2109
ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان

ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان

1401/06/28 بازدید1279

اولین ساعت توسط پیتر هنلین، مخترع آلمانی در اوایل قرن 16 ساخته شده است. اکنون ساعت مچی، یکی از اکسسوری‌های جذاب برای خوش استایل بودن مردان و زنان محسوب می‌شود. این مسئله باعث شده است تا برندهای مختلفی در سراسر دنیا، ساعت مچی‌های مختلف و متنوعی را به بازار عرضه کنند. یکی از این برندهای محبوب و پرطرف‌دار، برند کاسیو است که مدل‌های متفاوت و جذابی از ساعت مچی زنانه دارد. اگر انتخاب شما ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان است؛ برای خرید می‌توانید به سراغ برند کاسیو بروید. کالکشن‌های ساعت مچی زنانه برند کاسیو، هر سلیقه‌ای را در برمی‌گیرد که در ادامه این مقاله به چند مورد از محبوب‌ترین آن‌ها که قیمتی تا یک میلیون تومان دارند اشاره کرده‌ایم.

کاسیو مدل F-91WS-4DF؛ از پرطرف‌دارترین ساعت‌های مچی زنانه

برای انتخاب ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان، ساعت کاسیو مدل F-91WS-4DF یک انتخاب مناسب برای خانم‌هایی است که قصد خرید ساعت زنانه اصل از برند کاسیو را دارند. مهم‌ترین ویژگی که در این ساعت مچی زنانه توجه همه را به خود جلب می‌کند، تقویم هفتگی و شبانه‌روزی بسیار با کیفیت این مدل است. در بطن این ساعت، صفحه دیجیتال با ترکیب منظم و با نمایشگر روزهای هفته، صفحه‌های مربوط به کرونوگراف و تقویم روزشمار به‌چشم می‌خورد. مجموع این قابلیت‌ها، دل هر بیننده‌ای را می‌برد.

این مدل از ساعت مچی زنانه مناسب ست کردن با هر نوع لباس از جمله استایل روز‌مره و اسپرت است. به‌همین دلیل انتخاب مناسبی برای بانوان شیک و اسپرت‌پسند محسوب می‌شود.

https://lh4.googleusercontent.com/v8kOLO9Us_u3bLp3uFHYpwBuP9HlN3NB_6bloiLG2GKJfSMvlc66QzPhwsaHV8CLf1HJj2hNHwXWw7xKqeK1RNmQNks0S9FLHTGOT4SLb-mH2Rl3yVRtjaO_zjtkjOuduOxRcBPcO_8izLJH0HrI4s-Sgaa4wc9j_QypaYpoNxpr0F4d4sFz0dEKeA

ساعت مچی زنانه کاسیو LTP-1183A-1A؛ ساعتی خاص و کلاسیک

امروزه ساعت‌ها از فلسفه اصلی خود که نمایش زمان است فاصله گرفته‌اند و بیشتر از اینکه برای نمایش زمان استفاده شوند، جنبه‌ زینتی به‌خود گرفته‌اند. وقتی جنبه زینتی و قیمت مناسب برای یک ساعت مطرح باشد، نام برند کاسیو در میان خواهد بود. لوکس و خوش‌ساخت بودن ساعت‌های برند کاسیو زبانزد بیشتر افراد علاقه‌مند به ساعت مچی است. ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-1183A-1A نیز، کلیه قابلیت‌هایی که از یک ساعت مچی کلاسیک و خاص انتظار دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های ساعت مچی زنانه مدل LTP-1183A-1Aُ می‌توان به خاصیت ضد آب بودن، بند ضد‌خش، جنس شیشه معدنی و موتور کوارتز اشاره کرد. اگر به دنبال خرید ساعت کلاسیک هستید، ساعت کاسیو مدل LTP-1183A-1A انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؛ زیرا ترکیبی از قابلیت‌ها و امکانات مختلف است و در عین حال ظاهری زیبا و دوام بالا دارد.

خرید ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان؛ برند کاسیو مدل LRW-200H-4E3V

ساعت یکی از قدیمی‌ترین اختراعات بشر بوده که به مرور زمان همواره دست‌خوش تغییرات و بهبود شده است. این مسئله باعث شده است تا برندهای مختلف از جمله کاسیو؛ هر ساله کالکشن‌های متفاوتی و متنوعی را به طرفداران خود عرضه کنند. برند کاسیو تنوع بی‌نظیری از ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در نظر گرفته است که مدل LRW-200H-4E3V نیز، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت مچی زنانه این برند محسوب می‌شود.

ساعت مچی زنانه کاسیو مدل LRW-200H-4E3V، مناسب استفاده‌های روزمره است و کیفیت ساخت مطلوبی دارد. قیمت این مدل از ساعت مچی ژاپنی زنانه، ممکن است با قیمت سایر مدل‌های ساعت ژاپنی هم‌چون قیمت ساعت اورینت اصل ژاپن کمی متفاوت باشد. اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان دارید کاسیو مدل LRW-200H-4E3V با صفحه گرد و عقربه‌های شب‌تاب، انتخاب منحصر‌به‌فردی برای شما خواهد بود.

ساعت کاسیو مدل LTP-V002GL-7B2؛ محبوب‌ترین ساعت مچی با بند چرم

یکی از بهترین ساعت‌هایی که می‌توانید به لیست خرید ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان اضافه کنید، ساعت کاسیو مدل LTP-V002GL-7B2 است. این مدل از کالکشن ساعت کاسیو با بند چرم، طراحی بسیار زیبا و چشمگیری داشته که روی دست هر خانمی جذابیت خاصی از خود نشان می‌دهد.

از ویژگی‌های ساعت مچی زنانه LTP-V002GL-7B2 می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر آب، صفحه سفید، جنس شیشه معدنی باکیفیت و قفل سگکی این ساعت اشاره کنیم. این مدل از ساعت کاسیو از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت مچی زنانه بوده که تقریبا هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و برای بیشتر گروه‌های سنی بانوان قابل استفاده است. اگر به دنبال یک ساعت رسمی و شیک هستید، کاسیو مدل LTP-V002GL-7B2 انتخابی ایده‌آل برای شماست.

ساعت مچی کاسیو مدل LTP-V006D-1B؛ ساعت ژاپنی پرطرف‌دار زنانه

بسیاری از بانوان عاشق ساعت‌هایی با اعداد یونانی هستند، باید بگوییم که این خانم‌ها از خوش‌سلیقه‌ترین افراد در انتخاب ساعت مچی محسوب می‌شوند. یکی از پرطرف‌دارترین ساعت‌های مچی زنانه در بازار که اعداد یونانی دارد، ساعت کاسیو مدل LTP-V006D-1B است. سبک این مدل از کاسیو به‌گونه‌ای است که با استایل‌های رسمی و در میهمانی‌های شیک انتخاب بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود.

این ساعت زنانه با موتور کوارتز، صفحه گرد، بند استیل ضد زنگ و شیشه کریستال، یک انتخاب فوق‌العاده برای بانوان است که زیبایی را در استایلشان دو چندان می‌کند. کاسیو یکی از اولین کمپانی‌های تولید‌کننده ساعت کوارتز بود که متنوع‌ترین ساعت‌ها را با این نوع موتور باکیفیت تولید کرد.

https://lh3.googleusercontent.com/iIfBXURoOmbGyLdpuWRy0uu8n8Y9tkUv1KmsSs_qrs9_u7QfADjxCM5VrDiHA_oC6sSSZBXKUDukXaI_UlIBaDZ-FSz_NYvzB9sMcqVC9H2BRQB7MMmbJ-4HJU8bIBSDsswhVBvzENJk6Ff8GhPzNrMCzndxxcyYEPA6zqd5GYvQ1iCshuqkVECSDQ

واچ مارکت؛ عرضه‌کننده ساعت‌های مچی زنانه و مردانه اورجینال با قیمت مناسب

این روز‌ها قیمت بیشتر ساعت‌های اورجینال و اصل در بازار بالا بوده که شاید توان خرید را برای برخی افراد سخت‌تر کرده است. به ‌همین ‌دلیل، برند اورجینال، معروف و محبوب کاسیو مدل‌هایی را در کالکشن خود دارد که علاوه‌بر جذابیت فوق‌العاده، قیمت مناسبی نیز دارند که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم.

اگر به دنبال بهترین ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان هستید، پیشنهاد ما به شما این است که به فروشگاه اینترنتی واچ مارکت مراجعه کنید. در سایت watchmarket.shop می‌توانید انواع ساعت‌های زنانه را با قیمت‌ها و برندهای مختلف ببینید. این فروشگاه آنلاین، ساعت‌های متنوع در برندهای مختلفی را مطابق با سلیقه هر فردی موجود دارد. قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل در این فروشگاه اینترنتی بسیار متنوع بوده و می‌توانید در هر رنجی متناسب با بودجه‌ خود، ساعت مچی مورد نظرتان را تهیه کنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها