2109
 عسل مناسب زنان باردار

عسل مناسب زنان باردار

1401/06/27 بازدید482

بهترین عسل مناسب زنان باردار عسلی است که دارای بیشترین خواص و ریز مغزی های مورد نیاز جنین باشد.

 

در ایران عسل های گوناگونی تولید می شود. از عسل چهل گیاه یا چند گیاه گرفته تا عسل های خاص مانند عسل سیاه دانه و عسل زرشک و عسل کُنار.

عسل کنار یکی از بهترین عسل های تولیدی در خاورمیانه است. ایران بزرگترین تولید کننده عسل کنار در جهان است و کشور های حاشیه خلیج فارس مانند عمان نیز در تولید عسل کنار پیشرو هستند.

اما قرار نیست در مورد عسل کنار بحث کنیم. میخواهیم بهترین عسل را برای زنان باردار مشخص کنیم تا بتوانید بهتر انتخاب کنید.

بهتر است کمی در مورد ساختار عسل و نحوه تولید آن بگویم

عسل چیست؟

عسل یک محصول فوق اشباع از انواع قند های طبیعی است. گلوکز فروکتوز مالتوز و ساکارز و قند های دیگر. در واقع عسل محصولی از ترکیب آب و قندهای نام برده است. اما این قندها قند نیشکر نیستند. قند نیشکر بیشتر از ساکارز تشکیل شده است. در واقع ساکارز قندی است که کمتر در شهد گلها یافت می شود و بیشتر در غده گیاهانی مانند چغندر و ساقه گیاهانی مانند نیشکر یافت می شود.

قند وجود در شهد گل ها عمدتا گلوکز و فورکتوز و مقداری نیز مالتوز است. بهترین عسل ها عسل هایی هستند که میزان ساکارز آنها کمتر از 5 درصد باشد زیرا که این قند در شهد گیاهان بسیار ناچیز است و اگر عسل تهیه شده واقعا طبیعی باشد میزان ساکارز آن باید کم باشد.

شما میتوانید بهترین عسل ها و خالص ترین عسل های موجود را از سایت استارت آپ صدیک خریداری کنید. جهت خرید کلیک کنید.

اما عسل چگونه تولید می شود؟

زنبورها شهد گل ها را می مکند و در عضوی از بدن خود به نام عسلدان ذخیره می کنند. ترکیب این شهد آب است و قندهای ذکر شده در بالا. وقتی عسلدان زنبور پر شد آن را برای تخلیه به کندو می آورد. سپس شهد موجود را در کندو تخلیه میکند. این شهد همچنان رقیق است و نمی توان به آن عسل گفت. اما زنبور مجددا این شهد را می مکد و در عسلدان خود توسط آنزیم های موجود در بزاق خود غلیظ می کند و سپس در کندو تخلیه میکند. برای اینکه این شهد به عسل تبدیل شود زنبور بارها این عمل را تکرار می کند و هر بار شهد را غلیظ تر از قبل میکند. آنزیم های موجود در بزاق زنبور یکی از مهم ترین بخش در تولید عسل است. وقتی عسل به غلظت مناسب برای زنبور رسید زنبورها روی کندو را می پوشانند تا در فصولی از سال که به شهد گلها دسترسی ندارند استفاده کنند.

اما اصل مطلب: عسل مناسب زنان باردار کدام است.

قطعا هر عسلی که از گل های متفاوت شهدگیری شده باشد دارای خواص منحصر بفردی است اما تقریبا تمام عسلها خواص مشابهی دارند و در برخی موارد جزئی مانند متفاوتند. مثلا عسل آویشن بیشتر دارای ویتامین های مورد نیاز برای درمان سرماخوردگی است. عسل سیاهدانه طبع بسیار گرمتری نسبت به عسل های دیگر دارد و برای گرمی بخشی به سیستم گوارش مناسب است. عسل کُنار داری ساکارز بالاتری نسبت به همه عسل هاست و طبع خنک تری دارد . عطر و طعم و مزه عسل کنار بسیار خاص است و هر کسی را مجذوب خود میکند.

پیشنهاد ما برای بانوان باردار استفاده از عسل کنار است. زیرا که این عسل بسیار نایاب است و از گل های درخت کنار وحشی شهدگیری می شود.

ما در استارت آپ صد یک در جنوب کشور و استان فارس توانستیم بهترین عسل های تولید متعهدترین زنبورداران ایران و همچنین بهترین و خالص ترین عسل کنار تولیدی از کُنارستان های شهر لار استان فارس برای شما فراهم کنیم.

دیگر محصولات ما شامل انجیر خشک استهبان است (برای خرید انجیر خشک تازه برداشت سال 1401 کلیک کنید) که به طور مستقیم از باغداران استهبانی تهیه و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار داده ایم. ترکیب انجیر خشک و عسل یکی از موثر ترین ترکیبات برای بدن است زیرا که بالاترین ریز مغذی های مورد نیاز بدن را فراهم می کند و یکی از قوی ترین ترکیبات برای زنان باردار است.

کافیست برای مشاهده و مطالعه و همچنین خرید عسل و انجیر و چای ایرانی و گردو و کشمش آفتابی  و انواع مغز ها به سایت صد یک مراجعه کنید .

این را در نظر داشه باشید که سایت صد یک عضو انجمن ارگانیک ایران است و محصولاتی کاملا طبیعی و تازه برداشت شده هر سال را در اختیارتان می گذارد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16248 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11526 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2639 بازدید