2109
7 نکته برای ساده اما جذاب به نظر رسیدن در مهمانی

7 نکته برای ساده اما جذاب به نظر رسیدن در مهمانی

1401/09/14 بازدید570

همه می خواهند در یک مهمانی زیبا به نظر برسند، اما اگر بخواهید بی نقص به نظر برسید چه؟ ابتدا به خودتان زمان کافی برای آماده شدن بدهید. با دوش گرفتن و مرطوب کردن پوست خود را به درستی آرایش کنید. در مرحله بعد، لباس مناسبی را انتخاب کنید که با مناسبت مطابقت داشته باشد، نوع بدن شما را تحسین کند و رنگ پوست شما را برجسته کند. در آخر، از هر گونه غذا یا نوشیدنی مستعد لک در مهمانی اجتناب کنید و از آن لذت ببرید! زمان کافی را برای اصلاح و انتخاب لباس بدون نیاز به عجله بگذارید. دوش بگیرید، پوست خود را مرطوب کنید و ناخن های خود را کوتاه کنید. سپس موهای خود را حالت دهید و آرایش کنید. لباس‌های متملق را انتخاب کنید که مناسب مراسم باشد. مطمئن شوید که در لباس خود احساس راحتی و جذابیت می کنید.

  1. برنامه ریزی داشته باشید

از پیش برنامه ریزی کنید. به این فکر کنید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید و چقدر طول می‌کشد. به عنوان مثال، اگر نیاز به برنامه ریزی لباس و اصلاح ریش خود دارید، ممکن است فقط یک ساعت یا بیشتر زمان نیاز داشته باشید. اگر خانم هستید و می‌خواهید آرایش کنید و موهای خود را حالت دهید، مقدار بیشتری  به زمان نیاز دارید. اگر در تنگنای زمانی هستید، سعی کنید برخی کارها را زودتر از موعد انجام دهید. مثلا لباس خود را از روز قبل برنامه ریزی کنید، قبل از رفتن به محل کار یا مدرسه موهای خود را مرتب کنید و اگر قصد دارید موهای خود را رنگ کنید، این کار را چند روز قبل از مهمانی انجام دهید. طلا و جواهرات لازم را برای مهمانی از گاوصندق خود خارج کنید و آنها را در دسترس خود قرار دهید یا می‌توانید برای خرید مدل‌های جدید به جواهر فروشی بروید یا از خرید آنلاین طلا کمک بگیرید. دوش گرفتن بخش بزرگی از عالی به نظر رسیدن و تمیز بودن است. در حین حمام کردن، سایر فعالیت های آرایشی مانند اصلاح بدن، لایه برداری پوست یا رنگ کردن ریشه‌های مو را انجام دهید. به یاد داشته باشید که پس از دوش گرفتن از دئودورانت استفاده کنید.

  1. اکسسوری داشته باشید

اکسسوری‌ها بر استایل شما تاکید دارند. آنها شما را زیباتر و متفاوت از دیگران خواهند کرد. یک زنجیر مردانه طلا لازم دارید. برای استایل مناسب مهمانی و قرار کاری می‌توانید این اکسسوری را استفاده کنید. زنجیز کارتیه و دستبند کارتیه عالی هستند. این اکسسوری‌ها را با ساعت و انگشتر طلای خود همراه کنید. کت و شلوار بپوشید و کراوات بزنید. شما زیبا و جنتلمن خواهید بود. خانم‌ها می‌توانند از انواع اکسسوری‌های جدید و متنوع استفاده کنند. آنها می‌توانند گوشواره‌های آویز و دستبند‌های متنوعی داشته باشند و آن را با لباس خود ست کنند.

  1. مرطوب کننده بزنید

پوست خود را مرطوب کنید. پس از دوش گرفتن، پوست خود را با مرطوب کننده بپوشانید تا پوست شما درخشان شود و سلول‌های آسیب دیده پوست ترمیم شوند. اگر دوست دارید دوش آب گرم بگیرید یا اخیراً پوست خود را لایه برداری کرده اید، این مرحله بسیار مهم است. علاوه بر این، سی دقیقه بعد از مرطوب کردن صبر کنید تا هر گونه آرایش را اعمال کنید در غیر این صورت آرایش پوست مرطوب کننده را از بین خواهد برد. اجازه دهید مرطوب کننده یا آبرسان به خورد پوست برود. بدن خود را با روغن بچه مرطوب کنید و برای پوست‌های چرب از کرم‌ مخصوص پوست های مستعد آکنه استفاده کنید. در صورتی که لباس بازی می‌پوشید می‌توانید از مرطوب کننده‌های حاوی شاین استفاده کنید تا بدن شما زیباتر دیده شود.

  1. به موهای خود برسید

موهایتان را مرتب کنید. اگر موهای بلندی دارید، بهتر است لازم باشد قبل از حالت دادن به موهایتان سشوار خشک کنید. اگر موهای کوتاهی دارید، می‌توانید اجازه دهید در هوا خشک شود. اگر نمی‌دانید چگونه موهای خود را حالت دهید، ویدیوهای مفید زیادی در یوتیوب وجود دارد که به شما یاد می‌دهند چگونه موهای خود را آرایش کنید. اگر در یک رویداد یا جشن رسمی شرکت می‌کنید، به آرایش حرفه‌ای موهای خود فکر کنید و حتما از یک استایلیست مو کمک بخواهید. برای صاف کردن موهای خود به سشوار، برس، اتو صاف کننده و اسپری حالت دهنده نرم نیاز دارید.‌‌ اگر می‌خواهید موهای خود را فر کنید، به بیگودی یا اتو و مقداری اسپری مو نیاز دارید. مردان می‌توانند موهای خود را با ژل مرتب کنند تا ظاهری کامل داشته باشند.

  1. آرایش کنید

ما می‌گوییم آرایش کنید اما خودتان باید میزان و نوع آرایش را به درستی بدانید. اگر قصد دارید آرایش کنید، پس از حالت دادن به موهایتان آرایش را شروع کنید. وقتی آرایش خود را انجام میدهید، ابتدا کرم پودر بزنید، روی آن یک لایه پنکیک بزنید و سپس از رژگونه یا ریمل استفاده کنید. برای یک آرایش زیبا شما باید بتوانید تقاط قوت صورت خود را برجسته  کنید و نباید این کار را به صورت غیر عادی انجام دهید. برای کشیده کردن چشم‌ها، از خط چشم استفاده کنید. اگر می‌خواهید لب های خود را زیباتر کنید، از یک رژ لب پررنگ استفاده کنید. برای تأکید بر پوست صاف، از یک کرم پودر باکیفیت استفاده کنید.

  1. به ناخن‌های خود برسید

ناخن‌های خود را مرتب کنید. همه افراد با ناخن‌های تمیز بهتر به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید آن را ساده نگه دارید، کثیفی‌های زیر ناخن خود را با آب و صابون تمیز کنید. در مرحله بعد، ناخن های خود را کوتاه کنید و لبه تیز را از انتهای آن سوهان بزنید. اگر دوست دارید از لاک ناخن استفاده کنید، رنگی را انتخاب کنید که آرایش و لباس شما را تحسین کند. می‌توانید ناخن‌های خود را در خانه لاک بزنید یا به یک سالن ناخن مراجعه کنید.

  1. لباس خود را با توجه به مراسم انتخاب کنید

مناسبت را در نظر بگیرید. اگر در یک مهمانی رسمی شرکت می‌کنید، دعوتنامه به شما می‌گوید که چه لباسی مناسب است. علاوه بر این، لباس مهمانی بسته به مکان متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اگر در یک مهمانی در فضای باز شرکت می‌کنید، ممکن است لازم باشد در هوای سرد یک کت به همراه داشته باشید. پوشیدن یک لباس رسمی در یک مراسم کراوات مشکی انتخاب درست برای این مراسم است. انتخاب شلوارهای زیبا و پیراهن دکمه دار برای پوشیدن در یک رویداد غیر رسمی کاری مناسب است و برای مهمانی با دوستان از یک لباس ساده اما شیک استفاده کنید.

برای رفتن به سک مهمانی تمامی جوانب را در نظر بگیرید و با توجه به موقعیت خود استایل مورد نظرتان را پیدا کنید.

نویسنده: سارااقبالی

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها