2109
بمب خرید اسباب بازی جدید در فروشگاه  تابان تویز

بمب خرید اسباب بازی جدید در فروشگاه تابان تویز

1400/07/06 بازدید551

چرا باید اسباب بازی بخریم؟

اسباب بازی ها تاثیر بسیاری در روحیه کودکان شما دارند و با بازی کردن با اسباب بازی ها آن ها روحیه شادتری دارند و از مغز خلاق تری برخوردار می شوند. اسباب بازی ها نقش مهم در رشد کودکان دارد.

 کودکان با استفاده از اسباب بازی ها متوجه دنیای پیرامون می شوند و زودتر و بهتر می توانند دنیای اطراف را درک کنند.  با توجه به این توضیحات شما باید در خرید اسباب بازی مناسب دقت کنید و مناسب ترین اسباب بازی را برای کودک خود خریداری کنید. حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چه اسباب بازی برای کودک شما مفید می باشد؟ما به سوال شما در زیر جواب خواهیم داد.

اسباب بازی مفید برای کودکان چه ویژگی هایی داره؟

اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم اسباب بازی هایی مفید می باشند که بیشترین فعالیت های ذهنی و جسمی کودک را مورد آزمایش قرار دهد و کودک بتواند با اسباب بازی تعامل برقرار کند.

 برای مثال اسباب بازی های فکری باعث تقویت هوش و حافظه کودک می شود و می توان گفت که این اسباب بازی بسیار مفید و کارآمد می باشد.

ما به شما چند تا از مهم ترین معیارها برای انتخاب اسباب بازی را می گوییم و شما می توانید برای انتخاب اسباب بازی مناسب کودک خود از این معیارها استفاده کنید.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین اسباب بازی برای کودک

  1. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که هوش هنری و سازندگی کودک را تقویت کند. (قیچی کاری،پازل ها،بلوک های سازنده)
  2. اسباب بازی های را انتخاب کنید که باعث اتصال کودک شما به دنیای واقعی شود و شخصیت کودک خود را شما را تشکیل دهد(اسباب بازی های اکشن،شخصیت قهرمان محبوب)
  3. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که باعث تقویت حس هنری کودک شود. (ابزارهای موسیقی ساده،کتاب های الکترونیک و فانتزی،پازل های فانتزی)
  4. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که کودک بتواند با دوستان خود شریک شود و این کار باعث تقویت حس اجتماعی کودک و جامعه پذیری کودک می شود.
  5. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که با بزرگ شدن کودک و افزایش سن،کودک بتواند از آن ها استفاده کند. (اسکیت-دوچرخه-سه چرخه)
  6. برای کودکان با سن بالاتر اسباب بازی هایی خریداری کنید که با دوستان خود به چالش بیفتند و حس رقابت را در کودک خود ایجاد کنید. (بازی های رقابتی مانند منچ-و بازی های فکری دو نفره)
  7. تنوع پذیری در خرید و استفاده از اسباب بازی را فراموش نکنید. زیرا کودکان در زمان های کوتاه از اسباب بازی ها زده می شوند و دیگر با اسباب بازی ،بازی نمی کنند.
  8. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که فعالیت بدنی کودک را افزایش دهد تا قدرت کودکان افزایش یابد و باعث تخلیه انرژی کودکان شود زیرا کودکان دارای انرژِی بسیار می باشند.

اسباب بازی دخترانه چطوری انتخاب کنیم؟

اسباب بازی های دخترانه متنوع و رنگارنگ می باشند که این اسباب بازی ها را از اسباب بازی های پسرانه متمایز می کند. اسباب بازی دخترانه بیشتر عروسک و لوازمی می باشند که در زندگی روزمره وجود دارد و همین باعث درک بهتر دختر نسبت به دنیای بیرون می شود. اسباب بازی های دخترانه معمولا وسایلی می باشند که زندگی واقعی را برای آن ها تجسم می کند. دختر ها خود را جای مادر تصور میکنند به همین خاطر اسباب بازی دخترانه باید ارتباط مستقیمی با زندگی واقعی داشته باشد مثلا غذا درست کند ، موی عروسکش را شانه کند و ... 

البته دخترانی هستند که به اسباب بازی های پسرانه علاقه نشان میدهند  و مثلا با تفنگ و توپ و ماشین بازی میکنند ولی اکثرا  دنبال اسباب بازی دخترانه مخصوص خودشان هستند . و برعکس پسرانی که بخواهند با عروسک بازی کنند کمتر است و بیشتر پسر بچه ها خود را جای پدر تصور کرده و با ماشین و توپ بازی میکنند .

انواع اسباب بازی های دخترانه

  • اسباب بازی های لوازم خانگی(اجاق گاز،تستر،ماشین لباسشویی،اُتو-جاروبرقی و)
  • اسباب بازی های موزیکال(عروسک موزیکال-پیانو-گیتار)
  • اسباب بازی های آرایشی(شانه-سشوار-لباس عروس عروسک)

همان طور که در قبل گفته شد تمام اسباب بازی های دخترانه برگرفته از دنیای پیرامون می باشد و دختران با بازی و استفاده از این اسباب بازی ها می توانند خیلی راحت تر دنیای خود را درک کنند.

شما برای خرید  اسباب بازی دخترانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به تابان تویز مراجعه کنید و با هر سلیقه ای که دارید و مورد پسند کودک می باشد از این فروشگاه اسباب بازی خرید کنید.

تابان تایز با فروش محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده و همواره رضایت مشتری اولویت تابان تویز بوده است. شما می توانید اسباب بازی های دخترانه را با طول عمر بالا از تابان تویز خریداری کنید.

معیارهای خرید اسباب بازی با کیفیت

کودکان با گذشت زمان و بازی با اسباب بازی ها به نوعی می توان گفت که وابسته اسباب بازی خود می شوند و اگر برای مثال اسباب بازی خراب یا شکسته شود باعث ناراحتی کودک می شود. شما می توانید با خرید اسباب بازی با کیفیت جلوی این قضایا را بگیرید و باعث ناراحتی کودک خود نشوید.

 یکی دیگر از عوامل مهم برای این که شما را مجاب کند که اسباب بازی های با کیفیت را خریداری کنید این می باشد که کودکان به نوعی با اسباب بازی رفتار می کنند که احتمال شکستن و یا خرابی اسباب بازی ها می باشد و شما می توانید با خرید یک اسباب بازی با کیفیت مانع شکستن اسباب بازی ها شوید و دیگر نیازی نیست که ماهانه اسباب بازی خریداری کنید.

خرید انواع اسباب بازی های دخترانه جدید و به روز از تابان تویز

عروسک های باربی و عروسک های سخنگو از بروزترین و جدیدترین اسباب بازی های دخترانه می باشد. یکی دیگر از اسباب بازی هایی که هم پسرانه می باشد و هم دخترانه و مورد استقبال بسیاری از کودکان قرار می گیرد،لگوی ساختنی است. شما برای خرید جدیدترین و به روزترین اسباب بازی های دخترانه می توانید به تابان تویز رجوع کنید و جدیدترین اسباب بازی های دخترانه را مشاهده کنید.

انواع اسباب بازی های پسرانه جدید از تابان تویز

اگر می خواهید اسباب بازی های پسرانه جدید را خریداری کنید باید قبل از خرید نظر کودکان را بپرسید زیرا شما اسباب بازی ها را برای کودکان خریداری می کنید و اگر آن ها به اسباب بازی علاقه نداشته باشد عملا خرید اسباب بازی هیچ فایده ای ندارد.

 اسباب بازی های پسرانه جدید شامل لگوهای ساختنی،ماشین های برقی و انواع دیگر می باشد که شما با مراجعه به سایت تابان تویز می توانید به روزترین و جدید ترین اسباب بازی های پسرانه را مشاهده و در صورت تایید خریداری کنید.

 

انواع اسباب بازی مشترک بین دختر و پسر

اسباب بازی هایی که میتوان بین دختر و پسر مشترک به حساب آورد شامل تاب و سرسره ، سه چرخه ، دوچرخه  ، انواع پازل  ، ساختنی  و لگو دانست که در ادامه در مورد لگو  اطلاعاتی به شما عزیزان میدهیم :

 

لگو

لگو نام تجاری نوعی اسباب بازی می باشد که در شهرهای دانمارک تولید می شود. این کلمه به معنای خوب چیدن و گردهم آوردن است. محصولات لگو شامل قطعات کوچک و رنگی می باشد که معمولا کائوچویی یا پلاستیکی می باشند و می توان آن ها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام مختلف در طرح های مختلف به وجود آورد. برخی از محصولات شرکت لگو با تم ها و نام های از قبیل، بتمن، جنگ ستارگان و شخصیت های معروف وارد بازار می شوند.

خرید لگو

بزرگ تر ها اکثرا  با اسباب بازی لگو  آشنا هستند و قدیمی تر ها به اسم آجر بازی این اسباب بازی را میشناسند . امروزه اسباب بازی لگو  یا  ساختنی در تنوع های مختلف در بازار عرضه میشود . لگو را نمیتوان جز اسباب بازی های دخترانه یا پسرانه معرفی کرد ، چون هر دو جنس دختر و پسر بازی با لگو را دوست دارند و در تقویت قوه تخیل و ذهن بسیار مفید و اسباب بازی آموزنده ای است . فقط باید به گروه های سنی ثبت شده بر روی محصول لگو دقت کرد زیرا بعضی از این لگو ها ریز بوده برای کودکان زیر سه سال خطرناک است .

شما برای خرید لگو با انواع رنگ ها و طرح های مختلف (شخصیت های معروف قهرمانی پسرانه و دخترانه) می توانید به سایت تابان تویز مراجعه کنید و با قیمت های بسیار ارزان و مناسب انواع لگو را خریداری کنید. ( بیش از 60 مدل لگو در سایت موجود است ) .محصولات موجود در سایت تابان تویز دارای کیفیت های عالی می باشند و شما می توانید تا سالیان سال از این اسباب بازی ها استفاده کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

با سلام خیلی آموزش خوب و مفیدی بود برای خرید اسباب بازی به درد میخوره

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14433 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10252 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2001 بازدید