2109
چگونه می‌توان آثار مداد رنگی را از روی دیوار پاک کرد؟

چگونه می‌توان آثار مداد رنگی را از روی دیوار پاک کرد؟

1401/01/04 بازدید1404

 خمیر دندان را امتحان کنید:

خمیر دندان می‌تواند بدون آسیب رساندن رنگ را از روی دیوار‌ها پاک کند. مقدار کمی خمیر دندان را به یک پارچه یا حوله نرم اضافه کنید، سپس خمیر دندان را با حرکت دایره‌ای روی دیوار پاک کنید. مهم است که جوهر را مستقیماً با یک پارچه یا حتی دست خود مالش ندهید زیرا این کار کمکی به حذف آن نمی‌کند بلکه باعث بدتر شدن آن می‌شود. با این حال استفاده از حرکت دایره‌ای با پارچه پوشیده از خمیر دندان کمک خواهد کرد. پس از خشک شدن خمیر دندان می‌توانید از یک دستمال گرم برای پاک کردن باقیمانده آن استفاده کنید.

 

 از الکل استفاده کنید:

برای استفاده از الکل برای پاک کردن خودکار از روی دیوار از یک پارچه سفید تمیز استفاده کنید و آن را با الکل ایزوپروپیل مرطوب کنید. سپس روی لکه را با الکل مالیده تا زمانی که آثار قلم شروع به ناپدید شدن کنند. به یاد داشته باشید که مالش ندهید بلکه بهتر است از حرکت دایره‌ای استفاده کنید. می‌توانید ضدعفونی‌کننده دست یا اسپری مو حاوی الکل را امتحان کنید.

 

چه ترفند‌های دیگری برای پاک کردن آثار مداد رنگی از روی دیوار وجود دارد؟

مخلوط جوش شیرین با آب می‌تواند خمیری بسازد که محلول ساینده‌ای ایجاد می‌کند که می‌توانید روی پارچه بمالید و از آن برای پاک کردن آثار قلم استفاده کنید.

پاک‌کننده ناخن می‌تواند برخی از انواع قلم را نیز پاک کند. یک تکه پنبه را به پاک‌کننده ناخن آغشته کنید و روی دیوار بکشید.

اگر آمونیاک و آب لیمو دارید می‌توانید این دو را با مقداری مایع ظرفشویی مخلوط کنید تا یک پاک‌کننده مایع درست کنید. مخلوط را روی مدادرنگی بمالید سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید.

 

منبع:

www.moms.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها