2109
ورزش‌های خانگی آسان برای زنان باردار

ورزش‌های خانگی آسان برای زنان باردار

1400/09/16 بازدید1365

مطمئناً در خانه ماندن کار سختی است. اما این بدان معنا نیست که باید در خانه بنشینید و هیچ فعالیت بدنی انجام ندهید. در واقع این زمان بسیار خوبی برای کار بر روی تناسب اندام است و این شامل زنان باردار نیز می‌شود. زنان باردار باید به تناسب اندام و فعال بودن در طول بارداری خود توجه کنند. ورزش کردن بهترین کاری است که می‌توان انجام داد حتی در خانه و بدون هیچگونه امکانات باشگاهی قابل انجام دادن است. بنابراین در اینجا تمرینات خانگی آسان برای زنان باردار آورده شده است:

 

 تنفس آرام شکمی:

تعدیل نحوه تنفس می‌تواند اطمینان حاصل کند که اکسیژن و مواد مغذی را به کودک می‌رساند. این به شما کمک می‌کند آرام بمانید و حتی بین انقباضات آرام شوید. انجام منظم این ورزش می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

 

 ژست گاو گربه:

این ژست یکی از ژست‌های مورد علاقه زنان باردار است و فواید زیادی دارد. افزایش تحرک را تضمین می‌کند، کمر و شکم را نیز تقویت می‌کند. تمرین منظم ژست گاو گربه می‌تواند بدن را تشویق کند که به تدریج موقعیت زایمان آسان و‌ایده‌آل را اتخاذ کند.

 

 کگلز:

کگلز می‌تواند برای زنان باردار بسیار مفید باشد. این شامل فشردن و شل کردن ماهیچه‌های اطراف دستگاه تناسلی است و سلامت لگن را ارتقا می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا برای زایمان آماده شوید.

 

 تمرین با وزنه:

در واقع تمرینات وزنه‌برداری ساده می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. حرکات کششی و وزنه‌برداری می‌تواند کمردرد را کاهش دهد و استقامت در دوران بارداری ایجاد کند. همچنین با اضافه وزن مبارزه می‌کند.

 

منبع:

www.starmommy.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها