2109
طینت، مشاور و همراه صفر تا صد پروسه‌ی مهاجرت قانونی و اصولی

طینت، مشاور و همراه صفر تا صد پروسه‌ی مهاجرت قانونی و اصولی

1401/03/29 بازدید211

در چند دهه گذشته مهاجرت به یکی از موضوعات بسیار مهم در سراسر جهان تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان ملل که در سال 2019 منتشر شد، بیش از 272 میلیون مهاجر در سراسر جهان وجود دارند که 2/3 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. روش‌های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد، اما همه‌ی آن‌ها مناسب افراد مختلف نیستند. برای این که بتوانید سریع و راحت به کشوری که می‌خواهید مهاجرت کنید، باید از افراد آگاه و فعال در این حوزه کمک بگیرید. موسسه مهاجرتی طینت به شما کمک می‌کند که بر اساس شرایطی که دارید، بهترین روش و کشور را برای مهاجرت انتخاب کنید.

مهاجرت به کمک گروه مهاجرتی طینت

برای مهاجرت سریع و آسان، نیاز است که بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. روش‌های مهاجرت به هر کشوری متفاوت است. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • و ...

هر کدام از این روش‌ها مزایا، معایب و پیش نیازهای خاص خود را دارند و همه افراد نمی‌توانند از تمامی این روش‌ها برای مهاجرت به کشور رویاهایشان استفاده کنند. اصلی‌ترین عامل در تعیین و انتخاب روش مهاجرتی، شرایط و رزومه افراد است.

گروه مهاجرتی طینت چطور بهترین روش مهاجرتی را برای افراد پیشنهاد می‌کند؟

افراد متقاضی مهاجرت به خارج از کشور شرایط مختلفی دارند. مشاوران زبده و آگاه گروه مهاجرتی طینت به صورت دقیق و کامل پرونده و رزومه‌ای که دارید را بررسی می‌کنند. شرایطی که در حال حاضر برای مهاجرت دارید هم به صورت ریز و دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سپس بر اساس نتایج به دست آمده، روش‌های پیش رو و کشورهایی که مناسبتان هستند، معرفی می‌شود. در این مرحله شما باید مشخص کنید که هدفتان از مهاجرت چیست؟

  • برای دستیابی به شرایط زندگی بهتر قصد مهاجرت دارید؟
  • از یک شرکت معتبر خارجی دعوت نامه همکاری دریافت کرده‌اید و برای کار مهاجرت می‌کنید؟
  • از موسسات آموزشی پذیرش گرفته‌اید و به قصد تحصیل از کشور خارج می‌شود؟
  • قصد دارید در خارج از کشور سرمایه گذاری کنید؟
  • و ...

هر کدام از اهداف باعث می‌شوند تا برخی کشورها از لیست انتخابی حذف و حتی کشورهای دیگر جایگزین آن‌ها شوند. به این شکل، مشاوران طینت به صورت مرحله به مرحله با شما همراه می‌شوند تا مقصد نهایی مهاجرتتان مشخص شود و دیگر مراحل را طی کنید.

در واقع تیم مهاجرتی طینت با بررسی رزومه، اهداف و شرایط منحصربه‌فرد شما و با بهره‌گیری از تجربیات چندین ساله کارشناسان فعال در زمینه مهاجرت، به شما کمک می‌کند تا بهترین کشور و مطمئن‌ترین روش مهاجرتی را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد باید مدارک خود را آماده کنید:

بعد از این که به کمک مشاوران طینت، کشور مقصد و روش مهاجرتی‌تان را انتخاب کردید، نوبت به جمع آوری مدارک می‌رسد. طینت به شما کمک می‌کند تا مدارک موردنیاز (مانند مدارک هویتی، تحصیلی، کاری، تمکن مالی، رزومه، انگیزه نامه و …) را آماده کرده و پرونده مهاجرتی خود را تکمیل کنید.

همچنین لحظه به لحظه راهنمای شما خواهد بود تا مکاتبه با استاد، دانشگاه یا کارفرمای موردنظرتان با موفقیت انجام شود. پس از دریافت پذیرش دانشگاه یا تاییدیه شغلی، طینت تا انتهای فرآیند اخذ ویزا و پیگیری کارهای سفارت در کنارتان خواهد بود تا این مراحل به بهترین شکل ممکن طی شود و در نهایت، عازم کشور رویاهای خود شوید.

با طینت به چه کشورهایی می‌توانید مهاجرت کنید؟

طینت به شما کمک می‌کند تا به کشورهایی که برای مهاجرت مناسب هستند و شرایط شما امکان مهاجرت به آن‌ها را می‌دهد، مهاجرت کنید. به عنوان مثال، قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید؟ در جلسه مشاوره تخصصی پس از این که هدف شما از ورود به این کشور به صورت کامل و دقیق مشخص شد، بررسی‌های لازمه صورت می‌گیرد تا روش مناسب تعیین شود.

در حال حاضر داشتن یک راهنما و بهره‌مندی از دانش و تجربیات افراد آگاه و فعال در زمینه مهاجرت برای خروج از کشور و اقامت در کشور خارجی لازم و ضروری است؛ چرا که قوانین مهاجرتی کشورها هر لحظه در حال تغییر است و باید بر اساس جدیدترین قوانین پیش رفت.

می‌خواهید برای تحصیل، سرمایه‌گذاری و ... مهاجرت کنید؟ یا قصد مهاجرت به کانادا، آلمان، ایتالیا و دیگر کشورهای مطرح را دارید؟ مشاوران متخصص موسسه مهاجرتی طینت به شما کمک خواهند کرد تا بهترین روش مهاجرتی را بر اساس شرایط و رزومه‌ای که دارید، انتخاب کنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16481 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11639 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4527 بازدید