2109
رازهایی در طراحی ناخن با ایربراش که حرفه ایی ها فاش نمی کنند!

رازهایی در طراحی ناخن با ایربراش که حرفه ایی ها فاش نمی کنند!

1401/02/21 بازدید671

طراحی ناخن با ایربراش یکی از مهارت‌هایی است که قدرت خلاقیت و مهارت افراد را به چالش می‌کشد و در واقع می‌توان گفت کیفیت کار یک ناخن کار، به میزان خلاقیت و مهارت کار او با ایربراش بستگی دارد. اگر شما هم هنرمند ناخن کار هستید یا دست کم کسی را در این حرفه می‌شناسید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

امروزه طراحی ناخن با ایربراش یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین هنرهایی است که در سالن های زیبایی ارائه می شود. افراد زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که نام برخی از آنها بیشتر از دیگران در این حوزه شنیده می­شود و تبدیل به برند شده­اند. چندین عامل مهم در کیفیت کار طراحان ناخن تاثیر دارد؛ شاید خلاقیت در این هنر حرف اول را بزند اما عوامل مهم دیگری همچون کیفیت دستگاه ایربراش ناخن هم تاثیر بسیاری دارد و کمتر از خلاقیت نیست. در واقع هنرمند ناخن کاری که کار خود را با روش‌های نوین، خلاقیت، ظرافت و کیفیت بالا انجام دهد، برگ برنده را در دست خواهد داشت.

در ادامه با دستگاهی آشنا خواهیم شد، که در صورت استفاده درست و خلاقانه از آن می­توانید کسب و کار و هنر خود را به مرحله جدیدی ارتقاء دهید و در میان رقبا مزیت رقابتی دو چندانی داشته باشید.

 

 

ایربراش ناخن چیست؟

دستگاه ایربراش ناخن (nail airbrush) دستگاهی برای پاشش بسیار ظریف لاک و رنگ به وسیله فشار هواست. ابتدا هوای فشرده که در پمپ باد کوچکی تولید می­شود، به وسیله یک شلنگ مخصوص به داخل بدنهٔ ایربراش انتقال پیدا می‌کند؛ سپس، با رنگی که از قبل در مخزن رنگ ایربراش قرار گرفته است ترکیب شده و به صورت رنگ دانه های بسیار ریز و به صورت پودری، از نازل ایربراش با ظرافت و دقت بسیار بالا خارج می‌شود.

به این ترتیب، شما قادر خواهید بود که سطح مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان، با بیشترین میزان ظرافت رنگ­آمیزی کنید. ایربراش ناخن یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌ها برای طراحی روی ناخن است. در صورتی که در انتخاب و خرید ایربراش دقت لازم را داشته باشید، می­توانید ایربراشی خریداری نمایید که نه تنها برای طراحی ناخن بلکه می­توانید برای نقاشی بدن یا بادی پینتینگ (body painting) ، گریم و آرایش هم از آن استفاده نمایید. به این ترتیب تنها با یک ابزار، می­توانید تنوع خدمات خود را بیشتر کرده و در دنیای پر­سود و رو به رشد زیبایی تبدیل به برند شوید.

 

سه ویژگی مهم در انتخاب و خرید ایربراش ناخن

عامل مهمی که شاید هیچ ناخن کار یا هیچ آموزشگاهی به شما آموزش نخواهد داد این است که چه نوع ایربراشی برای کار شما مناسب است؟ یا بهتر است بگوییم چه ایربراش­هایی در بازار وجود دارند، و کدام یک ایربراش ناخن و مناسب طراحی روی ناخن است؟

ایربراش یک ابزار صنعتی است که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می­گیرد. پس ایربراش فقط برای طراحی روی ناخن ساخته نشده و از آن برای نقاشی­های هنری، نقاشی و لکه گیری رنگ ماشین، رنگ­کاری محصولات گران قیمت و صنایع دستی و دیگر موارد استفاده می­شود.

