2109
جمعه سیاه! روزی که یک سال منتظرش بودید!

جمعه سیاه! روزی که یک سال منتظرش بودید!

1400/08/18 بازدید575

"... خیلی روز بود که دقیقاً همون روز به‌خصوص اینترنتم قطع شد و حراج جمعه سیاه سایت خانومی رو از دست دادم! تا یه هفته ضدحال خورده بودم و هر کسی که منو می‌دید، سریع متوجه می‌شد که چقدر دمقم!"

"... پارسال در موعد مقرر حقوقم رو ندادن و نتونستم به بلک فرایدی خانومی برسم! اینقدر ضدحال خوردم که نگو... حتی لج کرده بودم و به‌خاطر همین اون روز اینترنت گوشیمو روشن هم نکردم! حالا امسال ولی کلی ذوق دارم برای رسیدن حراجمعه خانومی! هر روز سایتشون رو چک می‌کنم تا یه وقت خبری رو از دست ندم! آخه یک سال تمام هست که منتظر همچین روزی هستم! به‌به!"

"... تولد مامانم 15 روز بعد از جمعه سیاه خانومی هست! خیلی خوشحالم که می‌تونم یه عالمه هدیه قشنگ برای تولدش از خانومی بگیرم. بلک فرایدی ایرانی خوبیش همینه! تا کی توی سایت‌های خارجی بلک فرایدی خارجی‌ها را ببینیم و حسرت بخوریم؟! دم خانومی گرم که همچین تدارکی دیده! تولد مامانم از الان مبارک!"

گفت و گوهای بالا نظرات برخی از وفادارترین مشتریان ما در باشگاه خانواده بزرگ خانومی بود. مشتریانی که علی‌رغم برخی مشکلات هیچ‌گاه حمایت خود را از خانومی، این آنلاین شاپ 8 ساله بهداشتی و آرایشی، برنداشتند. مشتریان پروپاقرص آنلاین شاپ خانومی یک سال تمام لحظه‌شماری کردند و از بسیاری از خریدهای غیر ضروری خود چشم‌پوشی کردند تا بالاخره روز موعود، یعنی حراجمعه خانومی، از راه برسد. تخفیف‌های 40 تا 70 درصدی خانومی بهترین زمان ممکن است که لوازم آرایشی بهداشتی و یا محصولات مراقبت پوست و مو که یک سال تمام انتظارش را کشیده‌اید، خریداری کنید. در این رویداد خاص سیاست گروه خانومی همواره فروش بالای محصولات آرایشی و بهداشتی در کنار سود حاصله اندک بوده است. بنابراین فرصت طلاییِ یکی از بهترین تجربیاتِ خریدِ سالیانه را از دست ندهید! خانومی بلک فرایدی ایرانی را به یکی از لذت‌بخش‌ترین روزهای سال 1400 شما بدل خواهد کرد!

برای اولین بار با خانومی آشنا شدید؟ این بلک فرایدی خانومی واقعاً چیه؟

"خانومی" یک سایت فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و معتبر است. البته در کنار قفسه‌های مجازی محصولات آرایشی و بهداشتی صدها کالای دیگر اعم از لباس، کیف و کفش، اکسسوری و... را هم به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رساند. این فروشگاه کار خود را از هشت سال پیش شروع کرد و اکنون با افتخار بیش از 40000 محصول را در قسمت‌های مختلف سایت خود جای داده است. مشاوره قبل از خرید و امکان مرجوعی کالا در صورت مشاهده هرگونه اِشکال، از تعهدات این فروشگاه در قبالِ مشتریان است.

اما حراجمعه یا همان جمعه سیاه خانومی چه روزی است؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است که پیش از هر چیز فلسفه بلک فرایدی را بدانید. جمعه سیاه در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر است. این روز در کشورهای غربی به ویژه در آمریکا، سرآغازی برای خرید کریسمس محسوب می‌شود. روزی با عمری در حدود 50 سال، شلوغ و پرجنب و جوش برای فروشندگان و البته تمامی مردم دنیا! مردم در این روز ذوق زده و خوشحال از تخفیف‌های چشم‌گیر و معرکه‌ی فروشگاه‌ها به خرید آنلاین و غیرآنلاین می‌پردازند. کم کم در طول سال‌ها برای کشورهای غیر مسیحی نیز این روز تبدیل به روزی مهم و مهیج برای خرید‌هایی با تخفیف‌های بالا و هیجان‌انگیز شده است. در واقع اکثر صاحبان کسب و کار، مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تولیدکنندگان کالاهای مصرفی در بلک فرایدی یا جمعه سیاه طبق آیین هر ساله‌ی خود، روی اجناس تخفیف‌های واقعی می‌گذارند و خریداران را ترغیب به خرید مایحتاج یک سال خود می‌کنند.

