2109
بهترین مکمل های ریزش مو از بهترین برندها [پایان ریزش مو]

بهترین مکمل های ریزش مو از بهترین برندها [پایان ریزش مو]

1400/12/22 بازدید25993

آیا مصرف بهترین مکمل های ریزش مو، می تواند موهایی درخشان و سالم را برایمان به ارمغان بیاورد؟ داشتن موهای سالم، زیبا و پرپشت، خواسته هر کسی است و متاسفانه این روزها شاهد افراد زیادی هستیم که با مشکل ریزش مو مواجه هستند. متأسفانه، همچنان دنبال راهکاری برای غلبه بر مشکلاتی مانند استرس، رژیم غذایی نامناسب، آلودگی هوا و تأثیر منفی آنها بر سلامت موها بودیم که ناگهان کووید 19 از راه رسید و ریزش مو را به عنوان یک اثر به یاد ماندنی برایمان به جا گذاشت! حال سوال این است که چگونه می توانیم ریزش مو را متوقف کرده و درخشش و سلامت موها را به آنها بازگردانیم.

بسیاری از کمبودهای تغذیه ای با ریزش مو مرتبط هستند و داشتن یک رژیم غذایی متعادل که شامل تمام ویتامین های ضروری باشد، می تواند به حفظ سلامت موها کمک کند. اما گاهی ما ویتامین های لازم را از مواد غذایی که مصرف می کنیم، دریافت نمی کنیم. در چنین شرایطی، بهترین راه جبران کمبود این ویتامین ها، مصرف مکمل هایی است که می توانند این مواد مغذی را به بدن ما برسانند. اینکه بهترین مکمل های ریزش مو، چه مکمل هایی هستند؟ آیا این مکمل ها می توانند ریزش مو را متوقف کنند؟ و آیا ریزش مو بعد از کرونا قابل درمان است یا خیر؟ سوالاتی است که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

بهترین ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو

اغلب مردم داشتن موهای سالم را نشانه سلامت یا زیبایی می دانند و موها نیز مانند هر قسمت دیگری از بدن شما، برای سلامت و رشد به مواد مغذی مختلفی نیاز دارند. اگر بدن شما در طول روز  ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را دریافت نکند، ممکن است در معرض خطر ریزش مو باشید. ویتامین هایی که می توانند در تقویت موها و پیشگیری از ریزش مو موثر باشند، عبارتند از:

  • ویتامین A
  • ویتامین های گروه B
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • زینک

 البته توجه داشته باشید زیاده روی در مصرف ویتامین ها، می تواند برای بدن و سلامتی شما مضر باشد. بنابراین، قبل از اضافه کردن ویتامین ها از طریق مواد غذایی یا مکمل ها به رژیم غذایی خود، حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید. شما می توانید انواع مکمل های حاوی ویتامین های مذکور را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید  و همچنین، از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

ریزش مو بعد از کرونا و درمان آن با مولتی ویتامین ها

همانطور که میدانید ویروس کرونا یا کووید 19 سلامت افراد را به روش های مختلف تحت تأثیر قرار می دهد و می توان به عنوان برخی از اثرات طولانی مدت آن، به ریزش مو (تلوژن افلوویوم) اشاره کرد. ریزش مو، پاسخ متداول به استرسی است که توسط این بیماری ایجاد می شود.

همانطور که در آغاز گفتیم با تامین ویتامین های مختلف و رژیم غذایی مناسبی که بتواند ویتامین  های مورد نیاز بدن را تامین کند، می توانیم تا حدودی از ریزش مو جلوگیری کنیم و باعث تقویت و رشد مجدد موها شویم. امروزه مکمل هایی به بازار عرضه شده که می توانند با کمترین عارضه ویتامین های مورد نیاز بدن را فراهم کنند و از ریزش موی پیش آمده بعد از کرونا جلوگیری کنند. در ادامه به بررسی بهترین مکمل های ریزش مو از بهترین برندها می پردازیم.

بهترین مکمل های ریزش مو را بشناسید

سلامت موها بسیار تحت تأثیر رژیم غذایی است، زیرا مو آخرین قسمت از بدن است که مواد مغذی دریافت می نماید. اگر به اندازه کافی پروتیئن، روی، آهن، ویتامین های گروه ب که بیشتر در ماهی، لبنیات و آجیل یافت می شوند را دریافت نمی کنید، می توانید این کمبود را با مکمل های ریزش مو برطرف نمایید. مکمل ها با تغذیه فولیکول های مو، منجر به موهای بلندتر و ضخیم تر می شوند. همچنین، این مکمل ها می توانند برای سلامت پوست و ناخن نیز مفید باشند. برخی از بهترین مکمل های ریزش مو عبارتند از:

  • کپسول هیرویت هلث اید
  • کپسول زینک پلاس یورویتال 5 میلی گرم، 10 میلی گرم و 15 میلی گرم
  • کپسول زینک پاور هولیستیکا
  • قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس
  • قرص بیوتین هلث اید
  • قرص فولیکوژن اروند فارمد
  • کپسول زینک پلاس آپوویتال

