2109
در فصل زمستان لباس کودک در صندلی ماشین باید چگونه باشد؟

در فصل زمستان لباس کودک در صندلی ماشین باید چگونه باشد؟

1401/09/24 بازدید323

وقتی صحبت از ایمنی کودک شما می‌شود احتمالاً به این فکر می‌کنید که چه زمانی از صندلی ماشین استفاده کنید. احتمالاً شما هم استفاده از پالتو زمستانی را خطرناک می‌دانید و فکر می‌کنید خطر خفگی کودک وجود دارد. از نظر شما یک کت زمستانی راهی برای گرم نگه داشتن کودک برای راحتی و محافظت از او در برابر سرما است.  

به چه علت پوشیدن پالتو برای کودکان خطرناک است؟

آن کت‌های پف کرده ممکن است زیبا باشند اما ایمنی کودک شما را در صندلی ماشین نوزاد کاهش می‌دهند.  وقتی برای اولین بار صندلی ماشین را خریدید تنظیماتی را در هر بند انجام دهید. به این ترتیب کودک شما به خوبی روی صندلی ماشین قرار می‌گیرد. بند‌ها آنقدر تنگ نیستند که باعث درد دست و بازو کودک شما شود. اما در صورت تصادف کودک اتفاقی برایش نمی‌افتد. زمانی که پالتو تن کودک باشد آن بند‌ها شل می‌شوند و ایمنی کودک پایین می‌آید. از آنجایی که این کت‌ها حجیم هستند کودک همچنان می‌تواند به راحتی به اطراف بچرخد. بنابراین کودک شما به اندازه قبل روی صندلی ماشین ایمنی ندارد. اگر حادثه‌ای رخ دهد هیچ تضمینی وجود ندارد که نوزاد دچار ضربه نشود. حتی ممکن است کودک به دلیل فضای اضافی از صندلی ماشین بیرون بیاید.

بهترین راه برای گرم نگه داشتن کودک در صندلی ماشین چیست؟

شما می‌توانید کودک خود را در صندلی ماشین گرم نگه دارید و با خیال راحت از او محافظت کنید. قبل از خروج از ماشین مطمئن شوید که کودکتان لباس مناسبی پوشیده است. این می‌تواند به معنای اضافه کردن یک لایه اضافی نسبت به حالت قبلی باشد. در مرحله بعد باید تعیین کنید که آیا کت زمستانی نوزادتان ایمن است یا خیر. در اینجا چند مرحله آسان برای دنبال کردن وجود دارد:

۱- کت را تن کودک کنید، کودک را روی صندلی ماشین قرار دهید و سپس تسمه‌ها را بر اساس آن تنظیم کنید

۲- کودک را از روی صندلی ماشین بردارید و کت او را در بیاورید

۳- کودک را بدون کت روی صندلی ماشین قرار دهید

۴- بندهای‌ شانه را بکشید و بررسی کنید که آیا فضای اضافی وجود دارد یا خیر

یک کت زمستانی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 گرما:

کت تولید شده با پشم گوسفند کمک می‌کند تا از شر برخی از کت‌های دیگر خلاص شوید و همچنین به گرم نگه داشتن کودک شما کمک می‌کند.  

 نداشتن کاپوت در کت:

کاپوت یکی از عناصری است که می‌تواند حجم زیادی به صندلی ماشین اضافه کند.

نتیجه‌گیری:

کت‌های دو لایه به شما این امکان را می‌دهند که کودک خود را در صندلی ماشین گرم نگه دارید. وقتی از ماشین پیاده می‌شوید می‌توانید لباس زیادی تن کودک کنید تا کودکتان در هوای سرد گرم‌ شود. در حالی که کت‌های پف کرده ممکن است برای کودک شما جذاب باشند اما به یاد داشته باشید که همیشه ایمنی آن‌ها را در اولویت قرار دهید. آن‌ها باید حتی با کت زمستانی خود به خوبی روی صندلی ماشین قرار گیرند.

 

منبع:

mominthesix.com

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها