2709
ویدزی، پلتفرم تماشای انیمیشن مخصوص کودکان

ویدزی، پلتفرم تماشای انیمیشن مخصوص کودکان

1400/12/26 بازدید185

دنیای کودکی با تمام فراز و نشیب‌های خودش خاطرات و شیرینی‌های زیادی هم به همراه دارد. از بازی‌های کودکانه با دوستان گرفته تا انیمیشن‌ها و کارتون‌هایی که به خاطر آن‌ها سر ساعتی خاص جلوی تلویزیون می‌نشستیم و با اشتیاق آن‌ها را تماشا می‌کردیم. تماشای این کارتون‌ها یکی از لذت‌های فراموش‌نشدنی دنیای کودکان است و علاوه بر سرگرمی، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قوه تخیل و خلاقیت خود را پرورش دهند.

اما نکته قابل توجه این است که هر بازه در سنین کودکی شرایط و نیازهای خاص خود را دارد و نمی‌توان هر انیمیشن یا کارتونی را برای هر کودکی نمایش داد. برای مثال کارتون‌های مناسب کودکان بین ۸ تا ۱۲ سال گاه مناسب کودکان با سنین زیر ۷ سال نیست. بنابراین بر عهده والدین است تا از نمایش برنامه‌های متناسب با سن کودک خود اطمینان حاصل کنند. اما آیا والدین می‌توانند در تمام ساعات کودکان خود را کنترل کرده و بر محتوای کارتون‌ها و انیمیشن‌ها نظارت کنند؟ این کار اگر غیر ممکن نباشد قطعا بسیار مشکل و زمان بر است. پس چاره چیست؟

 

ویدزی وارد می‌شود

ویدزی یک پلتفرم پخش و تماشای انیمیشن آنلاین است که با ارائه طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌های جذاب و دوست‌داشتنی، ضمن پر کردن اوقات فراغت کودکان، آن‌ها را به بروز استعدادها و خلاقیت‌های خود تشویق می‌کند. نکته‌ای که ویدزی را از سایر پلتفرم‌های پخش آنلاین جدا می‌کند این است که تمام انیمینش‌های موجود در ویدزی توسط روانشناسان برجسته حوزه کودک مورد بررسی قرار گرفته و دسته‌بندی شده‌اند. به این ترتیب با استفاده از ویدزی والدین دیگر نیازی نیست نگران محتوای انیمشن ها باشند و کودکان می‌توانند با فراغ بال و بدون دغدغه برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

 

شروع کار با ویدزی

برای شروع کار با ویدزی می‌توانید اپلیکیشن آن را از اپ استورهای ایرانی مانند بازار و مایکت و یا پلی‌استور گوگل دانلود کرده و نصب کنید. بعد از وارد شدن به ویدزی پیام دریافت هدیه یک ماه اشتراک رایگان را بر روی صفحه مشاهده می‌کنید که برای فعال کردن آن و استفاده از اپلیکیشن باید شماره تماس خود را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن و دریافت کد فعالسازی، می توایند اشتراک یک ماهه رایگان را فعال کنید و با خیال راحت از تمام امکانات ویدزی بهره مند شوید. در صفحه اصلی اپلیکیشن، انیمیشن‌ها و قسمت‌های جدید در دسته‌بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند و در سمت راست نیز منوی انتخاب انیمیشن بر اساس نام قرار دارد. کافی است تا بر روی یکی از انیمیشن‌ها کلیک کرده و آن را تماشا کنید.

 

چرا ویدزی؟

محیط اپلیکیشن ویدزی با کمک روانشناسان حوزه کودک و با در نظر داشتن کودکان به عنوان کاربران اصلی طراحی شده است. به همین دلیل کار با اپلیکیشن برای کودکان بسیار ساده بوده و ظاهر جذاب و رنگارنگ آن کمک می‌کند تا بچه‌ها به راحتی با اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر انیمیشن‌های متنوع و جذابی مانند انگری بردز، آنتیکس، تی و مو، توییرلیووها و را می‌توان در ویدزی تماشا کرد. لیست انیمیشن‌ها نیز به طور مرتب به‌روزرسانی شده و به مرور کارتون‌های جدید اضافه می‌شوند. در قسمت پروفایل نیز می‌توان سن کودک را تعیین کرد تا برنامه های متناسب با سن او پیشنهاد شود. در تمام جنبه‌های طراحی کیدزی نیز تلاش شده تا کودکان تجربه ای خوشایند داشته باشند.

 

ویدزی در شبکه‌های اجتماعی

به مناسبت شروع به کار ویدزی و فرا رسیدن سال نو شمسی، در ایام عید مجموعه‌ای از مسابقه‌های‌هیجان‌انگیز به همراه جوایز متنوع برگزار خواهد شد. هر روز یک مسابقه جدید به همراه یک جایزه جدید در انتظار شماست. شما می‌توایند با دنبال کردن صفحه ویدزی در اینستاگرام، از اخبار مربوط به مسابقه‌ها باخبر شده و در آن‌ها شرکت کنید.

 

کیدزی و شهر هوشمند کودکان

ویدزی به عنوان یکی از محصولات شهر هوشمند کیدزی از اسفند سال ۱۴۰۰ کار خود را شروع کرده است. شهر هوشمند کیدزی با هدف توسعه اپلیکیشن‌ها و خدمات حوزه کودک فعالیت خود را آغاز کرده و امروز یکی از فعال‌ترین سرویس‌های حوزه کودک به شمار می‌رود. در تمام مراحل طراحی و توسعه خدمات کیدزی، متخصصین حوزه کودک به عنوان مشاور و راهنما از مناسب بودن خدمات اطمینان حاصل می‌کنند. در دنیای امروز که کودکان هنگام استفاده از اینترنت در معرض انواع محتواها نامناسب قرار دارند، کیدزی تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های جدید خیال والدین را آسوده کند. در کیدزی کودکان می‌توانند با یکدیگر تعامل و بازی کنند و والدین نیز می‌توانند با استفاده از مطالب بلاگ آگاهی خود را در خصوص موضوعات مختلف مربوط به کودکان افزایش دهند.

 

اگر شما هم کودک دارید و نگران برنامه‌هایی هستید کمه در فضای اینترنت تماشا می‌کند، می‌توانید با استفاده از ویدزی خیال خودتان را راحت کنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14663 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4496 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3803 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

2 روز پیش
|
3280 بازدید