2109
شودر، طراح و تولید کننده نسل جدید شیرآلات مدرن

شودر، طراح و تولید کننده نسل جدید شیرآلات مدرن

1400/07/10 بازدید455

 

امروزه با توجه به ساختمان‌سازی‌های وسیع و گسترده‌ای که در سطح کلان‌شهرها‌، شهرستان‌ها و حتی شهرهای کوچک انجام گرفته است، طراحی ساختمان‌ها سبک و سمت و سوی جدیدی را با نام آپارتمان‌های مدرن پیش‌ گرفته‌اند. یکی از قسمت‌های اصلی این پیشرفت‌ها و مدرنیزه شدن ساختمان‌ها، شیرآلات ساختمانی است. با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی، تأثیر آن را در شیرآلات نیز شاهد بوده‌ایم. به همین منظور شرکت شیرآلات شودر تصمیم گرفته تا شیرآلات لوکس، مدرن و با توجه به نیازهای روز را تهیه کند. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از بهترین تولید کننده‌های شیرآلات مدرن آشنا کنیم.

 

 

تنوع شیرآلات شودر

شرکت شیرآلات شودر با توجه به دهه‌ها تجربه ساخت و عرضه شیرآلات، امروزه یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان شیرآلات است. طیف محصولات شودر بسیار وسیع است و در بین محصولات شودر تمامی نیازهای یک آپارتمان لوکس و مدرن برآورده شده است و در بین مشتریان، این برای شودر همیشه یک امتیاز بزرگ بوده که مشتریان به علت تنوع بالای محصولات آزادی بسیار زیادی در انتخاب و خرید دارند. در این بین می‌توان به شیرآلات توکار، شیرآلات روکار، شیرآلات چشمی، شیرآلات لمسی، شیرآلات بهداشتی به منظور استفاده در توالت و حمام، شیرآلات اهرمی و ... در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی همچون شیرآلات طلایی، شیرآلات نقره‌ای و شیرآلات کروم و ... اشاره کرد.

 

 

شرکت شودر واحد نمونه استاندارد

شرکت شودر در کنار تمامی افتخاراتی که دارد مفتخر است در سال ۱۳۹۹ به پشتوانه اعتماد مشتریان خود و تلاش شبانه‌روزی خانواده بزرگ شودر موفق به دریافت کسب عنوان برند محبوب مردمی و واحد نمونه استاندارد شده است. شرکت شودر همیشه به فکر رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شیرآلات این شرکت بوده و رضایت شما برای شودر در اولین اولویت قرار دارد.

در ادامه به معرفی برخی شیرآلات مدرن ساختمانی می‌پردازیم:

 

 

 

شیرآلات توکار سبکی نوین برای آپارتمان‌های مدرن

 

امروزه به علت کوچک‌تر شدن فضای آپارتمان‌ها استفاده از شیرآلات با سبک‌های قدیمی‌تر مانند شیرآلات اهرمی و شیرآلات پیچی ممکن است برای فضاهای کوچک حمام مناسب نباشد و شما را درگیر چالش کوچک بودن فضا و اشغال فضای زیاد توسط شیرآلات کند. به همین منظور طراحی جدیدی از شیرآلات برای مصرف‌کنندگان ارائه شد که آن را با شیرآلات توکار می‌شناسند. به این صورت که قسمت‌های اصلی این شیرآلات در داخل دیوار قرار دارد و شما تنها بخش‌هایی که قرار است با آن کار کنید را خواهید دید.

 قسمت‌هایی مثل سردوش و پیچ تنظیم دمای آب و دیگر قسمت‌های این شیرآلات در داخل دیوار قرار گرفته‌اند. البته استفاده از این شیرآلات نه تنها برای فضاهای کوچک قابل‌استفاده است، بلکه بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای بزرگ نیز هست؛ زیرا که مهندس نصب این شیرآلات برای نصب و طراحی آن‌ها آزادی عمل بیشتری دارد و می‌تواند با استفاده از شیرآلات توکار جلوه‌ی ویژه‌ای به حمام و توالت شما ببخشد. در این بین شرکت شودر نیز با توجه به نیاز مشتریان خود در بین شیرآلات این شرکت بهترین نوع شیرآلات توکار را با مدل‌های زیگموند، روگن و رومر ارائه کرده است که شما می‌توانید این شیرآلات را از طریق فروشگاه اینترنتی شودر تهیه نمایید.

شاید شما هم این را از دیگران شنیده باشید که استفاده از شیرآلات توکار به علت سختی در تعمیر و نگهداری و به علت عدم دسترسی به قسمت‌های داخلی این شیرآلات مناسب نیست، ولی نگران چیزی نباشید. شرکت شودر این مشکل را برای مشتریان خود هموار کرده است. در شیرآلات شودر شما تنها با برداشتن پوشش رویی می‌توانید به قسمت‌های اصلی داخلی این شیرآلات دسترسی داشته باشید که جای هرگونه نگرانی را از بابت دشواری در نگهداری و تعمیر شیرآلات توکار از بین می‌برد.

 

 

شیرآلات چشمی محصولی مدرن در دنیای شیرآلات

 

با بروز مشکل‌ها و بیماری‌هایی که از طریق تماس دست با سطوح منتقل می‌شوند مهندسان حوزه شیرآلات تصمیم گرفتند شیرآلات بهداشتی را طراحی کنند که بدون دخالت دست، آب‌رسانی را به شما عزیزان ارائه دهد. به همین منظور شیرآلات چشمی ساخته و به بازار عرضه شد. شما با استفاده از این شیرآلات نه‌تنها بهداشت را رعایت می‌کنید، بلکه در مصرف آب نیز صرفه‌جویی بسیار زیادی خواهید کرد. این شیرآلات به علت تنظیم دبی خروجی آب امکان کنترل دقیق بر مصرف آب به شما می‌دهند که باعث می‌شود در مصرف آب صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشته باشید.

امروزه در بسیاری از آپارتمان‌های مدر، مراکز تجاری بزرگ، ساختمان‌های اصلی شهر از این نوع شیرآلات استفاده می‌شود. پس اگر شما هم قصد داشتن یک آپارتمان مدرن را دارید، ما استفاده از شیرآلات چشمی شودر را به شما توصیه می‌کنیم که از کیفیت بالای ساخت در بدنه و حسگر را برخوردار هستند. همچنین شیرآلات شودر به خاطر ساختار ارگونومیکی که دارند استفاده از شیرآلات را برای شما راحت کرده است و شما با استفاده از شیرآلات شودر تجربه استفاده‌ای آسان و خوب از یک شیرآلات را خواهید داشت.

 

قیمت شیرآلات مدرن شودر

وقتی به شما بهترین‌ها معرفی می‌شوند و به دنیای بهترین‌ها پا می‌گذارید و تصمیم دارید از بین بهترین‌ها انتخاب کنید دیگر قیمت اهمیت بالایی ندارد؛ زیرا شما در ازای هزینه‌ای که می‌پردازید محصولی با کیفیت بالا و با تضمین کارایی و گارانتی را دریافت می‌کنید. شیرآلات شودر با توجه به انواع مختلفی که دارند دارای قیمت‌های مختلفی هستند که شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید شیرآلاتی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. علاوه بر این شما با خرید شیرالات شودر خیال خود را از بابت شیرآلات ساختمانتان راحت کرده‌اید؛ زیرا شودر در کنار تمامی محصولاتش به شما یک گارانتی ۶ ساله می‌دهد که شما در صورت بروز مشکل می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید و علت اصلی این گارانتی ۶ ساله اطمینان شرکت شودر از کیفیت شیرآلاتش است.

       

چگونه شیرآلات شودر را تهیه کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی شودر https://shouder.com ، هم اطلاعات کاملی در مورد شیرآلات به دست بیاورید و همچنین از بین محصولات متنوع شودر با توجه کاربرد و مصرفتان، شیرآلاتتان را به صورت تکی و عمده تهیه نمایید. یا می‌توانید با متخصصین شرکت شودر با شماره 0213519 تماس حاصل فرمایید و از متخصصین شرکت شودر در زمینه شیرالات مشاوره بگیرید.

 

ارسال نظر شما

login captcha

این تعریفی که از شیر شودر کردید اینقدرا هم درست نیست چون اولا قیمت گرونی داره..دوما با این قیمت میتونی خارجیش رو بخری.. سوما همیشه مدل هاش ناقصه

سلام و وقتتون بخیر. ممنون از مقاله خوبتون


پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14641 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4187 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

5 روز پیش
|
3791 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

2 روز پیش
|
3067 بازدید