ساختمان تشکیل دهنده آن عبارت است از یک پمپ ایربراش و قلم ایربراش که از طریق شلنگ به یکدیگر متصل می­شوند. قبل از هر توضیح دیگری لطفا ایربراش های موجود در این صفحه را مشاهده نمایید تا تنوع گسترده انواع آن را مشاهده نمایید.

 

 

همانطور که در محصولات این فروشگاه مشاهده کردید تنوع بسیار زیادی از انواع ایربراش وجود دارد، حالا مهمترین سوالی که پیش می آید این است که کدام ایربراش برای کار شما مناسب است؟

اگر شما همین حالا هنرمند چیره دستی در طراحی ناخن هستید و پیش از این با ایربراش کار کرده و آموزش دیده­اید پیشنهاد می­شود ایربراشی را خریداری نمایید که دارای یک پمپ ایربراش حرفه ایی و قلم ایربراش حرفه ایی است. البته باید بدانید همه پمپ­ها و قلم­های ایربراش مناسب ناخن کاری نیستند و باید از بین انواع ایربراش ناخن، پمپ و قلم مناسب خود را انتخاب نمایید که خوشبختانه این فروشگاه تنها مرکز تخصصی خرید ایربراش ناخن و دیگر انواع آن است و به همین دلیل در دسته بندی­های مشخص شده­ایی هریک از انواع ایربراش را ارائه نموده است.

اما اگر تازه کار هستید و برای شروع کار می­خواهید ایربراش بخرید بهتر است از میان انواع کیت ایربراش­هایی که قیمت آنها نسبت به مدل­های حرفه ایی بسیار پایین­تر است، انتخاب نمایید. در این صورت کار آموزش را با کمترین هزینه طی می­کنید و زمانی که قصد پیشرفت کار را داشتید به سراغ مدل­های حرفه ایی بروید.

مشخصاً قیمت ایربراش­های حرفه ایی بسیار بیشتر از انواع مبتدی آن است ولی اگر قصد دارید تبدیل به برند آشنایی در این زمینه شوید باید از ابزار حرفه ایی استفاده نمایید.  

اما تفاوت این ایربراش­های در چیست و چرا اینقدر اختلاف قیمت دارند؟

پمپ­های حرفه­ایی توان لازم برای کارکرد طولانی مدت را فراهم می­کند، در حالی که کیت­های ایربراش ساده و ارزان­تر توان کارکرد طولانی مدت را ندارند و باید برای استفاده در مدت زمان طولانی در فواصل زمانی کوتاه به آنها استراحت دهید تا بتوانند فشار باد مناسب را تولید کنند. این موضوع می­تواند در زمان کار تاثیر زیادی داشته باشد. البته صرفا تمام مشخصات آنها به همینجا منتهی نمی­شود و امکاناتی نظیر فیلتر­های بسیار قدرتمند برای حذف رطوبت از هوای فشرده، امکان اتصال دو یا حتی سه ایربراش به طور همزمان و دیگر موارد از ویژگی­های پمپ ایربراش­های حرفه ایی هستند که قیمت آنها را کاملا توجیح می­کند.

یکی دیگر از ویژگی های ایربراش سایز نازل آن است. در واقع سایز نازل ایربراش، نوع پاشش، میزان ظرافت و دقت پاشش را تعیین می‌کند. هرچه سایز نازل کوچک‌تر باشد، میزان دقت و ظرافت پاشش رنگ نیز بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر هر چه سایز نازل بزرگ‌تر باشد، از دقت آن کاسته شده و بیشتر در رنگ کردن زمینه به کار گرفته می‌شود مانند رنگ­­آمیزی بدن، برنزه و آرایش و گریم.

