در سایر کشورها هم جزء مشاغل پرطرفدار و پردرآمد محسوب می‌شوند.

کسب و کار پردرآمد در ایران

در کنار این کسب و کارهای پردرآمد و پرطرفدار ، به لطف پیشرفت علم و دسترسی همگانی به اینترنت تغییراتی در سبک زندگی مردم ایجاد کرد که همین موجب ایجاد شغل های نوظهور (کسب و کارهای اینترنتی) شد. به همین دلیل مشاغل مرتبط با اینترنت افزایش یافته و درآمد قابل قبولی هم دارند.

در ادامه به معرفی تعدادی از کسب و کار پردرآمد ایران، شغل های نوظهور در حوزه دیجیتال و همچنین کسب و کار پردرآمد خانگی پرداختیم:

برای راه اندازی یه کسب و کار پردرآمد با کمترین سرمایه آماده ای؟ پس اینجا کلیک کن و از همین حالا شروع کن

بعضی از انواع کسب و کار پردرآمد عبارتند از :

کسب و کار پردرآمد تم تولد

1.فعالیت در زمینه تم تولد و انواع لوازم جشن

خود این کسب و کار پردرآمد به چندین زیر مجموعه تقسیم میشود که فعالیت در هر قسمت صد در صد پرسود میباشد و کمترین ریسکی را شامل نمیشود. این مشاغل پردرآمد تولدی عبارتند از :

  • عمده فروشی تم تولد
  • فروش عمده وسایل جشن
  • عمده فروشی وسایل آتیش بازی
  • فروش عمده انواع بادکنک
  • عمده فروشی انواع شمع
  • فروش عمده ظروف یکبارمصرف کاغذی
  • بادکنک آرایی
  • دیزاین و تزئینات محل جشن (دیزاینر)
  • برگزار کننده مهمانی و جشن (مدیر برنامه)

برای راه اندازی و شروع این کسب و کار پردرآمد فقط کافیست با شماره 09126006057 و 09194370400 تماس بگیرید . کسب و کار خود را با چاپ لیوان تبلیغاتی به دیگران معرفی کنید . و یا به سایت کارخانه تم تولد و وسایل تولد نامبروان مراجعه کنید .

 

2. صنعت غذا

مواد‌غذایی همیشه پرسود است! از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و کار و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و درآمد و سود بالایی هم دارد.

انواع کسب و کار پردرآمد مانند : رستوران ها ، فست فود ها ،سوپرمارکت ها ، میوه فروشی ها ،آبمیوه فروشی ها و

3. طراح مد و لباس

4. آرایشگری بهترین شغل پردرآمد برای بانوان.

5. راهنمای تور (تور لیدر)

6. واسطه‌گری (دلالی)

کسب و کار پردرآمد حوزه دیجیتال

شغل های نوظهور یا همان شغل‌های اینترنتی، به دلیل امکان دوکاری، طرفداران بسیار زیادی دارند. بعضی از این شغل‌ها، مثل مشاغل مختلف در حوزه برنامه‌نویسی، درآمدهای بسیار بالایی دارند و جزء شغل های پردرآمد در منزل محسوب می‌شوند. در ادامه مشاغلی را معرفی کردیم که حوزه دیجیتال پردرآمد هستند:

7. راه اندازی کسب و کار اینترنتی

بسیاری از سایت‌ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می‌کنند. بسیاری دیگر خدمات ارائه می‌دهند و درآمدزایی اینترنتی می‌کنند و بسیاری دیگر به واسطه تبلیغات کسب درآمد از اینترنت را تجربه می‌کنند. راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به ایده عجیب و غریب و تخصص‌های خاصی نیست اما پس از راه‌اندازی نیاز به نظم و توسعه و یادگیری مهارت‌های مرتبط با کسب و کارهای آنلاین، دارید.

8. برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده وب

با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.

از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه‌گذاری آن حتی از راه‌اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.

برای این برنامه‌نویس وب باشید و سایت‌های مختلفی راه‌اندازی کنید باید مهارت کدنویسی و تجربه داشته باشید.برای کسب مهارت برنامه‌نویسی می‌توانید در دوره‌های مختلفی به صورت حضوری و غیرحضوری شرکت کنید. کافیست در گوگل آموزش برنامه‌نویسی مدنظرتان را جستجو کنید.

9. راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن موبایل به نسبت وب‌سایت‌ها در دسترس‌تر است و هر شخصی که بتواند با گوشی هوشمند خود کار کند، می‌تواند اپلیکیشن شما را داشته باشد. به همین دلیل بازار اپلیکیشن‌های موبایل امروزه بسیار داغ است و ایده‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند در قالب اپلیکیشن، توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. شما که این مطلب را می‌خواهید حداقل چند اپلیکیشن فارسی بر روی گوشی نصب دارید، تقویم، اسنپ، تپ‌سی و... .

10. بلاگری، اینفلوئنسری و تولید محتوا

بلاگری و اینفلوینسری،از جمله مشاغل اینترنتی است که اگر امروزه خلاقانه و با اطلاعات کافی انجام شوند، بسیار درآمدزا هستند. همچنین تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت که پاسخگوی نیاز مخاطبین باشد، لازمه ی کسب و کارهای اینترنتی است. برای همین همیشه افرادی که بتوانند محتوای خوب و با کیفیت تولید کنند و همچنین به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشند، می توانند از این شغل هم درآمد خوبی کسب کنند.

11. تدریس آنلاین

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درآمد می‌تواند از برگذار کردن سمینار‌ها و کلاس‌های مجازی باشد. تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است، اگر شما در زمینه‌ای تخصص دارید می‌توانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل شوید.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه‌ی کاری و شغلی خود باید حرفه‌ای باشید مثلا اگر در زمینه‌ی کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنید می‌توانید با برگذاری یک وبینار مجازی به در‌‌آمد میلیونی بسیار زیادی برسید.

12. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین بهترین راهکار برای گسترش کسب و کار است. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و فروش کالا در اینترنت این روزها یک شغل پردرآمد در ایران به شمار می‌آید. فروش محصول از طریق وب سایت فروشگاهی یا کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام می‌توانند باعث شگفتی شما شود، اگر علاقه به فروشگاه آنلاین دارید، همین حالا اقدام کنید.

از آنجایی که با فروش کالا از طریق اینترنت از پرداخت مالیات و کرایه مغازه و سایر هزینه‌های این چنینی در امان هستید، می‌توانید کالاها رو با قیمت کمتری نسبت به مغازه‌ها بفروش برسانید و مشتری‌های زیادی پیدا کنید.

 

مشاغل پردرآمد خانگی

رایج‌ترین شغل های پردرآمد خانگی که برای شروع معمولاً سرمایه کمی نیاز دارند، عبارتند از:

  • خیاطی
  • آرایشگری
  • صنایع دستی
  • آشپزی
  • بازاریابی تلفنی
  • فروش آنلاین محصولات

شغل پردرآمد برای من

برای داشتن کسب و کار پردرآمد و میلیونی، نباید دنبال شغل های پردرآمد باشیم، بلکه باید خودمان شغل پردرآمد را بسازیم!

مشاغل پردرآمد به مهارت و تخصص احتیاج دارند. زیرا مسیر ثروتمندی و کسب درآمد زیاد، از راه کسب علم و مهارت می‌گذرد. هر فردی، به هر شغل و حرفه‌ای که علاقه داشته باشد، تنها در صورتی‌ می‌تواند در آن بدرخشد که دانش و مهارت لازم را برای آن بیاموزد و کسب کند؛ همچنین پشت کار و خلاقیت لازم را داشته باشد.

برای انتخاب شغل مناسب، باید یک‌ سری معیار و پارامتر در نظر گرفت که با توجه به آن ها،شغل مناسب‌ را انتخاب کرد:

  • برای ورود به شغل مورد نظر، چه میزان سرمایه ‌لازم است؟
  • آیا فعالیت در این زمینه شغلی با روحیات شما سازگاری دارد؟
  • در شغل مورد نظر، چه قدر ریسک وجود دارد؟
  • مورد بعدی این است که برای ورود به آن شغل، چه تخصصی نیاز است؟
  • در شغلی که انتخاب می شود، امکان رشد و پیشرفت وجود داشته باشد.
  • پارامتر دیگر، امنیت شغلی است.
  • شأن اجتماعی و امنیت اخلاقی که شغل مفروض باید داشته باشد، از معیارهای دیگر است.
  • همچنین یکی از مهم‌ترین پارامترها، میزان درآمدی است که از آن شغل به‌دست می‌آید.

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها