2109
۱۵ ‌ایده میز مناسب برای فضا‌های کوچک

۱۵ ‌ایده میز مناسب برای فضا‌های کوچک

1400/05/29 بازدید2149

با داشتن یک فضای کاری مناسب در خانه بازده بیشتری خواهد داشت. اما اگر جایی برای یک دفتر کار در خانه ندارید چه می‌کنید؟ اگر بتوانید یک میز تحریر عالی را پیدا کنید مشکلی ایجاد نمی‌کند. برای اینکه به شما کمک کنیم در اینجا چند راه حل عالی برای فضای کوچک از مبلمان شناور گرفته تا‌ ایستاده وجود دارد.

 

۱- میز پنجره شناور:

این جایگاه پنجره زیباست اما زوایای آن گوشه‌ای عجیب و غریب ایجاد می‌کند که باعث اتلاف فضا می‌شود. گوشه‌های زاویه دار عجیب و غریب مانند این موارد مناسب بسیاری از مبلمان تجاری است و یک میز آویز سفارشی مانند این میز بهترین راه حل است.

۲- سبک مدرن میانه قرن:

مبلمان کم عمق و مدرن در قرن میانه در فضا‌های کوچک کار می‌کنند زیرا قطعاتی از این دست بار بصری زیادی ندارند. این میز پرطرفدار در یک آپارتمان تزئین شده است، نمونه فوق العاده‌ای است. روکش زیبای چوبی و طراحی جمع و جور آن را به یک اتاق شیک برای اتاق نشیمن کوچک تبدیل کرده است. یک قفسه کتاب بلند که برای نگهداری وسایل دفتری و اداری استفاده می‌شود.

۳- میزکاری:

طراح داخلی با پر کردن یک طاقچه خالی در اتاق خواب با یک میز داخلی کوچک و یک صفحه اعلانات هیئت مدیره چوب پنبه میتواند کارآمد باشد.

۴- میز لوسیت:

در فضا‌های کوچک قطعات بزرگ مبلمان می‌تواند فضا را زیادی پر و خفه کند. تهیه یک میز ساخته شده از لوسیت کاملاً شفاف را در نظر بگیرید. یک میز کوچک برای نگهداری داشته‌های ضروری ما بسیار کار آمد است.

۵- با خلاقیت خود به دیوار تخته بچسبانید تا شبیه به میز شود:

با این کار فضای بیشتری برای قفسه‌های کتاب و سایر محلول‌های ذخیره‌سازی فراهم شد که بعداً اضافه شدند. فضای کف باز زیر میز یا پیشخوان آویز آزاد به صندلی‌ها اجازه می‌دهد تا آزادانه حرکت کنند و مکان‌هایی را برای جمع کردن کابینت‌های پرونده و جعبه‌های ذخیره‌سازی فراهم می‌کند.

۶- کشوی شناور:

یک کشوی میز شناور با پیشخوان را نصب کنید.

۷- میز تحریر DIY:

متخصصان پزشکی موافقند که یک میز‌ ایستاده برای سلامتی شما ضرر دارد.

۸- میز دوکاره:

مبلمان دو منظوره می‌توانند زندگی در یک خانه کوچک را سرگرم‌کننده و کاربردی‌تر باشند. این میز به میله تبدیل می‌شود. شامل فضای کافی در قسمت پشتی برای ذخیره‌سازی حداکثر ۲۰ بطری و همچنین یک فرورفتگی مخفی برای یک سطل یخ است. در پایان روز کاری، میز کار را ببندید  و زمانی که احتیاج شد از آن استفاده کنید.

۹- میز گوشه‌ای:

گوشه‌ای از خانه را به یک دفتر تبدیل کند. مواد اصلی شامل تخته سه لا و برخی از براکت‌های قفسه‌بندی است. در صورت نیاز چند قفسه دیواری نیز می‌تواند بالای میز کار نصب شود.

۱۰- میز و صندلی شفاف:

فضای کار شما را تقریباً نامرئی می‌کند.

۱۱- میز در یک کمد:

دفتر خانه شما با بستن درب کشویی کمد محو می‌شود.

۱۲- پیشخوان چوبی:

با استفاده از یک تخته چوب با سوراخ و ‌گره میز تحریر دیواری باریک و ناهمواری را که با مهاربند‌های چوبی زاویه دار متصل شده است ایجاد کنید. چنین سطح کاری می‌تواند باریک و طولانی باشد، اما هنوز هم در اتاق عالی به نظر می‌رسد.

۱۳- داشتن میز در آشپزخانه:

صندلی و میز می‌توانند به عنوان یک صندلی اضافی برای اتاق نشیمن عمل کنند.

از آنجا که افراد به فضای اضافی برای غذا خوردن و کار نیاز دارند طراحان آشپزخانه را با فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی در سمت راست اضافه کردند و مناسب برای ناهار یا جلسات کوچک با افراد است.

۱۴- میز ‌ایستاده:

یک قفسه تاشو به عنوان یک میز‌ ایستاده عمل می‌کند. وقتی میز کار را تا می‌کنید با لولا وصل شده و توسط یک زنجیر پشتیبانی می‌شود و به راحتی صفحه قطع‌کننده مدار خانه را می‌پوشاند.

۱۵- مبلمان روباز و هوایی:

یک میز تحریر می‌تواند یک اتاق کوچک را شلوغ کند. فضا‌های کوچک نیاز به مبلمانی دارند که جمع و جور باشند و فضا را نگیرند.

منبع: www.thespruce.com

ارسال نظر شما

login captcha

بسیار عالی

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16408 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11601 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3744 بازدید