2109
بهترین روانشناس

بهترین روانشناس

1401/03/18 بازدید487

بسیاری از ما به محض این که کوچکترین خراشی در جسم‌مان ایجاد شد و یا در ناحیه ای از بدنمان احساس درد کردیم، فورا به اولین متخصص مراجعه کرده و با درمان جسم خود مانع از تحمل درد‌های مختلف می‌شویم. اما هرگز فکری به حال عارضه‌های ایجاد شده در ذهن و روحمان نمی‌کنیم و آن‌ها را به حال خود رها کرده‌ایم. همه‌ی ما تنش های زیادی را در زندگی خود تجربه می‌کنیم، اگر این تنش‌ها درمان نشوند و یا برای رفع آن‌ها چاره ای اندیشیده نشود، در کنار هم جمع شده و به یکبار منفجر خواهند ‌شد. وجود یک روانشناس می‌تواند به بهبود مشکلات روحی و روانی جسم انسان کمک شایانی بکند. در این مبحث هدف ما معرفی بهترین روانشناس می باشد، تا انتها مطلب همراه ما شوید و اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

 

روانشناس کیست؟

همان گونه که از نام واژه‌ی روانشناس پیداست، این متخصص فردی است که در شناخت زیادی در زمینه‌ی روح و روان افراد دارد. این افراد با سال‌ها تحصیل در زمینه‌های روانشناختی تسلط کاملی بر ذهن و روح دارند و قادر به رفع مشکلات ایجاد شده در این زمینه می‌باشند. بعضی بر این باورند که افراد بیمار و مریض که دچار مشکلات روحی و روانی شده‌اند تنها نیازمند مراجعه به روانشناس می باشند، اما دقیقا خلاف این موضوع صادق است. روانشناس قادر به کمک به تمامی افراد است تا بر مشکلات و چالش های ایجاد شده در زندگیشان پیروز شوند و در مراحل مختلف زندگی دچار یاس و نا امیدی نشوند.

اگر در زندگی گاهی دچار تزلزل می‌شوید و قادر به تشخیص راه درست از اشتباه نیستید، شما نیازمند یک راهنما که بی طرف و بدون هیچ موضع گیری به حرف‌های شما گوش دهد و بتواند به درستی شما را برای ادامه مسیر زندگی راهنمایی کند. روانشناس دقیقا همین فرد است، روانشناس سعی در حذف و یا پاک کردن مشکل ایجاد شده نداشته، بلکه تمام تلاش ایشان معطوف به این است تا افراد به خوبی قادر به برطرف کردن معضل های پیش رویشان باشند. اما لازم به ذکر بوده که تمامی افرادی که در حوزه روانشناسی فعالیت می‌کنند، در یک درجه از تخصص و توانمندی قرار ندارند. از این رو زمانی می‌توان از مراجعه به روانپزشک مراجعه کرد، که ایشان از مهارت‌های زیادی بهره‌مند باشند. با توجه به شرایط موجود لازم است، تا بهترین روانشناس شناسایی شده و در مواقع لازم به ایشان مراجعه کرد.

 

شاخه‌های روانشناسی

روان بشر بسیار پیچیده و گسترده می‎‍‍‌باشد. برای اثر بخشی بهتر حوزه روانشناسی دارای هدف‌های مختلفی است، توصیف رفتار، تبیین رفتار، پیش بینی رفتار و تغییر رفتار از جمله اهداف این بخش می‌باشند. از این رو این رشته به گروه‌های متعددی تقسیم شده که سبب ظهور شاخه‌های روانشناسی شده‌ایم.

  1. روانشناسی شخصیت
  2. روانشناسی تربیتی
  3. روانشناسی بین فرهنگی
  4. روانشناسی مشاوره
  5. روانشناسی شغلی
  6. روانشناسی اجتماعی
  7. عصب روانشناسی
  8. روانشناسی سلامت
  9. روانشناسی قانونی
  10. روانشناسی تحول
  11. روانشناسی شناختی
  12. روانشناسی بالینی

بهترین روانشناس  فردی است که آگاهی متعارفی از شاخه‌های روانشناسی داشته باشد و بتواند به خوبی بیمار خود را درمان کند.

 

بهترین روانشناس را از کجا پیدا کنیم؟

در حال حاضر با یک جست و جوی ساده در گوگل می‌توان روانشناس‌های مختلفی را پیدا کرد. اما هیچ گونه تضمینی وجود نداشته که ایشان بهترین روانشناس باشند و از تمامی نظر ویژگی‌های مثبت روانشناس ماهر را داشته باشند. از این رو جست و جو در اینترنت به تنهایی راه حل مناسبی نیست.  خوشبختانه وب سایتی هم چون 118 مشاغل با آدرس www.118mashaghel.com  وجود داشته که انواع مشاغل را که دارای تخصص و کیفیت کاری بالایی هستند را معرفی می‌کند. در این مجموعه تعداد زیادی از بهترین روانشناس‌ها وجود دارد که افراد به راحتی می‌توانند هر کدام را که مد نظرشان می‌باشد را انتخاب کنند.

کلام پایانی

روانشناس فردی است که می‌تواند راه حل‌های متعددی در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهد و ایشان را در مسیر زندگی به راه درست معرفی کند. نه تنها در این زمینه بلکه در زمینه‌های متعدد و درمان بیماری‌های روانی نیز روانشناس نقش پر‌رنگ و با اهمیتی دارد، از این رو وجود روانشناس می‌تواند به جامعه برای رشد بهتر کمک شایانی کند. اگر شما خواهان پیدا کردن بهترین روانشناس در این کشور می‌‌باشد، توصیه می‌کنیم وب سایت 118 مشاغل را وارسی کنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14022 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

5 روز پیش
|
5590 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

2 روز پیش
|
3650 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

2 روز پیش
|
3583 بازدید