 از دیگر قابلیت‌هایی که در هنگام خرید ایربراش باید به آن توجه زیادی کنید، تعداد تنظیمات قلم ایربراش است که برای کار در موقعیت­های مختلف می­تواند از انعطاف و کارایی بسیار بالاتری برخوردار باشد. در هنگام پاشش رنگ با ایربراش ارزان قیمت امکان تنظیم ضخامت خط یا شعاع پاشش وجود ندارد و در تمام موقعیت­ها به یک شکل رنگ از نازل خارج می­شود ولی در ایربراش­هایی که قیمت بالاتری دارند و در واقع قیمت متوسطی دارند، در زمان پاشش رنگ با فشار بیشتر ماشه یا کلید ایربراش می­توان شعاع پاشش یا همان ضخامت خط را بیشتر کرد و برعکس، که این ویژگی امکان بیشتری را برای دقت در رنگ­کاری به هنرمند می­دهد. در ایربراش­های حرفه­ایی علاوه بر تنظیم شعاع پاشش از طریق پیچ پشت قلم ایربراش امکان تنظیم میزان رنگ خروجی از نازل هم وجود دارد که به این ترتیب می­توانید بازه بسیار گسترده­ایی از ضخامت خط و حجم پاشش رنگ را در کار تجربه کنید و این برای یک ناخن کار یا هنرمند گریم و آرایش می­تواند امکان بسیار بالایی را برای اجرای طرح­های مختلف و خلاقیت را داشته باشد.   

 

نکتهٔ مهم در هنگام استفاده از ایربراش

 

به خاطر داشته باشید که در هنگام رنگ کردن ناخن به وسیله ایر براش، دور ناخن را با کمک پیل آف ناخن بپوشانید. سپس پیل آف را از دور ناخن جدا کرده و دور ناخن را به وسیله پد آغشته به استون تمیز کنید. در آخر بعد از انجام تمام این کارها، اقدام به خشک کردن ناخن نمایید. این کار باعث می‌شود خروجی بسیار تمیز‌تر و بهتری داشته باشید.

راهنمای خرید ایربراش ناخن و نحوه انتخاب آن

انتخاب و خرید ایربراش ناخن، مانند بقیه ابزارها به تجربه و اطلاعات کافی نیاز دارد. همچنین علاوه بر مشخصات، در هنگام خرید باید به قیمت ایربراش ناخن نیز توجه کنید. در متن گزارش لینک فروشگاهی را قرار دادیم که می­توان آن را به عنوان تخصصی­ترین مرکز خرید ایربراش معرفی نمود. برای خرید ایربراش هم به صورت حضوری و هم آنلاین می­توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید و مدل‌های مختلفی از دستگاه ایربراش در دسترس شما قرار دارد که مشخصات دقیق و کاملی درباره آن‌ها نوشته شده و به صورت کامل دسته بندی شده اند.

همچنین با توجه به سال‌ها تجربه در فروش و واردات مستقیم انواع ایربراش، امکان ارائه مشاوره تخصصی رایگان را برای مشتریان خود فراهم نموده­اند که می­توانید با خاطر آسوده بدون هیچ اطلاعاتی به مشاوران این فروشگاه اعتماد کنید تا نسبت به نوع و سطح کار شما، دستگاه ایربراش مناسب را معرفی نموده و به دلیل فروش بدون واسطه و واردات مستقیم بهترین قیمت را نیز در اختیار شما قرار دهند.

ارسال نظر شما

login captcha

ایربراش خیلی باکیفیت و استفاده از اون خیلی باحال 

عالی بود مرسی از نی نی سایت

فکر می کنم واقعا نکاتی بود که چه برای کسی که می خواد کار ناخن انجام بده و چه برای کسی که میره پیش ناخن کار این مطلب مفید بود. 

من خودم یه مدل ایربراش ارزون قیمت دارم ولی نمی دونستم که کیفیت اینقدر میتونه تاثیر گذار باشه! شاید برم یه دونه جنس خوبش رو هم بخرم 

پربازدیدترین ها