2109
شرایط ویزای کمک پرستاری در آلمان به چه صورت است؟

شرایط ویزای کمک پرستاری در آلمان به چه صورت است؟

1401/05/15 بازدید1412

آلمان جزو کشورهایی است که دچار پیری جمعیت شده است. ژرمن‌ها در چند سال اخیر آمار تولد پایینی را تجربه کرده که همین موضوع درصد میانسالان آلمانی را افزایش داده است. این اتفاق باعث شده که آلمان دچار کمبود نیروی جوان و متخصص شود. به طوری که آلمان به دنبال جذب نیروی کاری از دیگر کشورها است.

آلمان از نظر شرایط اجتماعی شرایط مطلوبی دارد که جزو کشورهای امن شناخته می‌شود. ثبات اقتصادی و سیستم آموزشی قوی از مهم‌ترین نکات مثبت ژرمن‌ها محسوب می‌شود. آلمان جزو کشورهای مهاجرپذیر است که قوانین مناسبی را برای اتباع خارجی در نظر گرفته است.

موقعیت‌های شغلی بسیاری در سرزمین ژرمن‌ها موجود است که بازار کار خوبی دارند. یکی از این موقعیت‌ها کمک پرستاری در آلمان است. این شغل شرایط درآمدزایی مناسبی دارد که دولت آلمان تسهیلاتی را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

کمک پرستاری شغلی پردرخواست در آلمان

بازار کار آلمان نیازمند نیروهای متخصص و کاری است. کسانی که برای ویزای کمک پرستاری اقدام می‌کنند، با موقعیت‌های شغلی زیادی روبرو می‌شوند. خانه سالمندان، مراکز توانبخشی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی از جمله مکان‌هایی هستند که نیروی کمک پرستار را استخدام می‌کنند.

به دلیل رشد جمعیتی منفی آلمان، این کشور نیاز دارد که از سالمندان مراقبت شود. بنابراین، کمک پرستارها می‌توانند به سرزمین ژرمن‌ها مهاجرت و از سالمندان و افراد کم‌توان مراقبت کنند.

دولت آلمان شرایطی را برای ویزای کمک پرستاری در نظر گرفته است. داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یکی از مدارکی است که به عنوان پیش‌نیاز اعلام شده است. گفتنی است، کمک پرستاری در آلمان نیازی به سابقه کاری ندارد. متقاضیان باید بین ۱۸ تا ۴۴ سال سن داشته‌ باشند تا بتوانند مسیر اعزامی خود را طی کنند.

زبان آلمانی یکی از مهم‌ترین شرایط این موقعیت شغلی است. متقاضیان باید حداقل مدرک سطح B2 زبان آلمانی را دریافت کنند. شایان ذکر است، دوره‌های آموزش زبان توسط مؤسسه مهاجرتی اِلوویزا به صورت رایگان به متقاضیان کمک پرستاری انجام می‌شود.

شرایط کاری کمک پرستاری در آلمان

اعزام نیروی کمک پرستاری به عنوان ویزای کار در آلمان شناخته می‌شود. این موقعیت شغلی جزو کارهای پردرخواست در سرزمین ژرمن‌ها قرار گرفته است. آلمان به تمام شهروندان کشور خود اهمیت زیادی می‌دهد. به همین منظور، این کشور تسهیلاتی را برای کمک پرستاری فراهم کرده است که شهروندان سالمند و میانسال در زندگی خود آرامش داشته باشند.

کمک پرستاران در آلمان ۵ روز در هفته کار می‌کنند. این موقعیت شغلی به صورت شیفتی است. این شیفت‌ها به سه حالت زمانی صبح، عصر و شب تقسیم می‌شود. مراقبت کردن از سالمندان، کودکان و افراد کم‌توان از جمله وظایف کاری کمک پرستاری است. متقاضیان پس از ۵ سال اقامت در آلمان، اقامت دائمی این کشور را دریافت خواهند کرد.

جالب است بدانید، کمک پرستاری در آلمان شغلی پردرآمد است. متوسط حقوق دریافتی یک کمک پرستار مبلغ ۲۵۰۰ یورو است. البته این حقوق کمترین میزان دریافتی است که به این موقعیت شغلی تعلق می‌گیرد. با افزایش سابقه کار کمک پرستار، حقوق آنها به ۵۵۰۰ یورو در ماه افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از مزیت‌های مهاجرت کمک پرستاری این است که خانواده متقاضیان از تسهیلات معیشتی و اجتماعی بهره‌مند می‌شوند. خانواده کمک پرستاران تحت پوشش بیمه آلمان قرار می‌گیرند. همچنین، فرزندان این افراد امکان تحصیل رایگان در سرزمین ژرمن‌ها را دارند.

برای ویزای کمک پرستاری آلمان چه کار کنیم؟

مؤسسه مهاجرتی اِلوویزا نخستین شرکت ایرانی در حوزه مهاجرت است که به صورت قانونی پروسه اعزام نیروی کمک پرستاری به آلمان را انجام می‌دهد. این شرکت با سابقه ۲۶ ساله خود خدمات مرتبط با مهاجرت کاری ایرانیان را ارائه می‌دهد. الوویزا با شرکت‌های آلمانی قرارداد بین‌المللی امضا کرده است تا کارهای اعزام نیروی کمک پرستاری را به صورت قانونی و رسمی انجام دهد. همچنین، این مؤسسه مهاجرتی دارای مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. متقاضیان ویزای کمک پرستاری به آلمان می‌توانند با مشاورین الوویزا به صورت تخصصی مشاوره بگیرند.

هدف مؤسسه کاریابی الوویزا این است که موقعیت شغلی مناسب کمک پرستاری را برای ایرانیان فراهم کند. بنابراین، این شرکت شرایط مطلوبی مثل دوره آموزش زبان آلمانی را به متقاضیان ویزای کمک پرستاری ارائه می‌کند. با تکمیل پروسه ویزای این موقعیت شغلی، شرایط مهاجرت قانونی برای متقاضیان فراهم خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اعزامی الوویزا، شما می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۹۵۹۷۰ و ۰۲۱۸۸۶۹۶۵۰۷ تماس بگیرید. همچنین، برای ثبت جلسه مشاوره با مشاورین الوویزا به وب‌سایت این مؤسسه مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16411 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11601 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3770 بازدید