2109
بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را چگونه انتخاب کنیم؟

1401/08/07 بازدید565

در نوار جستجوی گوگل عبارت "بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ" را سرچ کرده اید و می خواهید از بین نتایج یکی را برای طراحی سایت، سئو یا سوشال مدیا مارکتینگ انتخاب کنید؟ انتخاب شرکت مناسب برای خدمات بازاریابی دیجیتال در نهایت به شما کمک می کند تا وضعیت کسب و کار خود را بهبود داده و درآمد ماهانه خود را افزایش دهید اما انتخاب آژانس نامناسب برای همکاری می تواند نه تنها از نظر مالی بلکه از نظر اعتبار نیز به کسب و کار شما آسیب برساند.

در این مقاله بدون تعارف در 4 مرحله نحوه انتخاب برترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را برای شما شرح می دهیم.

4 قدم برای انتخاب برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

 

  1. وبسایت آنها را بررسی کنید.

وقتی به دنبال انتخاب یکی از شرکت های بازاریابی دیجیتال هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت هر یک، آن ها را از نظر تعداد نمونه کارها، خدماتی که ارائه می دهند و مشتریانی که در زمینه فعالیت کسب و کار شما هستند بررسی کنید. مطالعه مقالات و بررسی های موردی شرکت دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما بینشی از اینکه آن ها تا چه اندازه روی کار مسلط هستند، بدهد.

  1. شفافیت

شاید بتوان گفت این مورد حیاتی ترین و مهم ترین مرحله جستجوی شما باشد. همانطور که با تیم فروش و مشاوره آژانس بازاریابی دیجیتال تماس می گیرید، مطمئن شوید که پاسخ های واضح و مختصر به سوالات خود در مورد قیمت، اندازه تیم، حجم فعالیت، روش های کاری و ... دریافت می کنید.

به یاد داشته باشید هر کدام از فعالیت های بازاریابی آنلاین مانند سئو، سوشال مدیا مارکتینگ و ... فرایندی طولانی مدت است و باید به دنبال همکاری شفاف و با صداقت باشید.

  1. اعداد دروغ نمی گویند.

گزارش دهی در مورد هر کدام از خدمات دیجیتال مارکتینگ می تواند راهگشای شما باشد. علاوه بر تخصص و تجربه نیروی فنی، باید به دنبال این باشید که آژانس مورد نظر از چه ابزار هایی برای تحلیل و آنالیز، هدف گذاری و یا ارائه گزارشات کاری استفاده می کنند. بهتر است در ابتدا شما دارای شاخص های عملکردی کلیدی KPI باشید و با ارائه آن ها به شرکت مورد نظر، مشاهده کنید که چگونه آن ها نتایج را برای شما پیش بینی می کنند.

یکی از مزایای اعتماد به آژانس های مبتنی بر عملکرد، توانایی آنها برای تحلیل داده ها و تبدیل اعداد خام به یک گزارش قابل هضم برای شما است. به این ترتیب، شما مجبور نیستید اعداد را معنا کنید.

  1. طرز تفکر

یکی از بهترین راه‌ها برای بررسی یک آژانس این است که ببینید با چه کسی شریک می شوید. بعضی مواقع طرز تفکر حتی از دانش فنی نیز اهمیت بیشتری دارد. به عنوان مثال برخی از شرکت های سئو با دادن وعده و تضمین سعی دارند پروژه شما را انجام دهند اما با یک تحقیق ساده می توان فهمید که چیزی به نام سئو تضمینی وجود ندارد.

بهتر است در ابتدا فرهنگ سازمانی شرکت مورد نظر را بررسی کنید و سپس به سراغ جلسه مشاوره بروید.

چه مواردی را باید خودمان رعایت کنیم؟

برخی از موارد ارتباطی به خارج از سازمان و شرکت خود ما ندارد، برخی از این نکات عبارتند از:

  • چه خدماتی نیاز دارید؟

سئو، سوشال مدیا مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی گرافیکی یا موشن گرافی؟ آیا نیاز به یکی از این خدمات دارید یا قصد دارید بصورت یکپارچه چند مورد را باهم داشته باشید؟ انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ موثر برای شما دقیقا ارتباط مستقیمی با آنچه شما نیاز دارید، دارد.

  • میزان بودجه

بودجه و هزینه برای تبلیغات بخصوص تبلیغات آنلاین را به هیچ وجه کم نکنید. به عنوان مثال میزان بودجه ماهانه برای خدمات سئو یک شرکت سئوی قوی که شما را به اهداف خود می تواند برساند، پایین نیست که البته آن هم بستگی به رقبا و حجم فعالیت آنها دارد.

به هر حال در ابتدا میزان بودجه اختصاصی خود را برای دیجیتال مارکتینگ تعیین کنید و سپس به دنبال انتخاب آژانسی متناسب با هزینه های خود باشید.

  • هدف

هدف شما از برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ خود چیست؟ آیا نیاز به افزایش میزان دیده شدن وبسایت دارید یا به دنبال ایجاد فروش بیشتر هستید؟ می خواهید فعالیت خود را در اینستاگرام منسجم کنید یا قصد حضوری قدرتمند در موتور جستجوی گوگل را دارید؟

انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر در تهران

با توجه به فاکتور های گفته شده، می توان آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف را به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در این حوزه معرفی نمود. این شرکت با مدیریت جوان و باتجربه خود پس از حدود 7 سال فعالیت مستمر در عرصه طراحی سایت، سئو و دیجیتال برندینگ یکی از قدیمی ترین شرکتها در این عرصه است.

از جمله نمونه کار های موفق و برند هایی که با این مجموعه همکاری داشته اند می توان به مجموعه کارخانجات پاکسان (فول دیجیتال مارکتینگ)، کارخانجات اکسیرکادووس (فول دیجیتال مارکتینگ)، مجموعه دکتر عبیدی (مشاوره و آموزش سئو)، مجموعه شیرالات kwc (سئو و مشاوره برندینگ) و بسیاری برند های دیگر اشاره کرد. (منبع)

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16451 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11612 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4165 بازدید