2109
چگونه بیوتی بلندر خود را تمیز کنیم؟

چگونه بیوتی بلندر خود را تمیز کنیم؟

1401/10/24 بازدید2713

اگر می‌خواهید کرم پودر خود را به طور یکنواخت بمالید بیوتی بلندر در دسترس‌ترین ابزار آرایشی برای استفاده است. اگرچه کرم به لطف بافت اسفنجی خود به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش می‌شود اما در نتیجه پوست شما صاف و درخشان به نظر نمی‌رسد. تجمع کثیفی در اسفنج می‌تواند هنگام استفاده از آن به داخل پوست شما نفوذ کند و پوست شما را مستعد عفونت و جوش کند. شستن چند وقت یکبار و تمیز کردن بلندر بسیار مهم است. تمیز کردن بلندر زیبایی خود به یکی از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

 استفاده مایکروویو:

چند قطره آب روی اسفنج بریزید تا خیس شود سپس آن را به طور کامل در آب فرو ببرید. فنجان را حدود یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید و سپس حداقل 30 ثانیه قبل از برداشتن آن صبر کنید. قبل از آبکشی و فشار دادن اسفنج باید آب را خنک کنید تا نسوزید.

 خیساندن در آب گرم:

قبل از اینکه کاملاً آن را بشویید آن‌ها را یک دقیقه در آب گرم خیس کنید. در صورت امکان این عمل را سه بار تکرار کنید. بعد از آن داخل آب گرم قرار دهید و بگذارید چند دقیقه بماند.

استفاده از شامپو:

می‌توانید اسفنج‌های آرایشی خود را برای چند دقیقه در مخلوط کوچکی از شامپو و آب خیس کنید. شما می‌توانید از هر شامپویی استفاده کنید بنابراین لازم نیست نگران باشید که کدام یک را باید استفاده کنید.

 استفاده از روغن زیتون:

همانطور که روغن زیتون برای پوست و مو مفید می‌باشد در پاک کردن اسفنج آرایشی نیز کاربرد دارد. با یک فشار ملایم اسفنج آرایشی را به آرامی در مخلوط روغن زیتون و صابون فرو کنید تا مایع را جذب کند. برای از بین بردن همه کثیفی‌ها و محلول‌های تمیز‌کننده آن‌ها را کاملاً زیر آب ولرم جاری بشویید. بهتر است هر دو هفته یکبار از این مخلوط روغن زیتون و صابون ملایم برای تمیز کردن اسفنج‌های آرایشی خود استفاده کنید.

هر چند وقت یکبار بیوتی بلندر خود را عوض کنیم؟

سازنده بیوتی بلندر توصیه می‌کند که بعد از سه ماه بیوتی بلندر خود را تعویض کنید. اگر هر روز و هر هفته از بیوتی بلندر خود استفاده می‌کنید ممکن است لازم باشد زودتر از 3 ماه آن را تعویض کنید. اگر بیوتی بلندر‌ها را فقط در آخر هفته‌ها استفاده می‌کنید می‌توانید دیرتر آن‌ها را تعویض کنید

به رنگ بیوتی بلندر خود توجه کنید:

اگر رنگ بیوتی بلندر شما به مرور زمان محو شده است پس باید آن را تعویض کنید. به دلیل تغییر رنگ آن بهتر است ازش استفاده نکنید. می‌توانید از همین اسفنج برای کرم پودر، رژگونه، هایلایتر و سایر لوازم آرایشی استفاده کنید. شما باید به محض تغییر رنگ آن‌ها را تعویض کنید و از بیوتی بلندر جدید استفاده کنید.

 

منبع:

parenting.firstcry.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها