2109
5 سرگرمی مختلف پاییزی برای کودکان

5 سرگرمی مختلف پاییزی برای کودکان

1400/07/18 بازدید689

آشپزی:

وقتی بیرون هوا سرد می‌شود معمولاً هوس برخی غذاهای گرم را می‌کنیم. ما دوست داریم از این فرصت استفاده کنیم و کودکان را با غذاهای مختلفی آشنا کنیم که ممکن است برای تهیه آنها عادت نداشته باشند اما در یک روز سرد یا خسته کننده احساس خوبی به آنها می‌دهد.

 نقاشی با برگ‌های پاییزی:

برگ‌ها را روی زمینه سفید بگذارید و آنها را در جای خود نگه دارید تا بعداً وقتی کاغذ را برمی‌دارید کاغذ پاره نشود. از فرزندان خود بخواهید با استفاده از رنگ‌های پاییزی اطراف برگ‌ها را نقاشی کنند. آنها نیازی به انجام منظم آن ندارند و هرچه آشفته تر بهتر! ما همچنین دوست داریم از اسفنج ها برای رنگ آمیزی استفاده کنیم زیرا بافت زیبایی ایجاد می‌کند. پس از اتمام کار برگ‌ها را بردارید و طرح‌های سفید برگ در میان مجموعه‌ای شگفت انگیز از رنگ‌های پاییزی خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید یک تکه رنگ در برگ‌های سفید قرار دهید. ما فکر می‌کنیم این کار واقعاً خوب است اگر فرزندان خود را مجبور به جمع آوری برگ‌هایی با اشکال و اندازه‌های مختلف کنیم. بسته به اندازه برگ‌ها و اندازه کاغذ شما ممکن است به 5 تا 10 برگ نیاز داشته باشید.

 ایجاد یک آفتاب‌گیر برگ پاییزی:

پنجره‌های خود را زیبا کنید و کودکان را همزمان با این فعالیت سرگرم کنید. شما به کاغذ  در رنگ‌هایی مانند زرد، نارنجی، قرمز و قهوه‌ای احتیاج دارید. همچنین مقداری پلاستیک چسبناک نیاز دارید. پلاستیک را به هر شکلی که دوست دارید برش دهید. شاید اگر چند عدد درست ‌کنید زیباتر شود. از فرزند خود بخواهید که کاغذ دستمال کاغذی را بریده یا پاره کند و از قسمت چسبناک پلاستیک برای ایجاد کولاژ استفاده کنید. وقتی سطح را پوشاندند ورق دوم پلاستیک چسبناک تهیه کنید تا روی دستمال کاغذی بچسبد و طرح را ببینید. آنها همچنین ممکن است دوست داشته باشند که از روی کاغذهای رنگی دیگری که دور آن قرار گرفته‌ حاشیه‌ای برای برگ‌ها ایجاد کنند. سرانجام برگ‌ها را در پنجره بچسبانید و تماشای تابش نور خورشید دوست داشتنی را ببینید.

 ایجاد تاج برگ و تاج گل:

می‌توانید از هر چیزی که در اطراف دارید به عنوان پایه تاج استفاده کنید. به عنوان مثال  از کاغذ یا نمد اضافی برای ایجاد سربند استفاده کنید تا محکم جا بیفتد. ما دوست داریم از یک نوار باریک استفاده کنیم بنابراین پوشاندن کامل آن با برگ راحت تر است اما این بستگی به ظاهر نهایی دارد. هنگامی که پایه را تهیه کردید برگ‌های واقعی را به بیرون بچسبانید یا برگ خود را از دستمال کاغذی، نمد یا مواد رنگی دیگر که در خانه دارید تهیه کنید. سعی کنید برگ‌های اضافی را در قسمت جلو قرار دهید تا ارتفاع بیشتری در وسط بدست آورید. اگر به دنبال ظاهری شبیه تاج تیره هستید چند شاخه به آن بچسبانید تا طبیعی تر به نظر برسد.

منبع: campaustralia.com.au

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها