2109
هدایای تبلیغاتی خوب برای مشتریان

هدایای تبلیغاتی خوب برای مشتریان

1401/07/17 بازدید577

خرید هدیه تبلیغاتی یکی از راه های جذب مشتریان و مخاطبان به خرید یا استفاده از خدمات یک شرکت، سازمان، کسب و کار یا استارتاپ می باشد. اما خرید هدایای تبلیغاتی خوب برای مشتریان، رمز موفقیت در ارائه ی یک بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار است. در این مقاله قصد داریم تا بهترین هدایای تبلیغاتی که می توانید برای مخاطبانتان خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. شما می توانید.

اگر قصد مشاهده گیفت تبلیغاتی ارزان قیمت و یا خرید هدایای تبلیغاتی جدید را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاواترسیم (kavatarsim.com) تمامی گیفت و هدیه تبلیغاتی جدید با کمترین هزینه ممکن، معرفی شده که می توانید به صورت آنلاین و کاملا غیر حضوری سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

هدایای تبلیغاتی خوب برای مشتریان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دریافت هدیه همواره با لذت بیشماری همراه است؛ اما دریافت برخی از هدیه ها لذتی چندین برابر دارد و برای همیشه در ذهن ما نقش می بندد. در این بخش قصد داریم تا بررسی کنیم که هدایای تبلیغاتی شما باید دارای چه ویژگی هایی باشند تا همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شده و تبلیغاتی اثربخش را برای شما به ارمغان بیاورند.

  • کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی

بدون شک ارائه ی یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت پایین می تواند تمام تلاش شما برای داشتن تبلیغاتی موثر را از بین برده و در برخی موارد حتی برعکس عمل کرده و دید مخاطب را نسبت به برند و کسب و کار شما منفی کند. ارائه ی هدیه های تبلیغاتی با کیفیت می تواند نشان دهنده ی میزان اهمیت شما به مخاطبان و مشتریان و نیز کیفیت بالای محصولات یا خدمات شما باشد.

  • کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی

خرید یک هدیه ی ارزان و کاربردی نسبت به ارائه ی یک هدیه تبلیغاتی گران قیمت اما غیر کاربردی؛ می تواند شما را به اهداف خود از ارائه ی این سبک از بازاریابی نزدیک تر کند. شما باید در هنگام خرید یک هدیه، تمام توجه خود را به کار بگیرید تا هدیه ای کاربردی برای مخاطبان خود تهیه کنید. اگر هدیه ی شما در دسته بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی قرار بگیرد؛ آنگاه در موارد بسیار متعددی استفاده می شود و برند شما را در دید عموم قرار می دهد.

  • مرتبط بودن گیفت و هدایای تبلیغاتی

یکی از نکات ظریف اما مهم در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی این است که هدیه شما با نوع کسب و کار و بیزنس شما هماهنگ و مرتبط باشد. به طور مثال اگر کسب و کار شما مرتبط با ورزش است؛ می توانید به ارائه ی لباس ها یا کالاهای ورزشی تبلیغاتی به مخاطبان خود بپردازید. این کار علاوه بر معرفی بهتر برند شما، حرفه ای بودن شما را نیز به مخاطبان نشان می دهد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/10/images_1664784033.jpg

  • بسته بندی مناسب هدیه های تبلیغاتی

بدون شک نمی توان از تاثیر بسته بندی کالاهای تبلیغاتی چشم پوشی کرد. ارائه ی این هدایا بدون هیچ بسته بندی یا در یک بسته بندی نامناسب می تواند ارزش کالا و هدیه ی شما را بسیار پایین بیاورد. هر چه بسته بندی شما شکیل تر و زیباتر باشد، ارزش هدیه شما نیز در چشم مخاطب بیشتر می شود.

پیشنهاد ما این است که علاوه بر چاپ هدایای تبلیغاتی، روی بسته بندی کالای موردنظر نیز یک نشان از برند خود را به شیوه ای حرفه ای و چشم نواز درج کنید. در اینصورت اگر مخاطب شما علاوه بر استفاده از کالا، از بسته بندی هدیه شما نیز در موارد دیگری استفاده کند، تبلیغات دو برابری برای برند شما رقم می خورد.

  • استفاده طولانی مدت از هدیه تبلیغاتی

قطعا ارائه ی یک بسته خوراکی در قالب هدیه تبلیغاتی بسیار خوب است؛ اما اگر شما با توجه به حوزه ی فعالیت خود به سراغ هدایایی بروید که ماندگاری بالاتری داشته باشند و تا مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار بگیرند، بهتر و موثرتر است.

بهترین هدایای تبلیغاتی خوب برای مشتریان و مخاطبان

شاید انتخاب یک هدیه ی تبلیغاتی کاری سخت به نظر برسد؛ اما توجه به نکاتی که در بخش قبل گفته شد می تواند این کار را برای شما آسان کند. کالاهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید از آن ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خوب برای مشتریان و مخاطبانتان استفاده کنید. چند مورد از این هدایای مناسب و دوست داشتنی به شرح زیر است:

https://file.tesmino.ir/images/2022/10/images_1664784114.jpg

  1. سررسید تبلیغاتی:

این هدیه تبلیغاتی برای استفاده ی شرکت های بیمه و ادارات رسمی بسیار مفید است و می تواند تا مدت های طولانی به تبلیغ برای شرکت یا موسسه ی شما بپردازد.

  1. خودکار تبلیغاتی:

خودکار، خودنویس و روان نویس های تبلیغاتی از پرطرفدارترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند؛ زیرا علاوه بر کابرد بسیار زیاد، هزینه ی پایینی نیز دارند.

  1. فلش مموری تبلیغاتی:

ارائه ی این هدیه ی جذاب می تواند شما را تا مدت های طولانی در ذهن مخاطب نگه دارند و خیالتان راحت باشد که مشتریانتان هیچگاه اینچنین هدیه ی تبلیغاتی دوست داشتنی و پرکاربردی را فراموش نمی کنند.

  1. پاوربانک تبلیغاتی:

اگر کسب و کار شما به حوزه های تکنولوژی و فناوری اطلاعات مربوط می شود، پاوربانک تبلیغاتی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

  1. ماگ و لیوان تبلیغاتی:

همه ی افراد در هر کسب و کاری می توانند از لیوان ها و ماگ هایی با درج لوگو و برند خود برای تبلیغات شرکت، موسسه، سازمان یا استارتاپ خود بهره مند شوند.

از دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب و کاربردی برای ارائه به مخاطبان و مشتریان می توان به ساعت رومیزی، ست اداری، فلاسک و قمقمه تبلیغاتی، لوازم تحریر، لباس های ورزشی، کلاه تبلیغاتی، جاکلیدی، جاکارتی و کیف پول تبلیغاتی اشاره کرد.

اگر قصد خرید هدایای سازمانی را دارید؛ هم اکنون می توانید با مراجعه به نشانی (https://www.kavatarsim.com/) انواع هدیه تبلیغاتی : لوکس ، نفیس ، خلاقانه و خاص ، تکی ،اداری، ست رومیزی اداری، بج سینه ، ویژه مدیران ، آقایان ، بانوان و کودکان و.... را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

همچنین شما می توانید بهترین هدایای تبلیغاتی تهران و سایر شهرهای ایران که در این مقاله درباره ی آن صحبت کردیم و نیز بسیاری دیگر از هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد را از فروشگاه آنلاین هدایای تبلیغاتی کاواترسیم سفارش داده و در هر نقطه از ایران، درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16149 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11477 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2481 بازدید