در کشور عزیزمان ایران نیز فروشگاه بامیلو برای اولین بار اقدام به برگزاری جمعه سیاه ایرانی کرد. مشتریان بسیاری پس از اتمام این روز و تجربه خرید‌های تخفیف‌دار، از این رویداد با صفاتی مثبت یاد کردند و مشتاقانه برای خرید دوباره در سال پیش‌رو برنامه‌ریزی کردند. تجربه خرید از خانومی در حراجمعه‌ی سایت، تجربه بکر و موفقی بود که بسیاری از مشتریان را به مشتریانی برای تمام فصول تبدیل کرد. بنابراین خانومی تصمیم گرفت تا هر سال پرشورتر از سال پیش این رویداد را تکرار کند. امیدواریم امسال نیز با لبخند  و رضایتمندی بالا از بلک فرایدی خانومی یاد کنید!

با چند دسته‌بندی که احتمالاً در حراجمعه به کارتان می‌آید، آشنا شوید.

  • اگر شما یک خانم یا آقای علاقه‌مند به خرید محصولات مراقبت از مو باشید، مطمئناً بازدید از این بخش سایت و اضافه کردن مایحتاج یک سالتان در سبد خرید برایتان خوشایند است. در این بخش شما با انبوهی از محصولات مراقبتی مو شامل شامپوهای درمانی، نرم‌کننده‌ها، اسپری‌ها و ماسک‌های تقویتی برای انواع مو، تونیک‌ها و کیت‌های رنگ مو و صدها محصول دیگر مرتبط با مراقبت و حفاظت از مو روبه‌رو خواهید شد. این بخش یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین قسمت‎‌های سایت خانومی است که در آن بسیاری از محصولات معتبر و باکیفیت را خواهید یافت!

 

  • قسمت بعدی در سایت خانومی که سال‌هاست مورد استقبال خانم‌ها و حتی آقایان قرار گرفته، بخش محصولات مراقبت از پوست است. در این بخش شما می‌توانید محصولات متنوعی در ارتباط با انواع شوینده‌ و  پاک‌کننده‌ های باکیفیت صورت، محصولات مراقبتی دور چشم، انواع اسکراب و لایه بردار صورت ،تونر، کرم ضد آفتاب ، ضد لک‌ و محصولات مراقبتی دیگری مرتبط با بدن و ناخن را مشاهده کنید. امروزه مراقبت‌های پوستی، اهمیت ویژه‌ای را در بین اکثر مردم دارد. به همین منظور خانومی نیز سعی کرده تا بهترین‌ها را از برندهای معتبر و باکیفیت کنار هم جمع کند تا شما انتخابی راحت بسته به نیاز تان داشته باشید.

 

  • یکی دیگر از دسته‌بندی‌های مهیج دیگر در سایت خانومی که احتمالاً از دیدن آن خوشحال خواهید شد، بخش عطر و ادکلن است. این بخش یکی از شگفت‌انگیزترین بخش‌های سایت خانومی است. در این بخش انواع دئودورانت‌ها و اسپری‌های زنانه و مردانه در کنار بادی اسپلش‌ها و عطرهای جیبی و غیر جیبی زنانه و مردانه مهیاست. اگر برای خرید هدیه جشن تولد یا روز پدر و یا مادر دچار تردید هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این بخش سایت خانومی بزنید. در حراجمعه می‌توانید خریدی مفید و مهیج را از این بخش سایت تجربه کنید. عطرهای خارجی و برند این بخش بهترین هدیه‌ی معطّر برای آنانند که دوستشان دارید!

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

منتظرش بودم 

پربازدیدترین ها