شما می توانید بهترین مکمل های ریزش مو را با بهترین کیفیت، از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

کپسول هیرویت هلث اید، از بهترین مکمل های ریزش مو

یکی از معروف ترین و بهترین مکمل های ریزش مو که می توان گفت کمتر کسی پیدا می شود که اسم آن را نشنیده باشد، کپسول هیرویت هلث اید است. هیرویت هلث اید یکی از قوی ترین و موثرترین مولتی ویتامین هایی است که موجب توقف ریزش مو و رشد مجدد موها می شود. البته ناگفته نماند که این مکمل همه فن حریف، علاوه بر تقویت موها و استحکام و درخشندگی آنها، تأثیرات قابل توجهی در حفظ سلامت پوست و درمان سایر بیماری های التهابی پوست مانند ملاسما، آکنه روزاسه، درماتیت سبورئیک و اگزما دارد.

ترکیبات هیرویت هلث اید

از ترکیبات مهم موجود در این مولتی ویتامین می توان به ویتامین های  گروه B، بیوتین، اسید پانتوتنیک، آهن، زینک، کولین بیتارات، اینوزیتول، فسفر و اسید های آمینه متیونین و سیستئین اشاره کرد. همه ی این ترکیبات به طور مستقیم یا غیر مستقیم باعث رشد و تقویت مو می شوند و اثر یکدیگر ر ا تقویت می کنند.

ویتامین های گروه ب: تقویت ریشه موها، جلوگیری از ریزش مو و بهبود سلامت پوست سر

فسفر و مس: تقویت اثر ویتامین های گروه ب، اکسیژن رسانی به پیاز مو و ضخیم شدن موهای نازک

ال سیستئین و متیونین: کمک به تولید کراتین

زینک: موثر در رشد و ترمیم مو و درخشان کردن موها

از مزیت های این مولتی ویتامین می توان به این اشاره کرد که فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، طعم دهنده و گلوتن است و استفاده‌ی آن برای افرادی که نسبت به لاکتوز حساسیت دارند و یا مبتلا به سلیاک هستند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

قرص فولیکوژن اروند فارمد و تأثیر آن بر ریزش مو

قرص فولیکوژن اروند فارمد به طور تخصصی برای درمان و پیشگیری از ریزش مو تولید شده است. ترکیبات این مکمل شامل ال متیونین و ال سیستئین، روی، سلنیوم، بیوتین و ویتامین E است. نداشتن رژیم غذایی مناسب، آلودگی هوا، مشکلات هورمونی و بسیاری از عوامل دیگر می توانند باعث ضعیف و نازک شدن موها شوند و ترکیبات موجود در این قرص، می توانند جهت جبران اثر منفی این عوامل، موثر واقع گردند.

ترکیبات قرص فولیکوژن اروند فارمد

ال متیونین: اسید آمینه ای ضروری جهت بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و تقویت مو و ناخن ها

ال سیستئین: موثر در پروتئین های تشکیل دهنده مو و سلامت و افزایش رشد موها

روی یا زینک: موثر در رشد و ترمیم موها، تقویت عملکرد غدد چربی اطراف فولیکول های مو

سلنیوم: حفظ سلامت فولیکول های مو و جلوگیری از شوره سر

بیوتین یا ویتامین B7: بهبود ساختار کراتین و افزایش رشد مو

ویتامین E: افزایش رشد موها، جلوگیری از ریزش مو و کاهش آسیب رادیکال های آزاد به فولیکول های مو به دلیل برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدانی

قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس با فرمولاسیونی منحصر بفرد و بهره مندی از ویتامین های اساسی، جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن به تولید می رسد. قطعا استفاده از مکمل های ریزش مو مانند پرفکتیل اورجینال، با وجود عواملی مانند استرس، افزایش سن، رژیم غذایی نامناسب و ... که سلامت موها را به خطر می اندازند، ضروری به نظر می رسد. ترکیبات به کار رفته در ساختار قرص پرفکتیل، می تواند با این عوامل به مقابله پرداخته و در راستای سلامت موهای شما موثر واقع شود.

ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس

بیوتین: موثر در حفظ سلامت پوست و مو

عصاره دانه انگور: یک آنتی اکسیدان قوی جهت پیشگیری از ایجاد علائم پیری روی پوست و تقویت موها

ویتامین C: موثر در تولید کلاژن و استحکام بافت پوست

زینک: موثر در حفظ سلامت موها

سلنیوم: تقویت موها و حفظ استحکام ناخن ها

خرید بهترین مکمل های ریزش مو از داروهوم

شما می توانید انواع مکمل های ریزش مو را از بهترین برندها و با بهترین کیفیت، از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است جهت سفارش محصول مورد نظر خود، به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید