2109
سبک دکوراسیون فرانسوی چیست

سبک دکوراسیون فرانسوی چیست

1400/08/09 بازدید703

سبک دکوراسیون فرانسوی یکی از سبک های بسیار پرطرفدار برای طراحی فضای منزل می باشد.

از خانم های خوش سلیقه تنظیم سبک برای طراحی فضای منزل خود استفاده می کنند.

بعد از مطالعه این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02188374855 و 09124419419 تماس بگیرید.

البته نوشته که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که شما اگر قصد دارید سبک دکوراسیون و فرانسوی را برای منزل خود پیاده سازی نمایید باید یک سری اطلاعات در مورد آن داشته باشید، چرا که استفاده از هر سبکی برای دکوراسیون و طراحی منزل نیاز به رعایت کردن یک سری اصول دارد، شما باید نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد سبک و نوع دکوراسیون فرانسوی بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همچنین اگر مطالب ذکر شده در این مطلب ب نتوانست پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت آچیلان دکور با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا متخصصین طراحی و دکوراسیون داخلی بهترین راهکارهای موجود را برای پیاده سازی سبک و مدل دکوراسیون فرانسوی به شما ارائه دهند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با سبک دکوراسیون فرانسوی بیشتر آشنا شویم.                                                                                                                                       

سبک دکوراسیون فرانسوی

می خواهیم شما را با این سبک آشنا کنیم، دکور های اروپایی در عصر حاضر طرفداران بیشتری را دارد به دلیل عقبه نه‌چندان مستحکم اروپا در سبک زندگی یعنی در همان قرون وسطا اروپاییان سعی کردند به سرعت خود را به سطح مناسبی از رفاه در زندگی برساند و به همین دلیل است که در بخش های مختلف دست به تغییرات عمده ای زده اند.

سبک و نوع دکوراسیون فرانسوی دارای ظرافت های منحصر به فردی است.

شخصیت ها و شاخص های قدیمی و سنتی موجود در دکوراسیون فرانسوی و به رسمیت شناختن این قواعد در تمام اصول پیاده‌سازی دکور رعایت می‌شود و این دکور به نحوی شما را به سمت سبک دکوراسیون فرانسوی سوق می دهد.

 سعی شده است از مبلمان شیک و رنگ های تسکین دهنده استفاده شود به طوری که شما بتوانید منزلی که از سبک دکوراسیون فرانسوی استفاده کرده است با فضای منزل به خوبی ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی و ساخت ویلا توسط شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور

سبک دکوراسیون فرانسوی چگونه است

سبک دکوراسیون فرانسوی برای خود یک شعار منحصر به فرد دارد و آن این است که شما اگر می‌خواهید در دلها نفوذ کنید باید چشم‌ها را به خود خیره کنید.

شعاری است که بسیاری از مهندسان معماری و طراحان داخلی در کشور فرانسه بر روی آن تاکید دارد و به همین دلیل است که در این سبک سر شده است که با استفاده از پوشش های تزئینی مصنوعی و مواد قابل قبول از نظر کیفیت در رساندن سبک خانه به محیطی قدیمی یکی از کارهای ابتدایی است که باید صورت بگیرد نگاه ها را به به سبک فرانسوی به خود خیره کند.

استفاده از کابینت های چوبی در فضای آشپزخانه منزل و همچنین استفاده از سنگ های مرمر صیقل خورده از ویژگی های مهم این سبک محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه  »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور

ویژگی های سبک دکوراسیون فرانسوی

ویژگی های سبک دکوراسیون فرانسوی قیمت و هزینه بالای پیاده‌سازی این سبک در فضای منزل می باشد.

البته این نکته هم حائز اهمیت است که با استفاده از راهکارهایی می توان این هزینه ها را تا حدی کاهش داد که در این زمینه مشاوران و کارشناسان طراحی داخلی منزل می‌توانند راهکارهای مناسبی را به شما عزیزان ارائه دهند تا با هزینه کمتری بتوانید این سبک از طراحی را در فضای منزل خود پیاده سازی نمایید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های این طرح استفاده از تعداد زیادی پارچه مانند پارچه ابریشمی گل برجسته در طراحی پرده ها می باشد.

همچنین استفاده از انواع گچبری در در طراحی دیوارها و سقف خانه و همچنین حاشیه زینتی و استفاده اط گل و بوته گیاهان مختلف در طراحی فضای منزل هم از جمله ویژگی های استفاده از سبک دکوراسیون فرانسوی است.

طراحی آشپزخانه به سبک فرانسوی :

مبلمان در اینجا باید از خطوط صاف و خم های مختلف با عناصر طلاکاری باشد. بخشی جدایی ناپذیر از این سبک آشپزخانه قطعات است که به طور هماهنگ با درج های مختلف شیشه ای و درهای حک شده ترکیب شده است. تمام منسوجات باید کاملاً طبیعی باشند. این مربوط به حوله ها، رومیزی ها و پرده ها است. به عنوان مواد تکمیل کننده، باید از چوب، کاشی، سنگ با کیفیت استفاده کنید. فضای غذاخوری آشپزخانه را می توان با یک میز گرد سنتی روی پاهای بلند و صندلی های سبک طراحی شده تزیین کرد که روکش آن لزوماً باید از پارچه های گرانقیمت مانند مخمل باشد. همانطور که در هیچ جای دیگر وجود ندارد، تابلوهایی از سنگ طبیعی و چوب یا از آجرهای قدیمی در اینجا مناسب خواهند بود. ظروف چینی، که در قفسه های آشپزخانه قرار داده شده است، یک نتیجه عالی برای کل مجموعه خواهد بود.

همچنین در این سبک از وسایل روشنایی متنوع مانند آویز های ساخته شده با شمعدان و لامپ های کف با سایه های اصلی پارچه ها و آویزهای کریستال هم بسیار استفاده می شود.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط تیم طراحی و دکوراسیون آچیلان دکور

هزینه پیاده سازی سبک دکوراسیون فرانسوی در منزل

بسیاری از سوالاتی که مشتریان و کاربران وبسایت آچیلان دکور می پرسند این است که هزینه پیاده‌سازی این سبک در منزل به چه میزان است.

در مورد هزینه پیاده سازی این سبک در فضای منزل موارد متعددی می توانند تاثیر گذار باشند که در این زمینه بهتر از شما از طریق لینک زیر با کارشناسان طراحی و دکوراسیون داخلی ارتباط برقرار نمایید تا همکاران ما با توجه به نوع خواسته ها و نیازهای شما هزینه پیاده سازی این سبک در فضای منزل را به شما ارائه دهند.

نتیجه گیری :

مشخصات سبک دکوراسیون فرانسوی :

وسایل لوکس

رنگ های پاستلی

آینه یا مبلمان آهنی

می توانید از وسایل عتیقه استفاده کنید

قالب سازی

طلا برای تزئین مناسب است

پارکت یا کاشی براق با کیفیت برای کفپوش

بخاری

سقف بلند

 

سخن پایانی :

ظرافت و زیبایی از خصوصیت های خاص فرانسوی ها است. در واقع آنها قابلیت ذاتی در ایجاد ترکیبی دقیق و بی نظیر از هر چیزی دارند و شما می توانید این دو خصوصیت را در طراحی لباس یا دکور منزل هایشان به خوبی ببینید. سبک دکوراسیون فرانسوی به شیوه ماهرانه ای با رعایت یک سری اصول ثابت، می تواند سبک معاصر را با سبک قدیمی پیوند زده و آنها را با هم ترکیب کند.

بدون شک سبک دکوراسیون فرانسوی شیک، جسورانه و پیچیده است و در نظر اول احتمالا این طور به نظر برسد که اصلاً قوانینی در طراحی این سبک دکوراسیون وجود ندارد. ولی این درست نیست و برعکس بعضی اصول و ویژگی های خاصی در طراحی این سبک وجود دارد. ما در ادامه با بررسی خصوصیت اصلی سبک دکوراسیون فرانسوی به شما کمک می کنیم تا بتوانید منزل هایی شبیه دکور خانه های فرانسوی برای خود ایجاد نمایید.

چنانچه به دکوراسیون خانه های فرانسوی توجه کنید، اصلاً رنگ تند و تیز و قوی را بر روی دیوارهای آنها نخواهید دید. مخصوصا در پاریس، تمامی چیزها پیرامون رنگ سفید است.

 

از لحاظ رنگ، پالت فرانسوی همان اصل ظرافت و لطافت را پیروی می کند و در آن به صورت عمده از رنگ های خنثی استفاده می شود. رنگ بژ، رنگ سفید، خاکستری رنگ، رنگ سیاه، آبی کمرنگ، قهوه ای، قهوه ای- خاکستری و نعنائی پایه و اساس اغلب طراحی داخلی های سبک فرانسوی هستند.

 

طرح و نقش های مورد استفاده در این سبک کاملاً با احتیاط انتخاب می شوند و در اکثر موضوعات نقش و نگارها از طريق وسایل منزل و پارچه ها اضافه می شوند تا جزئیات معماری و ساختاری. ولی فرانسوی ها از افزودن رنگ ها هم دریغ نمی کنند. زمان استفاده از رنگ ها، در سبک فرانسوی معمولاً از رنگ های شلوغ و طراوت که جلوه گیرایی پدید می آورند استفاده می شوند. با این حال، اتاق شان را با محصور کردن رنگ ها به یک یا دو رنگ از یک خانواده ساده و بی پیرایه نگه می دارند.

پارچه های کتان یا ریون با الگوهای ظریف برای روکش اثاث و وسایل داخلی در کنار پارچه های لوکسی مانند مخمل، زریفت، ابریشم و پارچه های توری، انتخاب های خوبی می توانند برای سبک دکوراسیون فرانسوی شما باشند.

سوالات متداول در مورد سبک دکوراسیون فرانسوی

ویژگی سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون چه چیز می باشد؟

در طراحی داخلی به سبک فرانسوی یک فضای پر زرق و برق و پیچیده وجود دارد ظرافت و زیبایی از ویژگی‌های خاص فرانسوی‌ها است برای اطلاعات بیشتردرباره ی سبک فرانسوی کلیک کنید.

یکی از اصلی ترین ویژگی های سبک فرانسوی چیست؟

یکی از اصلی ترین ویژگی های سبک فرانسوی، هزینه بالای طراحی داخلی و دکوراسیون آن از مبلمان گرفته تا عناصر تزئینی کوچک است.

هزینه سبک دکوراسیون فرانسوی ؟

جهت استعلام هزینه سبک دکوراسیون فرانسوی با شماره 09124419419 تماس بگیرید.

امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16496 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11654 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4707 بازدید