2109
با انواع کیف زنانه مناسب مادران باردار و نوزادی آشنا شویم!

با انواع کیف زنانه مناسب مادران باردار و نوزادی آشنا شویم!

1400/02/25 بازدید1066

 

کیف زنانه و کاربردهای فراوان آن را همه می‌شناسیم. از انواع این نوع کیف و نیز کیف دخترانه در کاربرد روزانه تا مدل‌های متنوع آن که ویژه مادران دارای نوزاد و استفاده در دوران بارداری است تنوع زیادی را در این محصولات تجربه می‌کنیم.
 

انواع کیف زنانه مناسب برای بانوان باردار و مادران دارای نوزاد دارای با فضای کافی، دوام بالا و دوخت شیک و لاکچری و قیمت مناسب با برند کیف سیلار!

 

بسته به اینکه چه مقدار لوازم هنگام استفاده در این دوران مورد نیاز باشد، اندازه و شکل این مدل‌ها با یکدیگر متفاوت و حق انتخاب وسیع است.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • از کیف زنانه تا کیف بارداری و نوزادی!
  • آیا کوله پشتی را می‌توان برای مادران باردار به‌عنوان کیف زنانه پیشنهاد داد؟
  • از کاربردهای کیف دخترانه و زنانه هنگام تولد نوزاد بیشتر بدانیم!
  • آیا از کیف مردانه هم می‌توان برای وسایل مادران باردار کمک گرفت؟
  • کد تخفیف ویژه مخاطبان نی‌نی‌سایت

ما را در مطالعه این متن خواندنی همراهی کنید.

کیف زنانه از نوع مادران باردار!

بارداری دوران خاص و منحصربه فردی در زندگی بانوان است. انتظاری شیرین برای تولد نوزاد که بدون تدارکات لازم بی‌معناست! از جمله لوازمی که تا پیش از تولد نوزاد باید فراهم شود یکی هم کیف زنانه ویژه این دوران است. البته مادران باردار نیز به‌دلیل تغییراتی که در شرایط آنها پیش می‌آید حتی در دوران بارداری به نوعی کیف بارداری نیاز دارند. اما این نوع کیف زنانه چه تفاوت‌هایی با سایر مدل‌ها و انواع دیگر کیف مانند کیف دخترانه یا کوله پشتی دارد؟

اگر بخواهیم از نکات مهم در کیف زنانه مخصوص مادران باردار بگوئیم شاید سایز کیف مهم‌ترین موردی باشد که به‌چشم می‌خورد! به‌دلیل نیاز مادران باردار به همراه داشتن لوازم شخصی بیشتر، مواردی مانند کیف دخترانه یا حتی کیف زنانه مجلسی چندان مفید نیست. کیف پول هم جز نقش نگهداری پول و کارت اعتباری در این زمان فایده دیگری ندارد. به‌ویژه اگر کیف پول شما کوچک و کمجا باشد!

پس از تولد نوزاد نیز نیاز به کیف زنانه در اندازه بزرگ یا نمونه مخصوص نوزادی باز هم بیشتر می‌شود که با در نظر گرفتن لوازم مورد نیاز مادر و نوزاد کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. البته کماکان کیف پول را نیز باید به‌همراه داشت.

تصور کنید که یک مادر باردار یا همراه با نوزاد باید علاوه بر مواردی که در کیف دخترانه یا زنانه همراه خود دارد، کیف پول خود را نیز به‌همراه داشته باشد. ضمن اینکه به‌دلیل وضعیت جسمی خاص خود نمی‌تواند کیف زنانه بندی یا کیف پول را به دست بگیرد و به کیف مخصوص این دوران با ظرفیت و اندازه بزرگ نیاز دارد.

 

چگونه با کوله پشتی به استقبال بارداری برویم؟

کوله پشتی از دیگر موارد موجود و مناسب برای این دوران است. کیف مردانه از نوع کوله پشتی نیز موردی است که فراوان دیده می‌شود. مانند کوله پشتی ورزشی یا انواع کوله پشتی مخصوص کوهنوردی که در میان تنوع کیف مردانه و نمونه‌های کیف زنانه نیز به فراوانی دیده می‌شود.

اما وقتی از کوله به‌عنوان کیف زنانه دوران بارداری یا پس از تولد نوزاد صحبت می‌کنیم بیشتر به حجم مناسب آن برای این دوران توجه داریم. درست برخلاف کیف پول که چندان تاثیری در این مورد ندارد.

هم چنین کوله پشتی به‌دلیل شکل نگهداری آن بر روی شانه‌ها برای این دوران مناسب‌تر بوده و به‌راحتی می‌توان آن را جابجا نمود.

این در حالی است که کیف دخترانه نیز چنانچه از نظر حجم و شکل مناسب باشد در ماه‌های اولیه بارداری مناسب است. در صورتی که نیاز به چنین مواردی حس نمی‌شود، می‌توان بسیار سبک و شیک و تنها با کیف پول برای پیاده‌روی رفت.

 

از دیگر نمونه‌های کیف زنانه مفید در دوران مراقبت از نوزاد چه می‌دانید؟

کیف زنانه مناسب در دوران مراقبت از نوزاد همانطور که گفتیم باید بزرگ و جادار باشد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به داشتن قسمت‌های مختلف برای جاسازی لوازم مختلف اشاره کرد. برخلاف انواع کیف دخترانه شیک و مجلسی که تنها برای نگهداری لوازم جزئی و گوشی همراه تهیه می‌شوند، این نمونه باید کاملا جادار و بخش‌بندی شده نیز باشد.

کیف زنانه از مدل رودوشی نیز در صورت جادار بودن به‌حدکافی می‌تواند در این دوران استفاده شود. مدل کیف مردانه رودوشی نیز به‌همین ترتیب مورد استفاده بوده و می‌تواند بخشی از ملزومات مورد نیاز از جمله کیف پول را در خود جا دهد.

وقتی کیف مردانه به کمک مادران می‌آید!

گرچه موضوع مقاله ما کیف زنانه و نمونه مناسب آن برای دوران بارداری و مراقبت از نوزاد است، اما نقش کیف مردانه را نیز در هر حال نباید فراموش کرد. خانم‌ها اغلب مایل به تهیه کیف مردانه برای همسران خود هستند و در کنار خرید کیف دخترانه و مدل‌های مختلف کیف زنانه برای خود، از خرید کوله پشتی مردانه و نیز کیف مردانه به مناسبت‌های گوناگون غافل نمی‌شوند. از جمله خرید کیف پول و انواع کیف مردانه اداری و غیره در روز پدر و نیز تولد آقایان بسیار مرسوم است.

در میان انواع کیف مردانه، البته موارد جادار و بزرگ هم کم نیست. برای مثال کوله پشتی مردانه حجیم بوده و می‌توان اشیا گوناگونی را در آن جا داد. پدرانی که از این نوع کیف مردانه برای جاسازی وسایل و کمک به جابجایی لوازم نوزاد و کمک به مادر و نوزاد استفاده می‌کنند، بهتر است مدل‌هایی با جاسازی و قسمت‌بندی بیشتر خریداری کنند.

در فروشگاه آنلاین سیلارشاپ می‌توانید نمونه‌های مختلف کیف دخترانه، انواع کوله پشتی و نیز کیف مردانه در مدل‌های مختلف از جمله تنوع کیف پول را مشاهده و موارد دلخواه را انتخاب و ثبت سفارش کنید.


سخن آخر

در پایان این مطلب بر دیگر یادآور می‌شویم تنوع کیف و کاربرد آن در دوران بارداری و پس از تولد نوزاد مانند سایر مواقع بسیار زیاد است. فرقی ندارد شما برای یک پیاده‌روی ساده و تنها با کیف پول خود از منزل خارج شوید یا بخواهید با کیف دخترانه جادار، کوله پشتی زنانه یا مردانه و یا هر کیف مناسب برای این دوران این کار را انجام دهید. بی‌شک مهم‌ترین مورد راحتی شما و نوزادی است که به همراه دارید و این مورد را می‌توانید در گالری سیلار پیدا کنید!

تخفیف ویژه مخاطبان نی‌نی‌سایت

شما می توانید برای مشاهده نمایشگاه آنلاین سیلارشاپ به نشانی www.SilarShop.com مراجعه نمایید و با کد تخفیف ninisite خرید کنید. با ثبت‌نام در سیلارشاپ، کیف پول سیلار شما شارژ هدیه خواهد شد. سپس با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید به کیف پول سیلار بازگشت خواهد شد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16522 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
5093 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11675 بازدید